MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx! Ik wil eigenlijk mijn eigen gewicht kunnen banken, maar misschien is het een beter plan om dat eigen gewicht naar beneden te halen ;)
(makkelijker realiseerbaar)
gewoon langzaam opbouwen, en voor je het bench je 100+
hehe nee maar 60KG moet zeker haalbaar zijn, maar het vergt tijd/kracht.
+ je bent een sterke tante

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Niet zo eigenwijs he, zelf weten dan maar:cool:
Ach, straks lekker wat cardio? :cool:
gewoon langzaam opbouwen, en voor je het bench je 100+
hehe nee maar 60KG moet zeker haalbaar zijn, maar het vergt tijd/kracht.
+ je bent een sterke tante
:D
Misschien wanneer ik weer wat meer Kcals eet dat ik dan ook wat harder met de gewichten omhoog kan... heb het idee dat de rek er een beetje uit gaat (met name op de bench)

Niet zo raar hoor daar heb ik ook moeite mee :p

Heb er niet zo'n last van :o, maar ja komt misschien omdat ik toch steeds bezig ben en ook heel erg moet concentreren op school en op een gegeven moment rond het tijdstip dat ik eet begint mijn lichaam er ook naar te vragen, beetje te trillen. Dan moet ik ook echt stoppen met schilderen anders verpruts ik mijn werk :roflol:.

Met max. 1600 Kcal?

Zit er over te twijfelen te luisteren naar m'n maag, en dan maar eens wat later te eten... (of wat vroeger bij een hongerklap) - misschien voelt dat wat natuurlijker aan...

Ja ben je gedaald nu naar 1600kcal?
Ja moet het even vragen, ben niet meer zo vaak aanwezig :rolleyes::o

Wel eten terwijl ik geen honger heb voelt idd niet goed: ik ga eens over op wat minder vaak, en misschien wat meer per keer eten.
Maffe is dat ik 's ochtends vaak sneller achter elkaar kan eten dan 's middags (zittend beroep...).

Verder gaat het cutten namelijk erg prima... (nog een paar 100 gram, en dan zit ik op 60kg!)

Als dat beter werkt, why not... het gaat idd om het aantal kcal die je binnen krijgt en verbruikt..en als het beter voor jou werkt het in te korten naar 5 maaltijden ipv 7 bijv. :)
Vind het niet zo gek dat je smiddags minder trek hebt door het beroep dat je uitoefent. Je verbrand dan ook niet super veel.

Ik moet juist bunkeren anders ben ik een vaatdoek:D No thnx! Succes!

EDIT: Inderdaad uurtje voor trainen, langer = honger. En bij mij ammoniak lucht:P

Das nie goed nee ;), gelukkig weet je zelf goed hoe je lichaam werkt :)

Benchpress
10*20kg
10*30kg
8*40kg (zonder spotter)
3*45kg (klote spotter legde stang meteen neer toen ik moeite had met de 3e rep!)
1*50kg PR!:D (andere spotter gevraagd, hield vinger onder de stang, niet er tegen)
> I did it!
En dat zonder bruine streep...

DB Press
12*12,5kg
5*15kg
3*15kg - 12*10kg
> Met die 10kg de boel maar helemaal leeg gemaakt...

Flyes
12*7,5kg
8*10kg
7*10kg

Standing cable flyes
12*10kg
12*15kg
10*15kg

DB curl
12*5kg
12*7,5kg
6*10kg

Cable curl
12*15kg
12*20kg
6*25kg

>> Ben ik halverwege m'n training, blader ik eens terug naar de gewichten van vorige keer... "he, wat weinig pagina's tussen deze en vorige borst-bicep training" - blijkt dat ik eigenlijk benen had moeten doen! :roflol:
Komende vrijdagmiddag (na examen) lekker beentraining doen! Niet kunnen lopen in het weekend is vast niet erg ;)

Goedemorgen Dwarffie :):),

Ik kom weer even bij je koekeloeren en zie meteen weer goed nieuws.....
nog een paar 100 gram tot de 60 kg!!! :D :D :cheers: EN ook nog eens 50kg Benchpress.....--> NICE :thumbs:

Komt wel goed dat je zo je eigen gewicht kan benchen.
Misschien zit het in de lucht dat het wat langzamer gaat? De laatste tijd heb ik ook last van vermoeidheid, ben druk met vanalles en vooral ook mentaal. Met bijv. chestpress ook heel raar..normaal deed ik met gemak 3x12x55kg... en nu trek ik het gewoon niet...en ga ik alleen maar lager in gewichten :(. Wel wat frustrerend, maar had het er over met iemand bij mijn gym..die had eerder hetzelfde probleem. Hij werd daar erg gedemotiveerd door en is toch even paar weken gestopt om helemaal tot rust te komen en daarna... knalde hij 3x beter :o:eek:

Haha mutsje ben je ook he :p, je beentraining vergeten ;) haha. Ach ja... kan je na je examen lekker knallen! Waar heb je je examen voor?
Suc6 alvast voor je examen :D

P.S. Voor de 3e keer G-E-F-E-L-I-C-I-T-E-E-R-D!!! :D je ziet er goed uit op de foto! Goede progressie :thumbs:

Heb er niet zo'n last van :o, maar ja komt misschien omdat ik toch steeds bezig ben en ook heel erg moet concentreren op school en op een gegeven moment rond het tijdstip dat ik eet begint mijn lichaam er ook naar te vragen, beetje te trillen. Dan moet ik ook echt stoppen met schilderen anders verpruts ik mijn werk :roflol:.
Nu ben ik toch best wel benieuwd:D wat schilder jij? Of ben je schilder. Of had ik dat al moeten weten :o

• #2.285
Bij mij ligt het er dus aan: 's ochtends kan ik na een uur al rammelen van de honger, terwijl ik 's middags echt zit te kijken op de klok 'nu alweer eten?!'
Als ik lekker bezig ben dan rammel ik ook veel sneller ;)

Ja ben je gedaald nu naar 1600kcal?
Ja moet het even vragen, ben niet meer zo vaak aanwezig :rolleyes::o
Max 1600 Kcal per dag - ik zit er eerder een klein beetje onder dan dat ik er over kom...

Als dat beter werkt, why not... het gaat idd om het aantal kcal die je binnen krijgt en verbruikt..en als het beter voor jou werkt het in te korten naar 5 maaltijden ipv 7 bijv. :)
Vind het niet zo gek dat je smiddags minder trek hebt door het beroep dat je uitoefent. Je verbrand dan ook niet super veel.
Nee, heb je gelijk in. Wilde het toch even navragen hier, aangezien sommigen echt kunnen hameren op elke 2,5 tot 3 uur eten.

Das nie goed nee ;), gelukkig weet je zelf goed hoe je lichaam werkt :)
Amoniaklucht heb ik gelukkig geen last van *opluchting*
Goedemorgen Dwarffie :):),

Ik kom weer even bij je koekeloeren en zie meteen weer goed nieuws.....
nog een paar 100 gram tot de 60 kg!!! :D :D :cheers: EN ook nog eens 50kg Benchpress.....--> NICE :thumbs:

Komt wel goed dat je zo je eigen gewicht kan benchen.
Misschien zit het in de lucht dat het wat langzamer gaat? De laatste tijd heb ik ook last van vermoeidheid, ben druk met vanalles en vooral ook mentaal. Met bijv. chestpress ook heel raar..normaal deed ik met gemak 3x12x55kg... en nu trek ik het gewoon niet...en ga ik alleen maar lager in gewichten :(. Wel wat frustrerend, maar had het er over met iemand bij mijn gym..die had eerder hetzelfde probleem. Hij werd daar erg gedemotiveerd door en is toch even paar weken gestopt om helemaal tot rust te komen en daarna... knalde hij 3x beter :o:eek:
Misschien moet ik ook maar eens aan de fameuze deload (op dit moment erg hip op DBB)
Ik heb ook het idee dat ik nu langzaam aan de resultaten van lagere Kcals begin te merken - kijk, als je nog geen jarenlange trainingservaring hebt is het niet zo moeilijk om telkens wat hoger in gewichten te gaan - natuurlijke 'setpoint' is nog niet bereikt (zo voelt het voor mij tenminste), nu ik daar enigzins in de buurt begin te komen denk ik dat de wet van de remmende progressie ook wat doet.
:cool:
Haha mutsje ben je ook he :p, je beentraining vergeten ;) haha. Ach ja... kan je na je examen lekker knallen! Waar heb je je examen voor?
Suc6 alvast voor je examen :D
Thnx, morgen examen over testtechnieken. Die beentraining doe ik dan gewoon erna...
Ja, ik stond wel raar te kijken halverwege (ik had me de afgelopen paar dagen ook ontzettend ingesteld op die benchpress)
P.S. Voor de 3e keer G-E-F-E-L-I-C-I-T-E-E-R-D!!! :D je ziet er goed uit op de foto! Goede progressie :thumbs:
Thnx!
Hij gaat lekker! :D

WTF Dwarfie??
t*ring Jantje, mooi gebencht meid, holy shit! Ik mot nog oppassen voor jou hihihi :o

Nice!! 50kg en nog wel zonder bruine streep!!:orly:!!

