Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet ik je troosten Dwarfje...:aai::doggy:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Moet ik je troosten Dwarfje...:aai::doggy:

Ik denk dat dat niet nodig is ;)

Denk dat jouw vriendin en mijn vriend het er NIET mee eens zijn dat jij me op een dergelijke manier wilt troosten...

Laat mij maar genieten van de spierpijn die ik gisteren heb opgedaan bij het trainen samen met Sue: was gaaf! :D
Schouders aangepakt, en ondanks dat ik niet kapot ga van de spierpijn merk ik wel dat ze goed getraind zijn gisteren! Verandering van training doet goed zo te merken...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat niet nodig is ;)

Denk dat jouw vriendin en mijn vriend het er mee eens zijn dat jij me op een dergelijke manier wilt troosten...

Laat mij maar genieten van de spierpijn die ik gisteren heb opgedaan bij het trainen samen met Sue: was gaaf! :D
Schouders aangepakt, en ondanks dat ik niet kapot ga van de spierpijn merk ik wel dat ze goed getraind zijn gisteren! Verandering van training doet goed zo te merken...

Slip of the tongue effect? :D

Hahaha, was zeker gaaf! Vond erg leuk met je trainen!
En we hadden vervolgens ook nog een hele leuke dag bij de NAC, gaaf om te zien he! Moet wel zeggen dat het me nog veel enthousiaster heeft gemaakt :D

• #2.345

Idd - en wellicht wat wishful thinking erbij voor het gemak?
:p

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Hahaha, was zeker gaaf! Vond erg leuk met je trainen!
En we hadden vervolgens ook nog een hele leuke dag bij de NAC, gaaf om te zien he! Moet wel zeggen dat het me nog veel enthousiaster heeft gemaakt :D

Zoals ik gisteren al zei: als ik een dergelijke fysiek kan krijgen (creëren) dan ga ik er absoluut staan! Nou eerst hard aan de bak om het voor elkaar te krijgen...

Ben blij dat jij het trainen samen ook gaaf vond - ik heb meer van jou geleerd dan andersom... :o Schouders voel ik goed, al heb ik (nog steeds!) veel meer last van m'n benen.

Net even poseren voor de spiegel, en het is duidelijk dat er nog veel moet gebeuren: ik gooide m'n benen net als de lui op het podium op en neer, en spande m'n bovenbenen aan - geen 'wham!'-effect, ging nog steeds een laag vet op en neer... :o (If it jiggles: it's fat...)

Sjee leuk meiden, wel tof om met mede DBB'ers te trainen, heb ik ook een paar keer gedaan... ghehehe

Ach, ik ben er nog láng niet! Vrijdag foto's gemaakt voor de Holiday Fitness Challenge, :o en blijkbaar heb ik al héél lang geen foto's laten maken van de achterkant in bikini in ontspannen houding: ik schrok zelf van die reusachtige reet die ik heb! :eek:

Overdrijven :rolleyes: is ook een vak he.....
...en je gaat nog door met cutten dus pas maar, ze verschrompelen helemaal! :D

Idd - en wellicht wat wishful thinking erbij voor het gemak?
:p

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Zoals ik gisteren al zei: als ik een dergelijke fysiek kan krijgen (creëren) dan ga ik er absoluut staan! Nou eerst hard aan de bak om het voor elkaar te krijgen...

Ben blij dat jij het trainen samen ook gaaf vond - ik heb meer van jou geleerd dan andersom... :o Schouders voel ik goed, al heb ik (nog steeds!) veel meer last van m'n benen.

Net even poseren voor de spiegel, en het is duidelijk dat er nog veel moet gebeuren: ik gooide m'n benen net als de lui op het podium op en neer, en spande m'n bovenbenen aan - geen 'wham!'-effect, ging nog steeds een laag vet op en neer... :o (If it jiggles: it's fat...)

Maakt toch nie uit Dwarfie! :p Ik dacht later nog shit, misschien zat ze helemaal niet te wachten op dat ik het voortouw nam. We hebben lekker effectief getraind, daar gaat het om :)

Nou als die benen zo bam neerzet jiggelt het bij mij ook nog steeds hoor :p We gaan gewoon stevig aan de bak! Vond het super om Jantra te zien (echt mooie meid, mooi lichaam, mooi koppie)! Zij heeft ook giga progressie gemaakt. En dat geeft wel leuke goede motivatie!

• #2.349
Overdrijven :rolleyes: is ook een vak he.....
...en je gaat nog door met cutten dus pas maar, ze verschrompelen helemaal! :D

Ik heb zo m'n kwaliteiten... :p
Ach, nog een hoop werk te doen, en vooral: een hoop cardio!
Zaterdag eerst trainen, daarna lekker nieuwe schoenen kopen (dit keer om te gaan hardlopen, geen hippe gympen) - knie heb ik zo weinig last van dat de fysio me niet gaat tegenhouden om in december (!) weer te beginnen met hardlopen.
En het weer in december? Ik ben bang dat het hardlopen met sneeuwkettingen wordt, net als Rob ;)

Ik heb zo m'n kwaliteiten... :p
Ach, nog een hoop werk te doen, en vooral: een hoop cardio!
Zaterdag eerst trainen, daarna lekker nieuwe schoenen kopen (dit keer om te gaan hardlopen, geen hippe gympen) - knie heb ik zo weinig last van dat de fysio me niet gaat tegenhouden om in december (!) weer te beginnen met hardlopen.
En het weer in december? Ik ben bang dat het hardlopen met sneeuwkettingen wordt, net als Rob ;)

Eerder hardlopen met een parapluutje...

pittige training idd, goed bezig hoor en suuces met je sint kadootje maar als ik lees dat je net kleding hebt gekocht in maatje 36 zit dat wel goed!!

Mogguh Dwarfje!!

Nog een lekkere training in de planning vandaag??:D

• #2.353
Mogguh Dwarfje!!

Nog een lekkere training in de planning vandaag??:D

Hé Skater!
Ja, vanavond een lekkere deload-rugtraining.
Ben alvast aan het noteren wat ik ga doen (in mijn fameuze boekje), en deadliften wordt lachen: 60% van mijn max is gelijk m'n opwarmgewicht! (20kg stang, schijven van 10kg - zijn de lichtste gewichten die het juiste formaat hebben).

Dwarf gaat vanavond voor reps, en cardio! ;)

Jeeeeh, trainse vanavond!
Vind wel dat je een mooi boekje hebt hoor!

• #2.356
Mijn vetpercentage is vandaag gemeten door m'n sportschooleigenaar:
25%!

Er zit wel 1 grote MAAR aan: dit is gemeten met de normale, traditionele methode, ofwel biceps, triceps, rug en zij. Het meeste vet zit bij mij op m'n bovenbenen en billen... Mijn vetpercentage is dus eigenlijk hoger.

Voor mijn doelstellingen had ik dus iets specifieker moeten zijn, aangezien dit dezelfde manier van meten is als mijn vriend ook deed :rolleyes:

Volgende punt van glimlach: Vandaag 60kg op de weegschaal!

De belangrijkste doelstelling heb ik wat mij betreft alvast gehaald, door naar dunnere benen!
Sportschooleigenaar vindt het te vroeg om als personal trainer te fungeren (en dat vind ik ook), maar hij wil wel coachen - hij ziet me transformeren en ziet dan het goed gaat! :D Wil concreet zeggen dat ik na m'n deload tóch m'n trainingsschema moet omgooien - meer benen trainen. Gaat wellicht m'n squat toch nog omhoog! :cool:

Mijn dag kan niet meer kapot! De eerste de beste die ik irl zie trakteer ik op 2 (!) rondjes... Hou me er maar aan ;)

Wat een mooie score meid, langzaam maar gestaag ga je op je doel :thumbs:

Gefeliciteerd met de 60 kg!

Als ik heel eerlijk ben, denk ik net als jij ook dat die 25% toch wel echt te optimistisch is idd.
Kijk bijvoorbeeld maar naar Loca, die had haar vetpercentage aan het begin van de DBB contest 26% laten meten door een professionele wedstrijdbegeleider (ook de begeleider van Gisa ter Haar en Debby Keskin), en die meting kwam uit op 26%.

• #2.360
Gefeliciteerd met de 60 kg!

Als ik heel eerlijk ben, denk ik net als jij ook dat die 25% toch wel echt te optimistisch is idd.
Kijk bijvoorbeeld maar naar Loca, die had haar vetpercentage aan het begin van de DBB contest 26% laten meten door een professionele wedstrijdbegeleider (ook de begeleider van Gisa ter Haar en Debby Keskin), en die meting kwam uit op 26%.

Het is ook (te) optimistisch, maar wel weer in lijn met de andere metingen die ik heb laten doen. Sportschooleigenaar had geen meetmethode voor de hand om op een correcte manier mijn bovenbenen mee te nemen in de meting - dus dan maar zo. Ik ben niet onrealistisch, heb alleen een manier om progressie te meten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven