Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Het is ook (te) optimistisch, maar wel weer in lijn met de andere metingen die ik heb laten doen. Sportschooleigenaar had geen meetmethode voor de hand om op een correcte manier mijn bovenbenen mee te nemen in de meting - dus dan maar zo. Ik ben niet onrealistisch, heb alleen een manier om progressie te meten.
Precies, dat kan je idd wel vergelijken, de verschillen tussen de metingen die je bij diezelfde meter laat doen. Maar naar mijn mening kloppen die absolute getallen dus niet.
Je kan hem ook gewoon wel de meting laten doen op je bovenbenen, kuiten en buik, dan schrijf je de aantal mm's op, en zoek je thuis op internet een rekenprogrammaatje/tabel op van een 5-,6-,7-punts meting op, waar je die cijfers dan ook bij kan gebruiken.

) en 15 min. loopband 4,5 km/h met helling 10%.

Wil concreet zeggen dat ik na m'n deload tóch m'n trainingsschema moet omgooien - meer benen trainen. Gaat wellicht m'n squat toch nog omhoog! 

, nice one. Nee maar ik bedoel gewoon als je vp op 25% ligt (wat netjes is voor een vrouw) en je hebt wat meer vet op je billen en kont dan is dat voor de meeste venten toch ideaal hoor :').