Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat dacht ik ook... Die challenge ben ik benieuwd naar - ik heb iig een vriend van me (die niet aan krachttraining ofzo doet) al overtuigd ook mee te doen. Hij is echt gruwelijk te zwaar, en probeert me te overtuigen dat er onder die flinke laag een hoop spiermassa zit... Ik geloof het wanneer ik het zie ;)
haha dan blijft er niks meer van hem over:roflol:
leuke challange om je doelen te behalen en een lekkere training met PR's:lick:

Gisteravond een gruwelijke junkavond gehad, op bezoek bij Mexicaanse vrienden. Zij maken echt de beste falafel die ik ooit gegeten heb! Dus daar redelijk wat van gegeten, als toetje zelfgemaakte chococakejes (uit de oven: met vloeibare kern), en veel te veel drank (met 4 personen 1,5 liter wijn - en ze hadden een gruwelijk lekkere tequila!).
Vanaf vandaag ga ik me weer netjes aan 1 junkmeal houden per week max.

Dit voelde goed, ik ben klaar voor de volgende monsterprogressie ;)
Sterker nog: ik doe mee met de [Link niet meer beschikbaar]. Een fantastisch idee van Tom.

Zo, Dwarfje is nu helemaal losgeslagen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
haha dan blijft er niks meer van hem over:roflol:
leuke challange om je doelen te behalen en een lekkere training met PR's:lick:
Hij denkt met wat 'clean eten' de overtollige massa kwijt te kunnen raken - ik heb 'm een hint richting BMR & onderhoud gegeven...

Ja, die training ging lekker! En door een keertje de deadlift over te slaan bij m'n rugtraining kon ik wat meer geven met de upright rows.
Zo, Dwarfje is nu helemaal losgeslagen;)
Je moet eens zien wat ik vandaag heb gegeten - clean, afgewogen en berekend. Back on track!

• #2.244
Vanavond een hoop bakjes met eten weer klaargemaakt... morgen lekker naar Keulen: shoppen en 's avonds het concert van Muse!
Mocht ik niks meer laten weten morgen, dan weet je waar ik zit ;)

Veel plezier vandaag Dwarfje:D!!

Have fun!

zonder de hele pagina te lezen, wat is dat holiday fitness challenge?

• #2.250
Zo zo, nou, veel plezier dan maar morgen!

Veel plezier vandaag Dwarfje:D!!

Thnx allemaal - concert was echt geweldig!
zonder de hele pagina te lezen, wat is dat holiday fitness challenge?

De uitdaging om slanker de feestdagen uit te komen dan dat je er in gaat - veel mensen hebben vaak de instelling 'ik neem het er van - ik start weer met lijnen op 1 januari...', Tom Venuto vindt dat dat anders kan. En ik ben het met hem eens.

Slanker de feestdagen door:eek:

Goed bezig dwarf! Hoe was het concert verder?:D

• #2.256
Goed bezig dwarf! Hoe was het concert verder?:D
Héél erg gaaf! Het voorprogramma was bagger: een of andere Duitse band waarbij een gruwelijke ecto zonder shirt zich stond aan te stellen (de leadgitarist / zanger) - en tussendoor gingen de lampen weer aan, dus de sfeer was niet echt gezet ofzo... Tijdens het voorprogramma was het podium redelijk klein, en dat viel me een beetje tegen - totdat ze gingen ombouwen / dingen weghalen en bij het begin van het concert bleek dat de drie pilaren naar beneden bewogen konden worden. Wel geinig was dat mijn oude N95 best behoorlijk kan fotograferen zonder flits en de filmpjes die ik heb gemaakt best prima zijn! :D

Héél erg gaaf! Het voorprogramma was bagger: een of andere Duitse band waarbij een gruwelijke ecto zonder shirt zich stond aan te stellen (de leadgitarist / zanger) - en tussendoor gingen de lampen weer aan, dus de sfeer was niet echt gezet ofzo... Tijdens het voorprogramma was het podium redelijk klein, en dat viel me een beetje tegen - totdat ze gingen ombouwen / dingen weghalen en bij het begin van het concert bleek dat de drie pilaren naar beneden bewogen konden worden. Wel geinig was dat mijn oude N95 best behoorlijk kan fotograferen zonder flits en de filmpjes die ik heb gemaakt best prima zijn! :D

haha:roflol: ik heb beeld brrr

• #2.258
Is het trouwens normaal dat ik moeite heb met m'n eten iedere dag weg te werken?
Ik eet aardig wat groente per keer, en heb vaak 3 uur na m'n maaltijd nog geen zin in de volgende... Hoe erg is het om langer tussen maaltijden te wachten? (4 uur bijvoorbeeld?)

Is het trouwens normaal dat ik moeite heb met m'n eten iedere dag weg te werken?
Ik eet aardig wat groente per keer, en heb vaak 3 uur na m'n maaltijd nog geen zin in de volgende... Hoe erg is het om langer tussen maaltijden te wachten? (4 uur bijvoorbeeld?)

Niet zo raar hoor daar heb ik ook moeite mee :p

• #2.260
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven