Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
29... en als je een complimentje verdient zal je 'm ook krijgen ook!jammer hooriedereen pest me om me uiterlijk
gemenerikken
(ik heb sjans van een 28e jongevrouw) of ja een ''geweldig'' compliment
![]()
Mooie progressie in je foto's! Echt wauw! Mag je trots op zijn!
dan weet je wat je nu te horen krijgt..29... en als je een complimentje verdient zal je 'm ook krijgen ook!
Thnx! Ja, ik ben er écht wel blij mee... Op de foto's zie ik er toch wat slanker uit dan ik me voel (gewoon wat vaker naar de foto's kijken dus)... En het voordeel is dat ik die rijst nog steeds niet helemaal zat ben!

ben benieuwd hoe je er over 6maandjes uit ziet!dan weet je wat je nu te horen krijgt..
Jij komt er wel dwergjemooie/goede progessie, benen,buik zie je vooral verschil in.ben benieuwd hoe je er over 6maandjes uit ziet!
En bedankt voor je vriendschap verzoek

Zo heb je afgelopen trainingen even bekeken maar een aardig sterk vrouwtje ben je!

Dat ziet goed uit meid, nu snap ik waarom je nieuwe kleren nodig had![]()

Ik ben mijn eigen beachproof-contest / quest aan het winnen... loop de hele dag al trots als een pauw rond...
Vriendlief de pics ook even laten zien en die was toch ook wel trots op me - al vindt hij het nog steeds onhandig dat ik niet 'gewoon' brood meeneem enzo. Dat ik de laatste tijd wat vaker de bob bent wordt daarentegen helemaal niet genoemd....

Ik ben mijn eigen beachproof-contest / quest aan het winnen... loop de hele dag al trots als een pauw rond...
Vriendlief de pics ook even laten zien en die was toch ook wel trots op me - al vindt hij het nog steeds onhandig dat ik niet 'gewoon' brood meeneem enzo. Dat ik de laatste tijd wat vaker de bob bent wordt daarentegen helemaal niet genoemd....

Daar help jij hem toch ongetwijfeld wel aan te herinneren?!![]()
Vanavond 2 (!) feestjes - was niet van plan dan aan de alcohol te gaan, morgen daarentegen lust ik wel weer eens een wijntje... (nog een feestje) Zondag maar flink aan de cardio gaan...
Sorry Ironmind 
Dubbel!Moet ook kunnen!
Ik heb morgen met mijn moeder afgesproken..... heb haar beloofd om vers gesneden dikke frieten/oorlog te gaan etenSorry Ironmind
Hm, zal ik nou een normale portie of die grote nemen waar standaard dubbel oorlog bij zit?
Dubbel!
Zou ik ook doen... en oeh - wat was die bitterbal vanmiddag lekker!
(vanavond uit eten, ik zal me inhouden)