Hier spreekt een voormalig zwemlerares.... No shit.
jij bent voormalig zwemlerares?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, I know....teveel tijd tussen je eerste en je tweede maaltijd dwarf ! werk daaraan..

jups!

i know, i know....
Ik heb nu ook honger (ondanks de sinaasappel: Kun je geen maaltijd noemen). Zometeen pc afsluiten en naar de supermarkt.
Volgende keer niet de helft thuis vergeten... Ik had wel eten klaargemaakt.
Met een beetje geluk ligt er 100 gram ccg in de auto - voor noodgevallen![]()
Wat voor lees gaf je?Leuk joh,nooit de kriebels gehad om dat weer op te pakken?

ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat neitIk denk dat ik maar een krat eten in de achterbak zet voor dit soort momenten!
Was net Excel aan het invullen en schrok een beetje: tot nu toe zit ik aan 500 Kcal voor de hele dag! Da's érg weinig (en ik ga niet nog zo'n sandwich halen - gadver!). In het weekend heb ik wel behoorlijk veel en slecht gegeten, dus ik denk dat ik het wel kan hebben (wishfull thinking)
Note to self: geen 2 eierkoeken op een dag eten, teveel suiker! (stuiter!)

Ik vind het makkelijker om een paar dingen voor nood in de auto te hebben, dat zijn dan dingen die wat langer houdbaar zijn. Koelbox = kort houdbaar = dagelijks eten, en dat past wel in m'n handtas...ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat niet![]()
ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat neit![]()

Ik vind het makkelijker om een paar dingen voor nood in de auto te hebben, dat zijn dan dingen die wat langer houdbaar zijn. Koelbox = kort houdbaar = dagelijks eten, en dat past wel in m'n handtas...
neem enkel mn voedsel per dag meeIk vind het makkelijker om een paar dingen voor nood in de auto te hebben, dat zijn dan dingen die wat langer houdbaar zijn. Koelbox = kort houdbaar = dagelijks eten, en dat past wel in m'n handtas...
in de auto liggen altijd zakjes nootjes
Ik heb al CCG in de auto liggen, dus voor 1 maaltijd kan het wel... (in een bakje). Om nou een emmer in de auto te zetten vind ik ook zowat...Eiwit repen achter de hand houden. Blikjes tonijn, zalm, krab kan ook.
En natuurlijk gewoon wat eiwitpoeder in potjes is ook altijd handig.
Ik heb al CCG in de auto liggen, dus voor 1 maaltijd kan het wel... (in een bakje). Om nou een emmer in de auto te zetten vind ik ook zowat...
nee, dat is inderdaad wat teveel van het goede ... maar ik heb dus wel van die kleine potje waar Het is dat ik er niks aan heb om de hele dag door vanille-whey shake te drinken, want die vind ik echt zo gruwelijk lekker!Heb soms echt geen zin in shakjes, na de training smaakt alles wel.![]()
Ach, je weet wat ik zo ongeveer op een dag eet, daar heb ik geen koelbox voor nodig...neem enkel mn voedsel per dag meein de auto liggen altijd zakjes nootjes
![]()