XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Benchpress
12*20kg
12*30kg
8*40kg
fail op 50kg
> Ik houd niet van opgeven, maar BW denk ik niet dat ik ga redden voor het iend van het jaar...

Volgende keer 10x20, 10x30, XXx40 en dan naar 45kg gaan, zoveel mogelijk reps, voel je dan het niet gaat even wachten, paar keer diep door je neus ademhalen en dan weer knallen!
Er is een kleine kans dat je met een bruine streep in je onderbroek komt te zitten maar dat moet je er maar voor overhebben.

Volgende keer 10x20, 10x30, XXx40 en dan naar 45kg gaan, zoveel mogelijk reps, voel je dan het niet gaat even wachten, paar keer diep door je neus ademhalen en dan weer knallen!
Er is een kleine kans dat je met een bruine streep in je onderbroek komt te zitten maar dat moet je er maar voor overhebben.

+1 behalve dan die bruine streep in je onderbroek :roflol: haha.
Don't give up! Gewoon rustiger opbouwen... wat minder reps dus zoals GJ al zegt ipv 12...10x...en dan steeds iets meer gewicht!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184

+1 behalve dan die bruine streep in je onderbroek :roflol: haha.
Don't give up! Gewoon rustiger opbouwen... wat minder reps dus zoals GJ al zegt ipv 12...10x...en dan steeds iets meer gewicht!
Thnx voor de tip!

Die bruine streep... tja - je moet er iets voor over hebben, toch?
:roflol:

Verder heb ik al zin in morgenochtend, ondanks 2 feestjes vandaag / vanavond!

WTF..bruine streep..onderbroek:rolleyes:

• #2.186
  • #2.188
Edit: nutteloos ;)

Ik zie geen afbeelding...i'm sad.

ik wil ook vriendjes zijn!
:$

Hallo ''snelle dwerg'' :D
Heb even wat pagina's doorgenomen, sterke meid ben je!:eyebrow:

ik zie alleen geen fotos

• #2.197
Pic or it didn't happen...
Weet je toch?!

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Geeft niet, binnenkort ben ik een vet lekker wijf, niet alleen vet...

:P
niet lachen!! beloofd
en nu wil ik vriendjes worden:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven