AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als jij nou wat zwaarder gaat benchen, mag ik dan jouw schouders?
*pretty please*

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Thnx!
Volgende keer 2 reps...

maar eerst een weekje deloaden denk ik zo, schijnt goed te zijn ;)

met behoud van eigen resultaten, natuurlijk, kom maar op met die uitwisseling :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
He dwarfie,

Waarom eet je niet het meest op de momenten dat je daar behoefte aan hebt?
Het is wel belangrijk om je te houden aan het aantal calorieen p/d die jij jezelf gesteld hebt. Het idee om meerdere maaltijden op een dag te hebben is vooral ook om je stofwisseling gaande te houden en om je energie op peil te houden, dacht ik.

Luister gewoon naar je lichaam, zou ik zeggen.

Ik lees dat je nog steeds lekker bezig bent....moest wel lachen om je het feit dat je je benen even vergeten was.

Hé Kaza!
Ik kan heel goed luisteren, en heb veel geluisterd naar de mensen die roepen dat je elke 2,5 tot 3 uur moet eten... maar wel steeds meer met tegenzin op sommige momenten.
Ofwel: ik eet nu op het moment dat ik merk dat ik behoefte begin te krijgen aan eten, niet heel strak (meer) op gezette tijden - voelt eigenlijk best goed ;)

Morgen lekker benen aanpakken - ik was zó gefocust op die bench en proberen die 50kg te drukken dat ik er niet aan heb gedacht dat eigenlijk benen op de planning stond... :duh:

Soms een beetje de touwtjes laten vieren en dingen op gevoel doen kan geen kwaad IMO..

• #2.304
Soms een beetje de touwtjes laten vieren en dingen op gevoel doen kan geen kwaad IMO..

Is in ieder geval het proberen waard - eet nog steeds hetzelfde, maar iets anders over de tijd verspreid.

Morgen benen afbeulen, volgende week max. 60% van gewicht pakken en een lekkere hippe deload er tegenaan gooien. Nog nooit eerder gedaan ;)

Net je foto bekeken, en echt een flink verschil tussen die ene foto van na je crashdieet (dat was 2 jaar terug toch?) en nu zeg.

Morgen benen afbeulen, volgende week max. 60% van gewicht pakken en een lekkere hippe deload er tegenaan gooien. Nog nooit eerder gedaan ;)

Wat is eigenlijk de reden dat je nu een deload gaat doen?

• #2.307
Net je foto bekeken, en echt een flink verschil tussen die ene foto van na je crashdieet (dat was 2 jaar terug toch?) en nu zeg.

Wat is eigenlijk de reden dat je nu een deload gaat doen?
Thnx! Nee, 1,5 jaar pas (foto is van 17 juli 2008) (Oeh, hier sta ik ook even van te kijken...) Ik ben juli 2007 begonnen met dat dieet (via een diëtiste!) met 2 halve bakken kwark met BIAmed poeder en 1 gezonde maaltijd per dag en was er in december 2007 helemaal klaar mee. Toen heb ik bedacht dat ik eerst wilde zien of ik op een normale manier dat gewicht kon vasthouden en dat bleek geen enkel probleem. De foto met witte broek is een startfoto toen ik begonnen ben met hardlopen en toch echt wel meer wilde afvallen.

Slimme meid ;)
Gefeliciteerd met je PR!

Ik ben ook benieuwd, voel je blessure opkomen of lijkt het je gewoon verstandig?

Deload is omdat ik sinds juli al bezig ben met trainen zonder echte pauze, en steeds meer remmende progressie zie. Dus eigenlijk even een weekje rustig aan zonder te stoppen met trainen en daarna verder knallen.
Daarbij ben ik volgende week een paar dagen op een congres, waardoor ik mijn trainingsdagen / tijden al moet aanpassen (bakken eten gaan wel gewoon mee).

Deload is omdat ik sinds juli al bezig ben met trainen zonder echte pauze, en steeds meer remmende progressie zie. Dus eigenlijk even een weekje rustig aan zonder te stoppen met trainen en daarna verder knallen.
Daarbij ben ik volgende week een paar dagen op een congres, waardoor ik mijn trainingsdagen / tijden al moet aanpassen (bakken eten gaan wel gewoon mee).

:thumbs::thumbs:

Hee Dwarf, hoezo zeg je in dat andere topic trouwens dat je MP's doet met 40kg? Volgens je log doe je ze namelijk met 20kg? ???

Hee Dwarf, hoezo zeg je in dat andere topic trouwens dat je MP's doet met 40kg? Volgens je log doe je ze namelijk met 20kg? ???

Goed bezig. 20kg is ook stuk geloofwaardiger imo. En 20kg voor een vrouw die net een jaartje bezig is dat zelfs aardig hoog

Either way, tis behoorlijk... :eek:

• #2.313
misschien nu op dit moment, maar volgens mij - correct me if I'm wrong - is het wel iets voor jou. Je stelt flinke doelen voor jezelf, je komt ook steeds dichterbij en je zegt niet voor niets in je onderschrift dat je voor de 'grote 3' met BW gaat. Jij traint ook voor kracht, en juist het stellen van een doel zoals zo'n wedstrijd, kan ook de drup zijn om nog meer daarop te trainen...

• #2.315
misschien nu op dit moment, maar volgens mij - correct me if I'm wrong - is het wel iets voor jou. Je stelt flinke doelen voor jezelf, je komt ook steeds dichterbij en je zegt niet voor niets in je onderschrift dat je voor de 'grote 3' met BW gaat. Jij traint ook voor kracht, en juist het stellen van een doel zoals zo'n wedstrijd, kan ook de drup zijn om nog meer daarop te trainen...

Hmmm...
Kweet niet...

Eerst maar een keertje samen trainen?

• #2.317
Is goed :D
Maar kijk: fantaseren is stap 1, overwegen is stap 2...
afhaken is stap 3? :P

Geintje!

Wat je zegt is misschien wel waar, maar is wel meteen een flinke stap... Enige voordeel is dat wanneer ik hier voor zou kiezen is dat ik een flinke periode heb om er naartoe te trainen (itt die endurance challenge op MuscleBeach)...

HAhahaha, kijk uit hoor! Afhaken is geitenwollensokkenbreiers :p

Gewoon lekker laten sudderen! Je hoeft toch niet nu te beslissen! En misschien niet dit jaar, maar het jaar daar op is absoluut haalbaar! (nee, daar kan je niets tegenin brengen!) Of kijk eens naar wat een tussenstap is?

Is waarschijnlijk alleen maar goed voor je, daarna kom je weer sterker uit de strijd. Beloof me, wanneer je een dag of 4/5 niet heb getraind, jezelf eens goed in de spiegel te bekijken. Omdat je die rust nooit gehad hebt zit het er dik in dat je spiermassa heb aangezet, mark my words :)

Soms is ff rust net wat je lichaam nodig heeft
Het koppie zegt dan trainen trainen trainen, maar door even een weekje te rusten kan je lichaam helemaal goed herstellen. Vaak zet je dan in de eerste training zo een PR neer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven