Na héél erg netjes m'n rotator cuff oefeningen te hebben gedaan wilde ik toch voorzichtig proberen wat ik wél kan, want door stilzitten heb ik niet het idee dat ik veel verder kom. Benchen in de Smith was de laatste keer pijnlijk, en iedereen roept op DBB altijd dat ik losse gewichten moet gebruiken - dus ik ben gaan DB pressen. Voelde eigenlijk best lekker

. Begonnen met 5 reps 2 kg, ben ik gaan verhogen totdat ik bang was dat nog een keer verhogen meer ging verpesten dan versterken:
DB press 5x2,3,4,5,6,7,8 - 5x9
Squatten wilde ik voor de afwisseling niet in de Smith, dus ben in de 'liggende squat' bezig geweest - na afloop was ik redelijk kapot:
Squat 10x stand 5 - 5x stand 6 - 5x stand 7
Of de benaming juist is weet ik niet, maar van deadlifts en BOR's heb ik supersets gedaan met de EZ-curl stang (zo'n gekronkeld kort ding). Omdat DL & BOR de laatste keer met de losse BB (20 kilo) en gewichten zeer deed ben ik gaan verhogen met gewichten tot ik het niet meer verantwoord vond om nog meer te doen. Wat de stang weegt weet ik niet.
DL EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg
BOR EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg
Na KT heb ik een half uurtje op de loopband gestaan, 15% en 5 km/h - ik had natuurlijk wel die ene loopband waar de hartslagmeter het niet goed deed, of kan iemand verklaren hoe ik op 47 slagen per minuut zit met een dergelijke activiteit?
Na een goed (havermout & whey) ontbijtje en een stevige lunch (4 boterhammen, vleeswaren en sla) houd ik de rest van de dag een junkdag!
Ik weet dat het niet ideaal is, maar hoe erg is het dat ik vanavond aan de alcohol zit? Ik heb een verjaardag, en de keuze uit rode wijn(

), wodka(

) en whiskey(

)...
Wodka-EAS lijkt me een geinige mix

(vooral de nieuwe punch-smaak!)
Erg? EAS meenemen? Laten voor wat het is? Vooral veel eten? (er liggen nu standaard 2 zakken cashews achter in de auto)
Help me out!