AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is ook (te) optimistisch, maar wel weer in lijn met de andere metingen die ik heb laten doen. Sportschooleigenaar had geen meetmethode voor de hand om op een correcte manier mijn bovenbenen mee te nemen in de meting - dus dan maar zo. Ik ben niet onrealistisch, heb alleen een manier om progressie te meten.

Precies, dat kan je idd wel vergelijken, de verschillen tussen de metingen die je bij diezelfde meter laat doen. Maar naar mijn mening kloppen die absolute getallen dus niet.

Je kan hem ook gewoon wel de meting laten doen op je bovenbenen, kuiten en buik, dan schrijf je de aantal mm's op, en zoek je thuis op internet een rekenprogrammaatje/tabel op van een 5-,6-,7-punts meting op, waar je die cijfers dan ook bij kan gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Ow ja: training van vanavond.
Deload, dus minder gewicht en meer herhalingen - voelde eigenlijk wel eens goed ;)

Dealift
15*40kg
12*40kg
15*40kg (toch maar mixed grip)

BOR
15*16kg
15*21kg
15*21kg
15*21kg

Latpulldown
15*20kg
15*25kg
15*25kg
15*25kg

Cable seated row
15*25kg
15*25kg
15*25kg
15*25kg

DB rows
15*5kg
15*5kg
15*5kg
15*5kg

...en natuurlijk weer de nodige cardio: 30 min crosstrainer (polar vergeten :mad: ) en 15 min. loopband 4,5 km/h met helling 10%.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Precies, dat kan je idd wel vergelijken, de verschillen tussen de metingen die je bij diezelfde meter laat doen. Maar naar mijn mening kloppen die absolute getallen dus niet.

Je kan hem ook gewoon wel de meting laten doen op je bovenbenen, kuiten en buik, dan schrijf je de aantal mm's op, en zoek je thuis op internet een rekenprogrammaatje/tabel op van een 5-,6-,7-punts meting op, waar je die cijfers dan ook bij kan gebruiken.
Over 2 maanden heb ik weer een afspraak staan met 'm - dan kijk ik wel weer verder, tot die tijd blijf ik foto's maken: is progressie ook op te zien.

Gefeliciteerd met je meting en gewicht.
Blijf zo doorgaan en dan komt het uiteindelijk ook met je billen goed. :)

Mijn vetpercentage is vandaag gemeten door m'n sportschooleigenaar:
25%!

Er zit wel 1 grote MAAR aan: dit is gemeten met de normale, traditionele methode, ofwel biceps, triceps, rug en zij. Het meeste vet zit bij mij op m'n bovenbenen en billen... Mijn vetpercentage is dus eigenlijk hoger.

Voor mijn doelstellingen had ik dus iets specifieker moeten zijn, aangezien dit dezelfde manier van meten is als mijn vriend ook deed :rolleyes:

Volgende punt van glimlach: Vandaag 60kg op de weegschaal!

De belangrijkste doelstelling heb ik wat mij betreft alvast gehaald, door naar dunnere benen!
Sportschooleigenaar vindt het te vroeg om als personal trainer te fungeren (en dat vind ik ook), maar hij wil wel coachen - hij ziet me transformeren en ziet dan het goed gaat! :D Wil concreet zeggen dat ik na m'n deload tóch m'n trainingsschema moet omgooien - meer benen trainen. Gaat wellicht m'n squat toch nog omhoog! :cool:

Mijn dag kan niet meer kapot! De eerste de beste die ik irl zie trakteer ik op 2 (!) rondjes... Hou me er maar aan ;)

Gefeliciteerd
25% is toch goed
en maatje 36 dan heb je al een heel klein kontje :)
En idd wat Jerney zegt pas je op dat je je borstspieren niet kwijt raakt :)

billen moeten niet klein worden natuurlijk!

Hey mooie berichten!!! Top! Ook super dat de sportschooleigenaar zo positief reageert! Komt helemaal goed met die doelen van jou! Geeft vast ook een boost om het vol te houden!

Mijn vetpercentage is vandaag gemeten door m'n sportschooleigenaar:
25%!

Er zit wel 1 grote MAAR aan: dit is gemeten met de normale, traditionele methode, ofwel biceps, triceps, rug en zij. Het meeste vet zit bij mij op m'n bovenbenen en billen... Mijn vetpercentage is dus eigenlijk hoger.

Voor mijn doelstellingen had ik dus iets specifieker moeten zijn, aangezien dit dezelfde manier van meten is als mijn vriend ook deed :rolleyes:

Volgende punt van glimlach: Vandaag 60kg op de weegschaal!

De belangrijkste doelstelling heb ik wat mij betreft alvast gehaald, door naar dunnere benen!
Sportschooleigenaar vindt het te vroeg om als personal trainer te fungeren (en dat vind ik ook), maar hij wil wel coachen - hij ziet me transformeren en ziet dan het goed gaat! :D Wil concreet zeggen dat ik na m'n deload tóch m'n trainingsschema moet omgooien - meer benen trainen. Gaat wellicht m'n squat toch nog omhoog! :cool:

Mijn dag kan niet meer kapot! De eerste de beste die ik irl zie trakteer ik op 2 (!) rondjes... Hou me er maar aan ;)

:meal::hitit:

Ow ja: training van vanavond.
Deload, dus minder gewicht en meer herhalingen - voelde eigenlijk wel eens goed ;)

...en natuurlijk weer de nodige cardio: 30 min crosstrainer (polar vergeten :mad: ) en 15 min. loopband 4,5 km/h met helling 10%.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Over 2 maanden heb ik weer een afspraak staan met 'm - dan kijk ik wel weer verder, tot die tijd blijf ik foto's maken: is progressie ook op te zien.

Goedemorgen mede-vroege vogel ;),

Gefeli met het behalen van de 60kg! Ben benieuwd wat je echte vet% word, maar goed misschien daar nog niet zo op focussen. En zoals je zelf al aangeeft...gewoon foto's maken! Daar zie je goed je progressie die je maakt en dat ziet er keeeeuurrrriggg uit! :D

Hoe lang ga je deloaden?
Voelt wel goed dus, dit is jou 1e keer dat je dit doet?

Suc6 :D

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Mannen... :roflol:

• #2.370
Goedemorgen mede-vroege vogel ;),

Gefeli met het behalen van de 60kg! Ben benieuwd wat je echte vet% word, maar goed misschien daar nog niet zo op focussen. En zoals je zelf al aangeeft...gewoon foto's maken! Daar zie je goed je progressie die je maakt en dat ziet er keeeeuurrrriggg uit! :D

Hoe lang ga je deloaden?
Voelt wel goed dus, dit is jou 1e keer dat je dit doet?

Suc6 :D

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Mannen... :roflol:

Hé goeiemorgen PM!
Belangrijkste progressie is inderdaad de spiegel - al vind ik het wel leuk om te zien dat bij dezelfde meting (zelfde plaatsen meten) ik blijkbaar duidelijk in vet% ben gezakt - iig is het een mooi startpunt: over 2 maanden (ongeveer) word ik weer gemeten, dan eens kijken of die benen ook meegepakt kunnen worden... Ik ga iig niet 'zeuren' bij die man: hij meet me nu gratis - zo te zien gelooft hij ook wel in me ;)
Deloaden staat gepland op een weekje - maandag weer hard aan de bak!

En BJ: ach... gebrek aan beter?

Hé goeiemorgen PM!
Belangrijkste progressie is inderdaad de spiegel - al vind ik het wel leuk om te zien dat bij dezelfde meting (zelfde plaatsen meten) ik blijkbaar duidelijk in vet% ben gezakt - iig is het een mooi startpunt: over 2 maanden (ongeveer) word ik weer gemeten, dan eens kijken of die benen ook meegepakt kunnen worden... Ik ga iig niet 'zeuren' bij die man: hij meet me nu gratis - zo te zien gelooft hij ook wel in me ;)

Ja precies, je weet iig dat je goed op weg bent! En over 2 maanden dan kijken wat de juiste vet% zal zijn incl. de benen :) Als je zo doorgaat zal het al weer heel wat schelen met wat je daadwerkelijke vet% nu zal zijn :D

Niet zo onzeker doen muts :p

Hé goeiemorgen PM!

Hehe :o, nice one. Nee maar ik bedoel gewoon als je vp op 25% ligt (wat netjes is voor een vrouw) en je hebt wat meer vet op je billen en kont dan is dat voor de meeste venten toch ideaal hoor :').

Maar ik snap natuurlijk dat je niet traint voor de venten , eerder voor jezelf:).

Het feit dat ik alweer 1.5week zonder zit na een relatie van 15maand zal ook wel meespelen :p

Hehe :o, nice one. Nee maar ik bedoel gewoon als je vp op 25% ligt (wat netjes is voor een vrouw) en je hebt wat meer vet op je billen en kont dan is dat voor de meeste venten toch ideaal hoor :').

Maar ik snap natuurlijk dat je niet traint voor de venten , eerder voor jezelf:).

Het feit dat ik alweer 1.5week zonder zit na een relatie van 15maand zal ook wel meespelen :p

:aai:

foto's dan maar? ;)

Tuurlijk doet Dwarf het ook voor de mannen
Wij mannen doen het toch ook voor de vrouwen
Iedereen wil toch gewoon mooi gevonden worden en Dwarf is met 25% en volle billen op weg naar het ideaalbeeld van veel mannen :)
PS
Ik zie dat je schrijft dat die meetman in jou geloofd maar het belangrijkste is dat je in je zelf geloofd (en dat zit wel goed volgens mij.)

• #2.378
Ja precies, je weet iig dat je goed op weg bent! En over 2 maanden dan kijken wat de juiste vet% zal zijn incl. de benen :) Als je zo doorgaat zal het al weer heel wat schelen met wat je daadwerkelijke vet% nu zal zijn :D

Niet zo onzeker doen muts :p
Gewoon hard aan de bak ;-)
En sterker worden: ik vind het alleen maar leuk! :D

Mijn vriend is verliefd op me geworden toen ik nog bijna 80 kg woog - dus dat zit wel goed ;)
Daarbij heeft hij er geen moeite mee dat ik er steeds beter uit begin te zien... Zolang hij maar niet mee hoeft naar de sportschool. :o
:aai: ook van mij ;)
Hé - jij hier? :D
Zeg, was ik niet aan het zeuren bij jou om foto's?
Ik ben voor :D

Super dwarf, goed bezig zo te lezen ;):rocker:
Jij kan al foto's van mij zien - je bent vriendje ;)
+1 :)

en gefeli.. beloon jezelf met n Big Mac menu ;)
Ik doe net alsof ik die niet lust :p
Komend weekend feestje (eigenlijk 2) dus dan wordt er wel weer gejunkd...
Tuurlijk doet Dwarf het ook voor de mannen
Wij mannen doen het toch ook voor de vrouwen
Iedereen wil toch gewoon mooi gevonden worden en Dwarf is met 25% en volle billen op weg naar het ideaalbeeld van veel mannen :)
PS
Ik zie dat je schrijft dat die meetman in jou geloofd maar het belangrijkste is dat je in je zelf geloofd (en dat zit wel goed volgens mij.)
Ik ga het redden! En die complimentjes doen me goed :D

Ojee...een junkweekend voor de boeg..wil niet demotiveren, maarre denk om de challenge;)

• #2.380
Ojee...een junkweekend voor de boeg..wil niet demotiveren, maarre denk om de challenge;)
Zaterdag na KT en zondag nuchter cardio - hoe erg kan het wezen? :engel:
Daarbij eet ik zaterdagavond wat slechter, en zondag netjes (maar wel met een wijntje erbij). Het moet wel leuk blijven ;)

Net trouwens complimentjes geïncasseerd in de sportschool "jij bent echt duidelijk afgevallen - ook in je gezicht te zien":D
Was een gozer die ik al een aantal weken niet meer gezien heb... Toffe vent, ook zonder de complimentjes...

Nu ga ik weer er vandoor (DBB-verslaving?) - morgen belangrijk interview en moet nogal wat voorbereiden :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven