AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met max. 1600 Kcal?

Zit er over te twijfelen te luisteren naar m'n maag, en dan maar eens wat later te eten... (of wat vroeger bij een hongerklap) - misschien voelt dat wat natuurlijker aan...

Kan mij niet voorstellen dat het erg is het op die manier te doen.
Maar goed, denk dat jij meer thuis bent in voeding en dergelijke schem's dan ik :o
Ben benieuwd wat anderen hierop te zeggen hebben.

Rooke waar bist jonghe? :D

Ik vind dat hele gedoe over eten altijd overrated... Ieder lichaam is anders en met proppen word ik gewoon moddervet/gaar...

Het gaat tevens om de totaalinname van Kcal dus ik spreid die nu gewoon in 5 maaltijden ipv 7 of 8. Voelt veel beter aan, meer honger, iets grotere maaltijd per keer, betere insuline spiegel ook naar mijn idee.

Luisteren naar je lichaam, en proppen tegen heug en meug is gewoon sick. Naast bb/krachttraining is er ook kwaliteit van leven.

Ik vind dat hele gedoe over eten altijd overrated... Ieder lichaam is anders en met proppen word ik gewoon moddervet/gaar...

Het gaat tevens om de totaalinname van Kcal dus ik spreid die nu gewoon in 5 maaltijden ipv 7 of 8. Voelt veel beter aan, meer honger, iets grotere maaltijd per keer, betere insuline spiegel ook naar mijn idee.

Luisteren naar je lichaam, en proppen tegen heug en meug is gewoon sick. Naast bb/krachttraining is er ook kwaliteit van leven.

Ben het helemaal met jou eens! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.266

Wel eten terwijl ik geen honger heb voelt idd niet goed: ik ga eens over op wat minder vaak, en misschien wat meer per keer eten.
Maffe is dat ik 's ochtends vaak sneller achter elkaar kan eten dan 's middags (zittend beroep...).

Verder gaat het cutten namelijk erg prima... (nog een paar 100 gram, en dan zit ik op 60kg!)

Wel eten terwijl ik geen honger heb voelt idd niet goed: ik ga eens over op wat minder vaak, en misschien wat meer per keer eten.
Maffe is dat ik 's ochtends vaak sneller achter elkaar kan eten dan 's middags (zittend beroep...).

Verder gaat het cutten namelijk erg prima... (nog een paar 100 gram, en dan zit ik op 60kg!)

Gewoon proberen! Het zal netto weinig verschil doen maken als je wel hetzelfde aantal kcals per dag wegwerkt. Enkel het gevoel is een wereld van verschil! Wel zou ik opletten rond de training, zelf merk ik dat die maaltijden wel verschil maken qua prestaties.

• #2.268
Gewoon proberen! Het zal netto weinig verschil doen maken als je wel hetzelfde aantal kcals per dag wegwerkt. Enkel het gevoel is een wereld van verschil! Wel zou ik opletten rond de training, zelf merk ik dat die maaltijden wel verschil maken qua prestaties.

Voor mij weet ik al tijden (verschillende sporten, maakt niet uit) : een uur voor training klaar zijn met eten, anders gooi ik alles er weer uit.
Langer van tevoren eten = honger...

Thnx snake!

Ik moet juist bunkeren anders ben ik een vaatdoek:D No thnx! Succes!

EDIT: Inderdaad uurtje voor trainen, langer = honger. En bij mij ammoniak lucht:P

• #2.271
Benchpress
10*20kg
10*30kg
8*40kg (zonder spotter)
3*45kg (klote spotter legde stang meteen neer toen ik moeite had met de 3e rep!)
1*50kg PR!:D (andere spotter gevraagd, hield vinger onder de stang, niet er tegen)
> I did it!
En dat zonder bruine streep...

DB Press
12*12,5kg
5*15kg
3*15kg - 12*10kg
> Met die 10kg de boel maar helemaal leeg gemaakt...

Flyes
12*7,5kg
8*10kg
7*10kg

Standing cable flyes
12*10kg
12*15kg
10*15kg

DB curl
12*5kg
12*7,5kg
6*10kg

Cable curl
12*15kg
12*20kg
6*25kg

>> Ben ik halverwege m'n training, blader ik eens terug naar de gewichten van vorige keer... "he, wat weinig pagina's tussen deze en vorige borst-bicep training" - blijkt dat ik eigenlijk benen had moeten doen! :roflol:
Komende vrijdagmiddag (na examen) lekker beentraining doen! Niet kunnen lopen in het weekend is vast niet erg ;)

Laatst bewerkt:
ik vroeg me al af of er nog getraint werd hier vandaag:D
nice PR, en heb je normaal een bruine streep? gadverdamme dwergje:P

• #2.273
Benchpress
10*20kg
10*30kg
8*40kg (zonder spotter)
3*45kg (klote spotter legde stang meteen neer toen ik moeite had met de 3e rep!)
1*50kg PR!:D (andere spotter gevraagd, hield vinger onder de stang, niet er tegen)
> I did it!
En dat zonder bruine streep...

Goed zo meid!!:thumb:
Nu de spiertjes lekker laten rusten.
Volgende benchpress hetzelfde doen maar dan proberen 2x50kg (of nog meer uiteraard) maar het voorgaande zo laten.

• #2.275
gefeliciteerd dwarf.
50kg en dat voor een dame!

• #2.277
  • #2.279
Graag gedaan!
Beter Whey Instant dan de choco Whey (zal wel Delicious zijn?), Instant heeft de helft minder kh's dan Delicious...;)
Die choco dan maar 's morgens nemen of zo:D

Ik ben nog even voor m'n werk bezig, dus het is niet het laatste wat ik eet (drink) vanavond!
Delicious FTW! :lick:

Straks lekker aan de NightProtein...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven