AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Is waarschijnlijk alleen maar goed voor je, daarna kom je weer sterker uit de strijd. Beloof me, wanneer je een dag of 4/5 niet heb getraind, jezelf eens goed in de spiegel te bekijken. Omdat je die rust nooit gehad hebt zit het er dik in dat je spiermassa heb aangezet, mark my words :)
Dat in de spiegel kijken ga ik doen!
Soms is ff rust net wat je lichaam nodig heeft
Het koppie zegt dan trainen trainen trainen, maar door even een weekje te rusten kan je lichaam helemaal goed herstellen. Vaak zet je dan in de eerste training zo een PR neer
PR's? Waar?
:cool:

• #2.323
Squat
12*20kg
12*20kg
12*30kg
12*30kg
12*40kg
12*40kg
3*50kg
2*50kg

>Matig... Die laatste twee sets kreeg ik m'n rug niet netjes recht meer...

Legpress
12*80kg
10*90kg
8*100kg VPR

Lunges
30*BW
20*10kg per hand
20*10kg per hand
12*10kg per hand

>Ok, ik kon echt niet meer m'n stappen recht zetten op het eind...

Leg extensions
12*40kg
10*45kg
8*50kg
6*55kg PR!:D

Leg curl
12*40kg
12*45kg
10*45kg (foutje... gewicht vergeten te verzetten...)
8*50kg
6*55kg PR!:D

Standing calf raise
12*80kg
12*90kg
12*100kg

En nog beter: sportschooleigenaar heeft toegezegd een vet%-meting bij me te willen uitvoeren! Wanneer dit is post ik niet, de uitslag wel ;)

zeg eum... ik wil niets zeggen, maar ik zeg het toch: jouw beentraining mag er ook wezen hoor!

• #2.325
zeg eum... ik wil niets zeggen, maar ik zeg het toch: jouw beentraining mag er ook wezen hoor!
Die squats vond ik om te huilen... en ik voel mijn onderrug nu een beetje :(
Ach, op mijn 'verlanglijstje' stond in ieder geval de 55kg op legext / legcurl (net als jouw voorlaatste training - moet je niet weer hoger gaan!) - en die 55kg lukte prima!

Van je onderrug is minder, maar je kan toch altijd op alle onderdelen pieken? Lukt mij ook niet, bovendien heb je gewoon onderdelen waarop je sterker bent (blijkbaar voor mij is dat die leg ext). Zal ik voortaan even op je wachten voor ik omhoog ga :p

Die squats vond ik om te huilen... en ik voel mijn onderrug nu een beetje :(
Ach, op mijn 'verlanglijstje' stond in ieder geval de 55kg op legext / legcurl (net als jouw voorlaatste training - moet je niet weer hoger gaan!) - en die 55kg lukte prima!

Ook al 55kg....dan ga ik maar stil in een hoekje zitten :sad:

Is het op leg ext. van Technogym of een ander merk?
Als het Technogym is, laat ik nieuwe knieen zetten hoor...

Goeie Pr's dwarf, ik voel me onderrug ook altijd maarja dat is maar heel even.

Je hebt in ieder eval sterkere benen als ik
55 kg met legcurl red ik nu echt niet
toppie hoor

Gefeliciteerd met weer nieuwe PR's.:D
Ik hoop voor je dat je na je deload er weer lekker tegenaan kan gaan.:)
Tot morgen!

• #2.331
Christus wat een spierpijn zeg!
Shoppen vanmiddag (na vriendlief op het vliegtuig te hebben gezet: is een week naar Amerika voor z'n werk), en ik raapte wat spontaan op van de grond: au!
Ook autorijden (koppeling intrappen) was goed te voelen - kan morgen nog leuk worden ;)

Beter laat dan nooit: ik Keulen niks leuks gekocht, dus vandaag in Kleve maar nieuwe schoenen, een nieuw vestje en truitje - alles in maatje 36!

You go girl!!!!!!!!!!!

zie nou pas je beestige training :o
Sorry meid :kiss: sjemig meid.... vettige shit die training :eek:

Hey meis....was al een paar x door de zaal geweest...maar je niet gevonden:(

Pas op het laatst....stond je bij de stagecorner, maar ik had zo´n honger...en mn man was echt kapot.. Echt jammer dat we elkaar lang gesproken hebben... Maar je ziet er goed uit!!!! Voelde zelf harde armen:) Goed hoor!! Enne maatje 36 wauw..dat sinterklaascadeautje gaat wel goed komen ;)

xxx Maaike

Laatst bewerkt:
Christus wat een spierpijn zeg!
Shoppen vanmiddag (na vriendlief op het vliegtuig te hebben gezet: is een week naar Amerika voor z'n werk), en ik raapte wat spontaan op van de grond: au!
Ook autorijden (koppeling intrappen) was goed te voelen - kan morgen nog leuk worden ;)

Beter laat dan nooit: ik Keulen niks leuks gekocht, dus vandaag in Kleve maar nieuwe schoenen, een nieuw vestje en truitje - alles in maatje 36!

Hmmm spierpijn :o haha ondertussen zijn we wel gewend hé om elke dag wel wat spieren te voelen ;). Vind het zo grappig dat het weer tijd is om een nieuw schema te gaan volgen, denk nog 1 weekje...maar dat ik toch vaak andere spieren van de spiergroepen die ik heb getraind voel de dag erna. Bijv. bij mijn vorige beentraining van vrijdag had ik het hele weekend zware bilpijn en de andere keer zijn het weer mijn hams haha :roflol:

He congrats dat je maatje 36 hebt weten te halen! Dat is een mooie overwinning! :D

Lopen ze je weer te plage, dwarfie?

• #2.340
En er mag nog véél meer af ;)
Kijk aan!Dat zal vast lekker voelen:D.
Eigenlijk wel ja... ;)
Vestje is ook leuk bevonden door Sue en Peetjuh, evenals de schoenen :D
Wel ja, wat ga jij opeens lekker snel zeg, toppie!
Ach, ik ben er nog láng niet! Vrijdag foto's gemaakt voor de Holiday Fitness Challenge, :o en blijkbaar heb ik al héél lang geen foto's laten maken van de achterkant in bikini in ontspannen houding: ik schrok zelf van die reusachtige reet die ik heb! :eek:
zie nou pas je beestige training :o
Sorry meid :kiss: sjemig meid.... vettige shit die training :eek:
...en NOG STEEDS spierpijn in m'n bovenbenen!
Hey meis....was al een paar x door de zaal geweest...maar je niet gevonden:(

Pas op het laatst....stond je bij de stagecorner, maar ik had zo´n honger...en mn man was echt kapot.. Echt jammer dat we elkaar lang gesproken hebben... Maar je ziet er goed uit!!!! Voelde zelf harde armen:) Goed hoor!! Enne maatje 36 wauw..dat sinterklaascadeautje gaat wel goed komen ;)

xxx Maaike
Ik had al zitten kijken, maar jou inderdaad ook niet zien lopen - ik dacht 'die is achter vast druk met voorbereiden, zometeen weer het podium op'. Bij de stagecorner had ik ook niet de intentie om een lang gesprek aan te gaan, maar wilde niet vertrekken zonder je te laten weten dat ik er was (en HELE gave foto's heb: pas na jouw routine werd er geroepen dat spiegelreflexcamera's niet toegestaan waren :D) - het linkje naar de foto's krijg je nog van me per PM...
(straks eens de foto's van m'n camera afhalen)
Hmmm spierpijn :o haha ondertussen zijn we wel gewend hé om elke dag wel wat spieren te voelen ;). Vind het zo grappig dat het weer tijd is om een nieuw schema te gaan volgen, denk nog 1 weekje...maar dat ik toch vaak andere spieren van de spiergroepen die ik heb getraind voel de dag erna. Bijv. bij mijn vorige beentraining van vrijdag had ik het hele weekend zware bilpijn en de andere keer zijn het weer mijn hams haha :roflol:

He congrats dat je maatje 36 hebt weten te halen! Dat is een mooie overwinning! :D
Ik denk dat ik de komende paar weken de dagen gewoon omgooi, en verder hetzelfde blijf doen - bevalt me eigenlijk nog wel...
Zit dat niet een beetje te strak...:rolleyes::p

Nee hoor J/K hoor Dwarfje! Goed bezig geweest weer!!:D:D
Thnx Marvin! Volgens de dames gisteren staat het goed ;)
Lopen ze je weer te plage, dwarfie?
Doen ze altijd... :sad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven