Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
kcal/E/K/F neem ik aan?

90 gr eiwitten is wat veel , niet?

zet je tijdens er is bij :)

done.
wordt wel tijd voor me om te gaan slapen hoor ;)

NightProtein
Samenstelling per 100 g:

Energie 372 kcal
Eiwit 90,5 g (op de droge stof)
Koolhydraten 0,3 g
Vet 1,0 g

Heb iets verkeerd in m'n schema staan, ik neem per keer 40 gram.

Enne: dedicated genoeg om alles aan te passen wat nodig is om toch nog op de 25% te komen eind mei, hoe dichter bij de 20% hoe beter! (nog meer broeken weggooien! :D)

Laatst bewerkt:
Ik ben slapen, morgen weer op tijd op (zie de tijd van m'n ontbijt).
Morgen weer slowchat? (A)

catch you around :)

Het klinkt te stom om waar te zijn, maar het is echt zo:
ik heb op m'n werk een kraan gevonden waar ik een fles kan vullen!
Op het toilet is alleen een kraantje waar alleen een setje handen onder kan om te wassen, m'n lurkflesje van 1/2 liter moet ik daar horizontaal houden om te vullen... Bekertjes vullen en in de fles gooien werkte niet echt lekker...

Met eten gaat het weer redelijk (slecht): ik heb geen idee van de tijd, resultaat: 2 boterhammen die ik tussen ontbijt en lunch zou eten ben ik vergeten.

Het klinkt te stom om waar te zijn, maar het is echt zo:
ik heb op m'n werk een kraan gevonden waar ik een fles kan vullen!
Op het toilet is alleen een kraantje waar alleen een setje handen onder kan om te wassen, m'n lurkflesje van 1/2 liter moet ik daar horizontaal houden om te vullen... Bekertjes vullen en in de fles gooien werkte niet echt lekker...

Met eten gaat het weer redelijk (slecht): ik heb geen idee van de tijd, resultaat: 2 boterhammen die ik tussen ontbijt en lunch zou eten ben ik vergeten.

k*tje;)

Ga Ga Ga Ga Ga snel die CCG scoren dan :D

k*tje;)

Ga Ga Ga Ga Ga snel die CCG scoren dan :D
Ik heb ze tegelijk met die 2 van de lunch naar binnen gewerkt, was wel enigzins proppen - zit er nog steeds vol van...

Allemaal door die Lipo?! Wordt nog een kookwekker meenemen om op tijd te eten, en compacter (calorierijker) eten maken, anders zit ik constant propvol... Doet me denken aan de ecto's op het forum die moeten leren eten om te bulken :D

je zou je brood kunnen toasten ;) maarja als je clean wilt blijven eten zit er niet veel anders op dan gewoon te proppen

Punt is: het moet wel een cut-schema blijven (geen k*tschema!)... dus ik kan wel elke dag aan de CCG gaan ipv brood (zodat ik alles wel binnen krijg), maar volgens mij zit daar het grote levensgeluk ook niet in...

Blikjes tonijn & cashews ook geen enkel probleem, afgezien dat ik nodig eens naar de Aldi moet...

Punt is: het moet wel een cut-schema blijven (geen k*tschema!)... dus ik kan wel elke dag aan de CCG gaan ipv brood (zodat ik alles wel binnen krijg), maar volgens mij zit daar het grote levensgeluk ook niet in...

Blikjes tonijn & cashews ook geen enkel probleem, afgezien dat ik nodig eens naar de Aldi moet...

dan moet je je brood ook niet vergeten he ;)

dan moet je je brood ook niet vergeten he ;)
vergeten op te eten - niet vergeten mee te nemen! (vandaag dan)

schema-technisch gezien zou ik binnen nu en een half uur weer moeten eten, echter: ik heb totaal geen honger...
Alleen een sinaasappel mag zeker niet?

vergeten op te eten - niet vergeten mee te nemen! (vandaag dan)

schema-technisch gezien zou ik binnen nu en een half uur weer moeten eten, echter: ik heb totaal geen honger...
Alleen een sinaasappel mag zeker niet?

je moet je maaltijden zo gelijkmatig mogelijk verdelen ;) je maaltijden moeten ongeveer dezelfde voedingswaarden hebben. Dus trek de conclusie zelf maar :D

je moet je maaltijden zo gelijkmatig mogelijk verdelen ;) je maaltijden moeten ongeveer dezelfde voedingswaarden hebben. Dus trek de conclusie zelf maar :D

Die had ik al getrokken :(

Elke hulp is welkom, dat weet je he?
Qua eten, maar ook qua cardio (op wat voor intensiteit en wanneer) - zelfs aanpassingen op m'n KT-schema hoor ik graag!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Rooke opnieuw punten kan geven.

