XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Dwarf, zonder alle pagina's bij te lezen, heb je nou een lint worm? of was dat een grapje?

Iedere keer als ik jou log lees raak ik weer gemotiveerd en pept het me een beetje op :)
Ik ben ook zo ongeduldig af en toe en verwacht dat ik binnen 2 maanden wel een strak slank lichaam kan hebben, maar dat is natuurlijk niet zo!
Maar voor de zomer gaan we knallen :)

Nee joh, geen lintworm!
Maandag een flinke beentraining gedaan, en de rest van de dag alleen maar honger gehad...

Fijn dat je gemotiveerd raakt, het wordt voor mij ook weer tijd om nieuwe foto's te maken - kijken of er weer een ietsiepietsie verbetering te zien is ;)
Ook hier gaat het namelijk gigantisch traag, maar ja: die kilo's teveel zaten er ook niet binnen een paar maanden aan - daar heb ik ook jarenlang mijn best voor gedaan! :p

Als je bikini's gaat shoppen: geef een gil! Ik wil ook een gave nieuwe voor komende zomer ;)

Is het gisteren nog een beetje gelukt om normaal te bewegen tijdens je klantenbezoeken? :D

Ben benieuwd naar je komende bf meting Dwarfie!

• #2.163
Is het gisteren nog een beetje gelukt om normaal te bewegen tijdens je klantenbezoeken? :D

Ben benieuwd naar je komende bf meting Dwarfie!
Afgezien van het bijten op m'n tanden tijdens het traplopen viel het nog mee...

Ook ik ben benieuwd - kijken of straks die gozer in de gym is!
Maakt het met tang uit of je voor- of na de training meet?

Afgezien van het bijten op m'n tanden tijdens het traplopen viel het nog mee...

Ook ik ben benieuwd - kijken of straks die gozer in de gym is!
Maakt het met tang uit of je voor- of na de training meet?

:D

Lijkt me altijd beter voor de training, je houd toch altijd wat vocht vast.

• #2.165
Benchpress
12*20kg
12*30kg
8*40kg
fail op 50kg
> Ik houd niet van opgeven, maar BW denk ik niet dat ik ga redden voor het iend van het jaar...

DB Press
12*12,5kg
7*15kg VPR
10*12,5kg
12*10kg
> Na vpr even alles leeg maken...

Flyes
12*7,5kg
12*7,5kg
9*10kg
6*10kg

Standing cable flyes
12*15kg
12*10kg
12*10kg
> Na wat tips gewicht verlaagd en techniek verbeterd, ik was al aardig leeg...

DB curl
12*5kg
12*7,5kg
12*7,5kg
5*10kg

Standing cable curl
12*10kg
12*15kg
12*20kg
12*25kg
3*30kg PR!:D

Positieve feedback in de gym! Ik word wel gezien als goed trainende dame, in tegenstelling tot sommige meiden die meer aan theekrans dan training doen... Voelde wel lekker, zo'n complimentje :D

---------- Toegevoegd om 06:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:55 ----------

Vanavond rugtraining, morgen nl. veel te druk met van alles en nog wat (en een vriend van me die promoveert) - zaterdagochtend dan schouders & triceps.

NOg niet opgeven Dwarf! Goede spotter zoeken en gewichten opkrikken! :D
Je bent ook een goed trainende dame! Nette training weer, kan niet anders dan dat je goede progressie maakt.

• #2.168
Ik ga morgen..:rolleyes: ga je mee..;):p

OT: Leuk om te horen dat ze tevreden over je zijn in de gym en weer een PR gezet!! Ga zo door dwarfje:D
Lijkt me lachen om met een man bikini's te gaan kopen... :p
Net rugtraining gehad (deadlifts voor een keer laten zitten) en wat cardio - en wederom complimentjes gehad :D
NOg niet opgeven Dwarf! Goede spotter zoeken en gewichten opkrikken! :D
Je bent ook een goed trainende dame! Nette training weer, kan niet anders dan dat je goede progressie maakt.
Opgeven absoluut niet, maar de termijn zal voor m'n bench toch iets moeten verleggen... vandaag trouwens 40kg BOR's gemaakt :D

Met mij is het niet leuk om een bikini te kopen.;)
Ik moet er eerst veel te veel passen voordat ik met een beetje geluk een goed zittende vind.

de bench is denk ik ook best lastig om snel te verhogen als je aan het cutten bent, dat heeft echt tijd nog.

Damn nice hoor 40kg BOR's..zie ik bij ons geen vrouw doen...bij ons ouwehoeren vrouwen alleen maar;):rolleyes:

• #2.171
Assisted pull up
12*BW-20kg
4*BW-15kg
5*BW-15kg
> BW = 60,8kg

BOR
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*35kg
12*40kg
> met het idee 'als ik een tweede set 35kg kan, dan moet ook 40kg lukken' - bleek die 40kg toch wel zwaar...!!!

Lat pulldown
12*30kg
12*35kg
8*40kg
5*45kg

Hyperextensions
20*BW
20*BW
16*BW

Cable seated row
12*30kg
12*35kg
6*40kg
5*40kg
> Beetje op zoek naar de juiste greep - alles lijkt wel uit mijn handen te willen glippen... vandaar ook die twee lullige setjes van 40kg

DB rows
5*10kg
> Moe, leeg & een gozer die constant loopt te geinen: wegwezen en cardio! Ik kreeg op die manier niks voor elkaar...

Cardio:
30 min
155 avg
170 max
287 Kcal
> Met érg lekkere muziek!

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Damn nice hoor 40kg BOR's..zie ik bij ons geen vrouw doen...bij ons ouwehoeren vrouwen alleen maar;):rolleyes:

De heren in mijn gym beginnen te snappen dat het menens is met me! Ik krijg al tips voor een betere uitvoering etc.

Nice going, dwarfie! Stoer wief!

Ik vind 6 x 40 en 5 x 40 helemaal niet zielig, halen een boel vrouwen niet hoor!

• #2.174
jij bent zo sterk, jij hebt geen assist nodig :p

• #2.180
jij bent zo sterk, jij hebt geen assist nodig :p
weet je het zeker?

Ik krijg op een assisted apparaat mezelf niet opgetrokken, laat staan zonder enige hulp!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ja...ik weet da je gelijk hebt, glijd gewoon aan 1 kant uit m'n vingers...
Rustig aan doen sucks :(

miep miep :o
Mixed grip al geprobeerd? Dat is de enige manier waarop het bij mij lekker gaat...

Straps kun je altijd nog proberen... ;)

*zoef!*

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven