XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Begreep ik al... die EAS blijft thuis hoor!
Cashews liggen in de achterbak - met een beetje geluk heb ik ze niet nodig omdat er voldoende nootjes zijn.
Heb nou al zin in vanavond: vals zingen met singstar, de hele bende weer eens tegenkomen, slaapfeestje en dat allemaal aan de andere kant van het land!
(Maakt die leasebak ook weer wat kilometers...)

Begreep ik al... die EAS blijft thuis hoor!
Cashews liggen in de achterbak - met een beetje geluk heb ik ze niet nodig omdat er voldoende nootjes zijn.
Heb nou al zin in vanavond: vals zingen met singstar, de hele bende weer eens tegenkomen, slaapfeestje en dat allemaal aan de andere kant van het land!
(Maakt die leasebak ook weer wat kilometers...)

daar zijn ze toch voor :D

have fun!

wat is je woon-werk afstand dan wel niet :eek: na 9 maanden heb ik 31k op de teller :rolleyes: maarja moet m binnenkort inleveren:p
Hoofdkantoor van m´n bedrijf (volg ik regelmatig een cursusje en ben er voor andere dingen ook wel regelmatig te vinden) zit op 150 km afstand.
Mijn eigen kantoor (divisiekantoor) zit op 155 km (kom ook graag even binnen zeilen). Op dit moment heb ik een klus op 100 km afstand, 's ochtends een uurtje rijden, 's middags 1,5 uur rijden...

Conclusie: ik woon op een leuke locatie in Nederland (vooral handig voor vriendlief: die heeft werk op 15 min. fietsen), want voor mijn werk was het handiger geweest om een paar kilometer verderop te wonen...

Ligt het aan het squatten? Het deadliften met gestrekte benen? Het halfuurtje hardloopband met 15% helling en 5 km/h?
Ik heb een spierpijn! En wel in m'n gluten (ofwel, minder mooi geformuleerd: spierpijn in m'n reet)... Ook een klein beetje spierpijn in m'n triceps, maar dat is verwaarloosbaar...
Schouders & rest spieren voelen erg goed, en ik ben lekker wakker. Ik ben dan ook geen langslaper (laptop van degene waar ik bleef overnachten gekaapt).

Gisteravond geen Singstar - is ook niet erg want ik kan ook niet zingen... Wel alles gegeten & gedronken wat los & vast zit. Was heerlijk! Doen we voorlopig niet meer (volgende junkavond niet zoveel gekkigheid bij elkaar eten). De muffins, toastjes, chips, nootjes, wijn en wodka hebben heerlijk gesmaakt - zometeen aan m'n zelfmeegebrachte ontbijt: havermout met water & whey! Vanaf vandaag gaan we weer netjes & gezond eten - met een beetje geluk ook nog een strandwandeling maken!
(Als het moet kan ik trouwens de hele dag wel doorkomen met alle noodrantsoenen die ik in de auto heb liggen).

Oh, ik zou het bijna vergeten: goedemorgen!

Goedemorgen DW! :)

Spierpijn, dat heb ik ook nu en ja zal wel van het squatten enzo zijn ;)

Ik geniet van die afterfeeling, het doet me voldaan voelen. Je hebt een paar nette trainingen gemaakt, mooie progressie! Ik weet zeker dat jij er gaat komen, en veel plezier gewenst vandaag!

van gewoon beetje lopen krijg je meestal geen spierpijn je reet ;) zal daarom ook wel van de squat komen :) zeker goed diep gegaan?

van gewoon beetje lopen krijg je meestal geen spierpijn je reet ;) zal daarom ook wel van de squat komen :) zeker goed diep gegaan?

en goed zwaar (ondanks dat ik in een apparaat lag, en niet met een rechtop stond)...

Ach, goed zwaar squatten = beachproof kont? :rolleyes::D

je kent het fenomeen "squatreet" toch wel ? :D

Even een serieuze update tussendoor: damn wat eet ik netjes vandaag!
Ontbijt: havermout, whey en water
Lunch: pistoletje paling & sla, 2 stukjes kibbeling, handje cashews
Diner: 1 wrap met sla, veel groente, beetje cashews.

Tijden zijn een beetje vreemd, maar wel ongeveer om de 3 uur eten...
En vandaag natuurlijk een strandwandeling gedaan!

Laatst bewerkt:
dat dat je doel is ? en dat de rest van body ook stunning eruit gaat zien zodat die squatreet niet dominant is tov de rest :D

dat dat je doel is ? en dat de rest van body ook stunning eruit gaat zien zodat die squatreet niet dominant is tov de rest :D

Doel is idd om er stunning uit te zien ;)
Stunning iig ten opzichte van de afgelopen jaren - wacht maar tot m'n beachproof-log, ben van plan om wat oude foto's te posten om te laten zien hoe gruwelijk het allemaal was...
(Op het ergste punt dat ooit is gemeten had ik een BF van 40% :eek:)

Doel is idd om er stunning uit te zien ;)
Stunning iig ten opzichte van de afgelopen jaren - wacht maar tot m'n beachproof-log, ben van plan om wat oude foto's te posten om te laten zien hoe gruwelijk het allemaal was...
(Op het ergste punt dat ooit is gemeten had ik een BF van 40% :eek:)

ben wel benieuwd :D

Ik ook naar de reacties ;)

2009 gaat gewoon mijn jaar worden, of die contest nou iets wordt of niet... Ik zie m'n lijf veranderen, en daar ben ik gruwelijk gelukkig mee. Vriendlief vindt het trouwens toch wel aardig dat er een beetje biceps te zien zijn wanneer ik ze aanspan - toen ik een vrouw liet zien die spierdefinitie op haar rug had vond 'ie dat ook wel mooi... Zijn we eindelijk een beetje van de vooroordelen over bodybuilden af - shakes hoor ik 'm ook al niet meer over :)

op het moment dat jij veel sterker bent dan hij gaat ie hoogstwaarschijnlijk zelf ook trainen...win-win situatie dus :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven