AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
teveel tijd tussen je eerste en je tweede maaltijd dwarf ! werk daaraan..
I know, I know....

Ik heb nu ook honger (ondanks de sinaasappel: kun je geen maaltijd noemen). Zometeen pc afsluiten en naar de supermarkt.

Volgende keer niet de helft thuis vergeten... Ik had wel eten klaargemaakt.

Met een beetje geluk ligt er 100 gram CCG in de auto - voor noodgevallen ;)

i know, i know....

Ik heb nu ook honger (ondanks de sinaasappel: Kun je geen maaltijd noemen). Zometeen pc afsluiten en naar de supermarkt.

Volgende keer niet de helft thuis vergeten... Ik had wel eten klaargemaakt.

Met een beetje geluk ligt er 100 gram ccg in de auto - voor noodgevallen ;)

noodgeval!!!!!

Wat voor lees gaf je?Leuk joh,nooit de kriebels gehad om dat weer op te pakken?

Ik doe veel te veel dingen erg graag, en krijg het niet allemaal ingepast in het beetje vrije tijd dat ik heb.
Ik gaf lessen t/m diploma A, in principe alles wat kinderen moeten leren tot dat diploma (van uithoudingsvermogen kweken tot watertrappelen en de basis van school- en rugslag).
Niks zo leuk als enthousiaste kinderen! Zolang ze na de les maar weer naar huis kunnen ;)

En wat vond ik nog in de auto? Havermout & whey! (en CCG, dus die heb ik laten liggen). Uiteraard heeft een echte vrouw ook een lurkfles (half litertje water) zodat ik toch nog behoorlijk heb gegeten.
Net een Wasa sandwich op (gadverdamme! niet meer doen DW!), over een uurtje staat er eten voor me klaar op kantoor.
Al met al valt het toch nog een beetje mee met eten, morgenochtend 7.00u weer lekker trainen (hopelijk met fatsoenlijk meewerkende schouder)!

zakje nootjes ;)

morgen voor de herkansing !

zakje nootjes ;)

morgen voor de herkansing !

Ik denk dat ik maar een krat eten in de achterbak zet voor dit soort momenten! :jk:
Was net Excel aan het invullen en schrok een beetje: tot nu toe zit ik aan 500 Kcal voor de hele dag! Da's érg weinig (en ik ga niet nog zo'n sandwich halen - gadver!). In het weekend heb ik wel behoorlijk veel en slecht gegeten, dus ik denk dat ik het wel kan hebben (wishfull thinking)

Note to self: geen 2 eierkoeken op een dag eten, teveel suiker! (stuiter!)

M'n meeting vanavond gaat niet door, dus vanavond in alle rust trainen (en dan lekker zalm eten & gratis koffie drinken in de Ikea)...
Zo'n dagje te weinig eten merk je wel meteen in je gewicht: ik ben een kilo lichter dan gisteren!

Note to self: 40 gram NightProtein met 10 gram cacaopoeder is best te doen (volgende keer andere smaak NightProtein proberen, vanille is niet lekker).

Dus, wat eten we vandaag?
6.15u: 1 Lipo-6x (word altijd zenuwachtig van nieuwe fatburners, merk nog niets van het effect)
6.45u: 50 gram havermout, 20 gram whey en water
11.00u: 1 Lipo-6x
12.00u: 2 boterhammen met kipfilet, 2 boterhammen met pindakaas
14.30u: 2 boterhammen met ham
16.30u: 40 gram whey
EAS - KT - EAS - cardio - whey
Maaltijd bij de Ikea (lekker stukje zalm ofzo!)
NightProtein

Laatst bewerkt:
hmm zalm en gratis koffie :p

Het is maar waar je gelukkig van wordt... ;)
Ik kan tijdens de cardio al helemaal gelukkig worden van m'n whey-shake in het vooruitzicht!

En natuurlijk niet onbelangrijk: na het eten en de koffie de rest van de keuken ophalen! :D
Alle kastjes staan, lades zijn gemonteerd, aanrechtblad ligt - nu de kastjes die komen te hangen. Afzuigkap gaan we morgen monteren.

Ik denk dat ik maar een krat eten in de achterbak zet voor dit soort momenten! :jk:
Was net Excel aan het invullen en schrok een beetje: tot nu toe zit ik aan 500 Kcal voor de hele dag! Da's érg weinig (en ik ga niet nog zo'n sandwich halen - gadver!). In het weekend heb ik wel behoorlijk veel en slecht gegeten, dus ik denk dat ik het wel kan hebben (wishfull thinking)

Note to self: geen 2 eierkoeken op een dag eten, teveel suiker! (stuiter!)
ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat neit :D

ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat niet :D
Ik vind het makkelijker om een paar dingen voor nood in de auto te hebben, dat zijn dan dingen die wat langer houdbaar zijn. Koelbox = kort houdbaar = dagelijks eten, en dat past wel in m'n handtas...

ik rij rond met een koelbox vol voedsel dus zo raar is dat neit :D

+1 :p

Ik vind het makkelijker om een paar dingen voor nood in de auto te hebben, dat zijn dan dingen die wat langer houdbaar zijn. Koelbox = kort houdbaar = dagelijks eten, en dat past wel in m'n handtas...

Eiwit repen achter de hand houden. Blikjes tonijn, zalm, krab kan ook.
En natuurlijk gewoon wat eiwitpoeder in potjes is ook altijd handig.

Heb soms echt geen zin in shakjes, na de training smaakt alles wel. :)

Eiwit repen achter de hand houden. Blikjes tonijn, zalm, krab kan ook.
En natuurlijk gewoon wat eiwitpoeder in potjes is ook altijd handig.
Ik heb al CCG in de auto liggen, dus voor 1 maaltijd kan het wel... (in een bakje). Om nou een emmer in de auto te zetten vind ik ook zowat...

Ik heb al CCG in de auto liggen, dus voor 1 maaltijd kan het wel... (in een bakje). Om nou een emmer in de auto te zetten vind ik ook zowat...

:roflol: nee, dat is inderdaad wat teveel van het goede ... maar ik heb dus wel van die kleine potje waar
vroeger ijs van Carte d'Or inzat bijgehouden. En daar gaat wel wat eiwitpoeder in. Of soms ook muesli erbij
met pro80. Gewoon water erbij en klaar.

Heb soms echt geen zin in shakjes, na de training smaakt alles wel. :)
Het is dat ik er niks aan heb om de hele dag door vanille-whey shake te drinken, want die vind ik echt zo gruwelijk lekker!

neem enkel mn voedsel per dag mee ;) in de auto liggen altijd zakjes nootjes:)
Ach, je weet wat ik zo ongeveer op een dag eet, daar heb ik geen koelbox voor nodig...

Note to self: meer nootjes kopen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven