- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik ben net pas weer op weg, gaat super nu. Steady op 101 kilo. Ga nog tot 1 januari voor de groei en daarna heel langzaam cutten naar de 7/8 procent, hoop mijn shape van afgelopen jaar dik voorbij te gaan.

Ik doe mee dit weekend Dwarf, alleen noem ik het refeed, dat klinkt zoveel beter![]()

Ik doe mee dit weekend Dwarf, alleen noem ik het refeed, dat klinkt zoveel beter![]()

Fijn dat Imponderabilia me dat even laat weten, maar zoals je ziet mag het ook openbaar in m'n log - dan hebben anderen er (misschien) ook nog wat aan. En om goed eigenwijs voor de dag te komen kan ik me niet voorstellen dat het slecht is om even een weekje wat rustiger aan te doen qua gewichten.Besef je dat deload pas echt nut heeft als je paar jaar consequent en optimaal traint (geen beginner)om in overreaching/cumulatiev fatique staat te komen waardoor een deload ook echt het bedoelde effect heeft?Kan eerder beperkend werken als beginner.
Bij deze heb ik een refeed...
Ik ga ook niet compleet los, ga alleen dingen eten die ik normaal gesproken niet eet omdat ze niet in m'n dieet passen. Voordeel is dat ik al weet wat ik zondag eet: salade met gerookte kipfilet, zeewolf en als toetje... koffie. Ik gok dat een uitgebreid toetje niet eens past - en ik heb ook helemaal geen zin in zo'n Kcal-bom
---------- Toegevoegd om 06:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:19 ----------
Zit trouwens even mijn karma te checken, en wat lees ik?
Fijn dat Imponderabilia me dat even laat weten, maar zoals je ziet mag het ook openbaar in m'n log - dan hebben anderen er (misschien) ook nog wat aan. En om goed eigenwijs voor de dag te komen kan ik me niet voorstellen dat het slecht is om even een weekje wat rustiger aan te doen qua gewichten.
Reacties natuurlijk altijd welkom op de 'karma-message', of op mijn eigenwijsheid.
ook goedemorgen 
alleen dat toetje vind ik wat minder
, maar ja ben (gelukkig ^^ plagen heeft geen zin dus
) geen zoetekauw en de laatste keer dat ik een toetje had gegeten (zelfgemaakte chocolademousse) viel zo verkeerd dat zo'n "zoete" kcalbom echt niet geschikt is voor mijn maag haha. 
. Beter goed voorbereid
. 
Ik vind koffie héérlijk, en een bak ijs of dergelijke? Zonde...ook goedemorgen
Nou dat van zondag klinkt zeker NIET verkeerd...![]()
alleen dat toetje vind ik wat minder
, maar ja ben (gelukkig ^^ plagen heeft geen zin dus
) geen zoetekauw en de laatste keer dat ik een toetje had gegeten (zelfgemaakte chocolademousse) viel zo verkeerd dat zo'n "zoete" kcalbom echt niet geschikt is voor mijn maag haha.
Maare hoezo is het een voordeel dat je dan weet wat je zondag gaat eten? (normaal gesproken zie je wel die dag wat je gaat eten?) Haha, ja ik ben zo'n mafkees daar in... ik weet precies wat voorn lekkers ik de komende 3 dagen ga koken omdat ik geen tijd/zin heb elke dag naar de super te gaan en op die manier beter er voor kan zorgen dat er rond 6 uur altijd wat lekkers op tafel staat. Beter goed voorbereid
.
Haha thx for posting it in public Dwarf, nou ben ik wel benieuwd waarom dat zo zou zijn. Het lijkt mij ook niet slecht om gewoon 1 weekje wat rustiger aan te doen. Imponderabilia of...somebody else...kan iemand meer uitleg geven?![]()

Goedenmiddag Kwark! Ja, voel me weer prima vandaag! Vanavond lekker benen training (deload, dus rustig aan
), en ik teer nog op alle complimentjes die ik gisteren kreeg in de sportschool...
Lijkt het trouwens maar zo, of heb ik de laatste tijd erg veel mannen in m'n log
![]()

Lijkt het trouwens maar zo, of heb ik de laatste tijd erg veel mannen in m'n log
![]()

Ik gooi geen foto's meer in mijn log - zekere heren op DBB vinden het blijkbaar nodig om me af te zeiken via de karma-knop (en toen het nog kon: via PM), sindsdien heb ik alleen foto's staan in een privémapje voor vriendjes.
Blijkbaar...Hahahaha! Hoe kan dat nou?
Toch iets met foto's hoor![]()

(ik heb geen ervaring met een deload maar wel met het verhogen van het aantal herhalingen)

)Net trouwens complimentjes geïncasseerd in de sportschool "jij bent echt duidelijk afgevallen - ook in je gezicht te zien"
Was een gozer die ik al een aantal weken niet meer gezien heb... Toffe vent, ook zonder de complimentjes...
(
.