:(

Na héél erg netjes m'n rotator cuff oefeningen te hebben gedaan wilde ik toch voorzichtig proberen wat ik wél kan, want door stilzitten heb ik niet het idee dat ik veel verder kom. Benchen in de Smith was de laatste keer pijnlijk, en iedereen roept op DBB altijd dat ik losse gewichten moet gebruiken - dus ik ben gaan DB pressen. Voelde eigenlijk best lekker :D. Begonnen met 5 reps 2 kg, ben ik gaan verhogen totdat ik bang was dat nog een keer verhogen meer ging verpesten dan versterken:
DB press 5x2,3,4,5,6,7,8 - 5x9

Squatten wilde ik voor de afwisseling niet in de Smith, dus ben in de 'liggende squat' bezig geweest - na afloop was ik redelijk kapot:
Squat 10x stand 5 - 5x stand 6 - 5x stand 7

Of de benaming juist is weet ik niet, maar van deadlifts en BOR's heb ik supersets gedaan met de EZ-curl stang (zo'n gekronkeld kort ding). Omdat DL & BOR de laatste keer met de losse BB (20 kilo) en gewichten zeer deed ben ik gaan verhogen met gewichten tot ik het niet meer verantwoord vond om nog meer te doen. Wat de stang weegt weet ik niet.
DL EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg
BOR EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg

Na KT heb ik een half uurtje op de loopband gestaan, 15% en 5 km/h - ik had natuurlijk wel die ene loopband waar de hartslagmeter het niet goed deed, of kan iemand verklaren hoe ik op 47 slagen per minuut zit met een dergelijke activiteit?
Na een goed (havermout & whey) ontbijtje en een stevige lunch (4 boterhammen, vleeswaren en sla) houd ik de rest van de dag een junkdag!

Ik weet dat het niet ideaal is, maar hoe erg is het dat ik vanavond aan de alcohol zit? Ik heb een verjaardag, en de keuze uit rode wijn(:D), wodka(:D) en whiskey(:D)...

Wodka-EAS lijkt me een geinige mix ;) (vooral de nieuwe punch-smaak!)

Erg? EAS meenemen? Laten voor wat het is? Vooral veel eten? (er liggen nu standaard 2 zakken cashews achter in de auto)

Help me out!

11 Mei begint de wedstrijd toch pas?;)

Na héél erg netjes m'n rotator cuff oefeningen te hebben gedaan wilde ik toch voorzichtig proberen wat ik wél kan, want door stilzitten heb ik niet het idee dat ik veel verder kom. Benchen in de Smith was de laatste keer pijnlijk, en iedereen roept op DBB altijd dat ik losse gewichten moet gebruiken - dus ik ben gaan DB pressen. Voelde eigenlijk best lekker :D. Begonnen met 5 reps 2 kg, ben ik gaan verhogen totdat ik bang was dat nog een keer verhogen meer ging verpesten dan versterken:
DB press 5x2,3,4,5,6,7,8 - 5x9

Squatten wilde ik voor de afwisseling niet in de Smith, dus ben in de 'liggende squat' bezig geweest - na afloop was ik redelijk kapot:
Squat 10x stand 5 - 5x stand 6 - 5x stand 7

Of de benaming juist is weet ik niet, maar van deadlifts en BOR's heb ik supersets gedaan met de EZ-curl stang (zo'n gekronkeld kort ding). Omdat DL & BOR de laatste keer met de losse BB (20 kilo) en gewichten zeer deed ben ik gaan verhogen met gewichten tot ik het niet meer verantwoord vond om nog meer te doen. Wat de stang weegt weet ik niet.
DL EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg
BOR EZ 2,5 kg - 5 kg - 7,5 kg - 10 kg - 12,5 kg

Na KT heb ik een half uurtje op de loopband gestaan, 15% en 5 km/h - ik had natuurlijk wel die ene loopband waar de hartslagmeter het niet goed deed, of kan iemand verklaren hoe ik op 47 slagen per minuut zit met een dergelijke activiteit?
Na een goed (havermout & whey) ontbijtje en een stevige lunch (4 boterhammen, vleeswaren en sla) houd ik de rest van de dag een junkdag!

Ik weet dat het niet ideaal is, maar hoe erg is het dat ik vanavond aan de alcohol zit? Ik heb een verjaardag, en de keuze uit rode wijn(:D), wodka(:D) en whiskey(:D)...

Wodka-EAS lijkt me een geinige mix ;) (vooral de nieuwe punch-smaak!)

Erg? EAS meenemen? Laten voor wat het is? Vooral veel eten? (er liggen nu standaard 2 zakken cashews achter in de auto)

Help me out!
niet meenemen ! het gaat sowieso toch niet helpen ;) alcohol brengt je lichaam in een catabole staat. Weeg voor jezelf af wat je wilt...je kan ook gewoon nootjes eten en niet drinken. It's up to you

niet meenemen ! het gaat sowieso toch niet helpen ;) alcohol brengt je lichaam in een catabole staat. Weeg voor jezelf af wat je wilt...je kan ook gewoon nootjes eten en niet drinken. It's up to you

Ik drink max. 1x per week - dus vanavond moet maar eens kunnen...
Morgen maar een rondje hardlopen ter compensatie :)

hehehehehe:D had het over die EAS ;) Keertje drinken in de week moet kunnen , ik weet het. Ikzelf durf het alleen niet :P ben bang dat ik spiermassa verlies hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven