AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Het viel mee (denk ik...)
Voorgerecht: gebakken champignons (lekker!), met 2 stukjes stokbrood (brood! tijden niet gehad!)
Biefstuk met frietjes en knoflook saus (frietjes! aanvallen!)
1 glas rode wijn
1/2 dame blanche (ik zat zo vol - kon niks meer bij!)

Rest van de avond aan de Kcal-loze drankjes gezeten.

Schade: 100 gram lichter op de weegschaal! :D

Ik wil ook graag je progressie zien!!!!!:knipoog:

Gr Kaza

Het viel mee (denk ik...)
Voorgerecht: gebakken champignons (lekker!), met 2 stukjes stokbrood (brood! tijden niet gehad!)
Biefstuk met frietjes en knoflook saus (frietjes! aanvallen!)
1 glas rode wijn
1/2 dame blanche (ik zat zo vol - kon niks meer bij!)

Rest van de avond aan de Kcal-loze drankjes gezeten.

Schade: 100 gram lichter op de weegschaal! :D

Zo dat klinkt wel allemaal lekker zeg, gebakken champions zijn ook 1 van mijn favo's :p

Frietjesssssss.....
Lekker he... dingen die je normaal at, en nu nauwelijks of nooit, zijn ineens zo gruwelijk lekker!!!

• #2.226
Zo dat klinkt wel allemaal lekker zeg, gebakken champions zijn ook 1 van mijn favo's :p

Frietjesssssss.....
Lekker he... dingen die je normaal at, en nu nauwelijks of nooit, zijn ineens zo gruwelijk lekker!!!

En nog lichter vanochtend ook - onbegrijpelijk....

:D

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Military Press
12*17,5kg
12*17,5kg
6*20kg
8*20kg VPR

Shoulder Press
12*7,5kg
7*10kg
6*10kg
4*12,5kg VPR

Upright row
12*22,5kg
10*25kg
9*25kg
3*30kg PR!:D
> Sue had gelijk, die 30kg is behoorlijk zwaar!

Cable rear delt row
12*15kg
12*15kg
12*20kg
12*25kg

Assisted tricep dips
10*BW-15kg
10*BW-10kg
10*BW-5kg
6*BW VPR
> BW = 60,7kg

Cable tricep pushdown
12*15kg
12*20kg
12*25kg
6*30kg PR! :D

Tricep extension
25*5kg
10*10kg
25*5kg
25*5kg

Mijn ontbijt heeft me de hele ochtend in de weg gezeten :(
En ik had het speciaal niet vermeld, want de gozer die vanochtend een vetmeting zou doen bij me is niet komen opdagen :mad:
(ik ga weer op zoek naar iemand anders...)

Edit: ik doe DB shoulder press op m'n schouderdag, geen benchpress met DB's
Edit2: onderstreepte oefeningen zijn links naar exrx.net

Laatst bewerkt:
He balen zeg, ben nml ook erg benieuwd. Maar je hebt iig een goede training gehad vandaag, ondanks je onbijtje.

Heb net je pics gezien, petje af hoor!!

• #2.228
He balen zeg, ben nml ook erg benieuwd. Maar je hebt iig een goede training gehad vandaag, ondanks je onbijtje.

Heb net je pics gezien, petje af hoor!!
Thnx!
Ja, durf gewoon niet neer te zetten wanneer ik weer wat afspreek: er zijn al zoveel afspraken niet doorgegaan...

Ach we wachten geduldig af. Verras ons maar! Fijne dag verder.

Goed gewerkt Dwarfje :)

Intensieve training, Dwarf ... maar liefst zeven oefeningen voor schouders/borst/triceps: respect!

Ik lees altijd met plezier je logs, daarom heb ik ook een vrienden-uitnodiging gestuurd, andere redenen zijn:

2. Ik wil je foto's zien.
3. Vroeger toen ik World of Warcraft speelde, had ik ook een dwarf warrior als character! :D

• #2.232
Intensieve training, Dwarf ... maar liefst zeven oefeningen voor schouders/borst/triceps: respect!

Ik lees altijd met plezier je logs, daarom heb ik ook een vrienden-uitnodiging gestuurd, andere redenen zijn:

2. Ik wil je foto's zien.
3. Vroeger toen ik World of Warcraft speelde, had ik ook een dwarf warrior als character! :D
punt 3 is irrelevant - ik speel geen WoW ;)

Verder dank voor het loglezen en het compliment. (Borst heb ik niet gedaan vandaag...)

Ik denk zomaar dat ik morgenochtend niet lichter ben op de weegschaal :D

Balen dat die vetmeting niet door ging!

• #2.234
Gisteravond een gruwelijke junkavond gehad, op bezoek bij Mexicaanse vrienden. Zij maken echt de beste falafel die ik ooit gegeten heb! Dus daar redelijk wat van gegeten, als toetje zelfgemaakte chococakejes (uit de oven: met vloeibare kern), en veel te veel drank (met 4 personen 1,5 liter wijn - en ze hadden een gruwelijk lekkere tequila!).
Vanaf vandaag ga ik me weer netjes aan 1 junkmeal houden per week max.

Dit voelde goed, ik ben klaar voor de volgende monsterprogressie ;)
Sterker nog: ik doe mee met de [Link niet meer beschikbaar]. Een fantastisch idee van Tom.

Gisteravond een gruwelijke junkavond gehad, op bezoek bij Mexicaanse vrienden. Zij maken echt de beste falafel die ik ooit gegeten heb! Dus daar redelijk wat van gegeten, als toetje zelfgemaakte chococakejes (uit de oven: met vloeibare kern), en veel te veel drank (met 4 personen 1,5 liter wijn - en ze hadden een gruwelijk lekkere tequila!).

Sterker nog: ik doe mee met de [Link niet meer beschikbaar]. Een fantastisch idee van Tom.
Mooi! Die challenge geeft je nog meer motivatie om je streefdoel te bereiken!:D
Ghehe..ik was vroeger verslaafd aan World of Warcraft...heel erg verslaafd...

Goed initiatief! Ik heb Tom Venuto's bffm en als je je daaraan houd lukt het ook zeker.

Waar kan ik die foto's vinden dan ?

Moet je me uitnodigen tot vrind

Af en toe moet kunnen, zeker als je er weer volop tegenaan gaat. Klinkt goed die challange!

• #2.240
Af en toe moet kunnen, zeker als je er weer volop tegenaan gaat. Klinkt goed die challange!
Dat dacht ik ook... Die challenge ben ik benieuwd naar - ik heb iig een vriend van me (die niet aan krachttraining ofzo doet) al overtuigd ook mee te doen. Hij is echt gruwelijk te zwaar, en probeert me te overtuigen dat er onder die flinke laag een hoop spiermassa zit... Ik geloof het wanneer ik het zie ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven