Ik wil ook de voordelen!
Denk dat dat extra stukje motivatie wel lekker is, en benchen zonder zou ik ook wel eens leuk vinden...
je moet jezelf ook gewoon motiveren en boos maken.Bij je topsets vraag je dan gewoon een spotter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook de voordelen!
Denk dat dat extra stukje motivatie wel lekker is, en benchen zonder zou ik ook wel eens leuk vinden...
Ja, dat lelijke witte plastic ding!
Oh, en triceps meten doet echt PIJN - hoort dat?
volgens mij heb je je vet, spier en knook tussen de tang gestoken 
Hij doet me pijn... (aan m'n triceps)
Maar je moet jezelf goed strak houden in schema's DW, veel water drinken, goede cardio sessies en gewoon lekker KT blijven doen.
Deze week was gewoon een vergissing en volgende week ga je % pakken!

je kan natuurlijk 2 kanten opwant wat verbrand je nou met cardio in een 45 min?

je moet jezelf ook gewoon motiveren en boos maken.Bij je topsets vraag je dan gewoon een spotter.
Globaal 100 Kcal per 10 minuten.
Max wat ik per uur ooit heb gedaan is 750 Kcal
Een uur lang me kapot trappen, nadien de vloer dweilen...![]()

45 min
159 max
143 avg
602 kcal.
dat deed ik ...en zo kapot was ik niet![]()
whey voor de smaak, casseïne voor het nut. whey wordt vanzelf wel trager door de combo - of zal ik er een schepje pindakaas bij doen? want ik heb voor vandaag nog wel wat 'over'....![]()
hardcore solo 
Als jij me helpt met een hardcore voedingsschema (met een avondeten waar vriendlief (carblover) nog gelukkig mee is), dan ga ik me daar voor 120% aan houden, en krijg je credits bij m'n overwinning op de beachcontest!

alleen avondeten waar hij gelukkig mee is! Gescheiden groente - vlees - saus waarbij ieder z'n deel opschept mag ook hoor...
En je bent een ontzettende lieverd hoor, met al je hulp - kan ik je verder ergens mee overtuigen?
Zwemles?!