Haha lekker , 50kg is best aardig voor een vrouw :). Je bent al sterker dan sommige ecto's bij ons :D.

• #2.290
gaat goed hiero zag ik!

goeie progressie meid!

• #2.292
gaat goed hiero zag ik!

goeie progressie meid!

Thnx!

Als alles goed gaat (...) ga ik volgende week vrijdag samen deadliften met een gozer van m'n gym. Hij is niet zeker van z'n techniek, ik doe met name de dvd van Rippetoe na en film iedere lift van me. Ofwel: hem ook filmen :)
Hoe volgende week de trainingen gaan weet ik nog niet: heb een paar dagen een congres, natuurlijk in de buurt van Utrecht (hallo files!).

Dwarfie, je gaat als een trein en nog gefeliciteerd met je pr op de bench! :D

Het zal nog wel een tijdje duren voor je je eigen gewicht kan drukken; ik denk dat bij jou het break-even point ergens bij de 57/58 kilo ligt, dus dat wordt nog hard werken ...

En ach, een beetje spierpijn ... moet kunnen: no pain, no gain ;)

Misschien even tijd voor een deload volgende week?

• #2.294
Dwarfie, je gaat als een trein en nog gefeliciteerd met je pr op de bench! :D

Het zal nog wel een tijdje duren voor je je eigen gewicht kan drukken; ik denk dat bij jou het break-even point ergens bij de 57/58 kilo ligt, dus dat wordt nog hard werken ...

En ach, een beetje spierpijn ... moet kunnen: no pain, no gain ;)

Misschien even tijd voor een deload volgende week?
Misschien wel ja...
moet dan eerst eens kijken hoe dat moet :o

Thnx voor de complimenten - break-even point was wat ik ongeveer bedoelde met setpoint... belangrijkste doel is eerst om er beter uit te zien (slanker), daarna kan ik eens voorzichtig gaan bulken...

WTF Dwarfie??
t*ring Jantje, mooi gebencht meid, holy shit! Ik mot nog oppassen voor jou hihihi :o

Als ze nou 100 had gebenched ok, maar dit gaat wel een beetje ver!:D

Haha lekker , 50kg is best aardig voor een vrouw :). Je bent al sterker dan sommige ecto's bij ons :D.

Inderdaad, ik zie ook van die lijken lopen die niet eens 1 x 50 kunnen benchen! Uber netjes voor een vrouw dus!

...ik ga alleen nu al kapot van de spierpijn! Rekte me vanochtend eens lekker uit... :eek:

Hahaha, altijd lekker is dat!;)

Ach, straks lekker wat cardio? :cool:

:D
Misschien wanneer ik weer wat meer Kcals eet dat ik dan ook wat harder met de gewichten omhoog kan... heb het idee dat de rek er een beetje uit gaat (met name op de bench)

Ik train soms ook een tijd op volume ,meer herhalingen dus.Vaak kan ik dan meer intensiteit aan de vorige keren.Maar ja ,weet niet of dat voor jou helpt :o.

en ik stiekem jaloers op jouw bench :D
(we komen ooit nog wel ergens :p)

Well Done Dwarfje

• #2.299
He dwarfie,

Waarom eet je niet het meest op de momenten dat je daar behoefte aan hebt?
Het is wel belangrijk om je te houden aan het aantal calorieen p/d die jij jezelf gesteld hebt. Het idee om meerdere maaltijden op een dag te hebben is vooral ook om je stofwisseling gaande te houden en om je energie op peil te houden, dacht ik.

Luister gewoon naar je lichaam, zou ik zeggen.

Ik lees dat je nog steeds lekker bezig bent....moest wel lachen om je het feit dat je je benen even vergeten was.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven