XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, ik ben net pas weer op weg, gaat super nu. Steady op 101 kilo. Ga nog tot 1 januari voor de groei en daarna heel langzaam cutten naar de 7/8 procent, hoop mijn shape van afgelopen jaar dik voorbij te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Haha, ik ben net pas weer op weg, gaat super nu. Steady op 101 kilo. Ga nog tot 1 januari voor de groei en daarna heel langzaam cutten naar de 7/8 procent, hoop mijn shape van afgelopen jaar dik voorbij te gaan.

Wow...

(ok, sorry: ga nu echt aan die voorbereidingen)
Jammer dat ik zondag niet kan: m'n vader viert z'n 65e verjaardag :eek:

Ik doe mee dit weekend Dwarf, alleen noem ik het refeed, dat klinkt zoveel beter ;)

• #2.385
Ik doe mee dit weekend Dwarf, alleen noem ik het refeed, dat klinkt zoveel beter ;)

Refeeds klinken zoveel beter idd! :cool:

Bij deze heb ik een refeed...
Ik ga ook niet compleet los, ga alleen dingen eten die ik normaal gesproken niet eet omdat ze niet in m'n dieet passen. Voordeel is dat ik al weet wat ik zondag eet: salade met gerookte kipfilet, zeewolf en als toetje... koffie. Ik gok dat een uitgebreid toetje niet eens past - en ik heb ook helemaal geen zin in zo'n Kcal-bom :o

---------- Toegevoegd om 06:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:19 ----------

Zit trouwens even mijn karma te checken, en wat lees ik?
Besef je dat deload pas echt nut heeft als je paar jaar consequent en optimaal traint (geen beginner)om in overreaching/cumulatiev fatique staat te komen waardoor een deload ook echt het bedoelde effect heeft?Kan eerder beperkend werken als beginner.
Fijn dat Imponderabilia me dat even laat weten, maar zoals je ziet mag het ook openbaar in m'n log - dan hebben anderen er (misschien) ook nog wat aan. En om goed eigenwijs voor de dag te komen kan ik me niet voorstellen dat het slecht is om even een weekje wat rustiger aan te doen qua gewichten.
Reacties natuurlijk altijd welkom op de 'karma-message', of op mijn eigenwijsheid.

Bij deze heb ik een refeed...
Ik ga ook niet compleet los, ga alleen dingen eten die ik normaal gesproken niet eet omdat ze niet in m'n dieet passen. Voordeel is dat ik al weet wat ik zondag eet: salade met gerookte kipfilet, zeewolf en als toetje... koffie. Ik gok dat een uitgebreid toetje niet eens past - en ik heb ook helemaal geen zin in zo'n Kcal-bom :o

---------- Toegevoegd om 06:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:19 ----------

Zit trouwens even mijn karma te checken, en wat lees ik?

Fijn dat Imponderabilia me dat even laat weten, maar zoals je ziet mag het ook openbaar in m'n log - dan hebben anderen er (misschien) ook nog wat aan. En om goed eigenwijs voor de dag te komen kan ik me niet voorstellen dat het slecht is om even een weekje wat rustiger aan te doen qua gewichten.
Reacties natuurlijk altijd welkom op de 'karma-message', of op mijn eigenwijsheid.

:roflol: ook goedemorgen :D
Nou dat van zondag klinkt zeker NIET verkeerd...;) :meal: alleen dat toetje vind ik wat minder :p, maar ja ben (gelukkig ^^ plagen heeft geen zin dus :P) geen zoetekauw en de laatste keer dat ik een toetje had gegeten (zelfgemaakte chocolademousse) viel zo verkeerd dat zo'n "zoete" kcalbom echt niet geschikt is voor mijn maag haha. :roflol:

Maare hoezo is het een voordeel dat je dan weet wat je zondag gaat eten? (normaal gesproken zie je wel die dag wat je gaat eten?) Haha, ja ik ben zo'n mafkees daar in... ik weet precies wat voorn lekkers ik de komende 3 dagen ga koken omdat ik geen tijd/zin heb elke dag naar de super te gaan en op die manier beter er voor kan zorgen dat er rond 6 uur altijd wat lekkers op tafel staat :D. Beter goed voorbereid ;).

Haha thx for posting it in public Dwarf, nou ben ik wel benieuwd waarom dat zo zou zijn. Het lijkt mij ook niet slecht om gewoon 1 weekje wat rustiger aan te doen. Imponderabilia of...somebody else...kan iemand meer uitleg geven? :rolleyes:

Goeiemorgen dwarfie!! Alles lekker meid?

• #2.388
:roflol: ook goedemorgen :D
Nou dat van zondag klinkt zeker NIET verkeerd...;) :meal: alleen dat toetje vind ik wat minder :p, maar ja ben (gelukkig ^^ plagen heeft geen zin dus :P) geen zoetekauw en de laatste keer dat ik een toetje had gegeten (zelfgemaakte chocolademousse) viel zo verkeerd dat zo'n "zoete" kcalbom echt niet geschikt is voor mijn maag haha. :roflol:

Maare hoezo is het een voordeel dat je dan weet wat je zondag gaat eten? (normaal gesproken zie je wel die dag wat je gaat eten?) Haha, ja ik ben zo'n mafkees daar in... ik weet precies wat voorn lekkers ik de komende 3 dagen ga koken omdat ik geen tijd/zin heb elke dag naar de super te gaan en op die manier beter er voor kan zorgen dat er rond 6 uur altijd wat lekkers op tafel staat :D. Beter goed voorbereid ;).

Haha thx for posting it in public Dwarf, nou ben ik wel benieuwd waarom dat zo zou zijn. Het lijkt mij ook niet slecht om gewoon 1 weekje wat rustiger aan te doen. Imponderabilia of...somebody else...kan iemand meer uitleg geven? :rolleyes:
Ik vind koffie héérlijk, en een bak ijs of dergelijke? Zonde...
Aangezien ik zaterdag al niet weet wat ik ga eten is het alvast prettig om te weten wat ik zondag eet - voor het idee... Ik wil niet 2 dagen (avonden) helemaal los gaan. :rolleyes:

Ja, waarom die opmerking niet in public kon is me een raadsel, opmerkingen via karma is altijd leuk, maar zoiets is toch juist informatief?
Daarbij weet ik ook niet waarom een weekje rustig aan doen minder goed zou zijn dan alleen maar blijven knallen...
Goeiemorgen dwarfie!! Alles lekker meid?
Goedenmiddag Kwark! Ja, voel me weer prima vandaag! Vanavond lekker benen training (deload, dus rustig aan :D), en ik teer nog op alle complimentjes die ik gisteren kreeg in de sportschool...
:cool:

Ghehehe, je hebt ut ook verdient, harde werkster! :kiss:

• #2.390
Lijkt het trouwens maar zo, of heb ik de laatste tijd erg veel mannen in m'n log???

:D

• #2.393
  • #2.394
Training gisteren: borst & biceps deload
Vandaag zelfs een beetje spierpijn in borst!
Benchpress
15*20kg
15*30kg
15*30kg
15*30kg

DB Press
15*10kg
13*10kg
15*7,5kg
15*5kg

DB Flyes
15*5kg
15*5kg
15*5kg
15*5kg

Cable flyes
15*10kg
15*10kg
15*10kg
15*10kg

DB Curl
15*5kg
15*5kg
15*5kg
15*5kg

Cable curl
15*15kg
15*15kg
15*15kg
15*15kg

Over een uurtje benen-deload. Morgen schouders & tricpes, maandag weer ouderwets knallen - dan met 2x benen in de week :bang:

Je kan van zo´n deload toch best wel spierpijn krijgen.:D (ik heb geen ervaring met een deload maar wel met het verhogen van het aantal herhalingen)

Vooral voor vanavond wil ik je alvast waarschuwen.;)
Toen ik van 8/10 herhalingen naar 15 herhalingen ging met me benentraining heb ik heel erg veel spierpijn gehad.:eek:
(zo erg dat het me verstandig leek om even 2 weken geen benen te trainen omdat ik anders te weinig kon trainen voor me hardloopwedstrijd :o )

lekker he deloaden :D

Net trouwens complimentjes geïncasseerd in de sportschool "jij bent echt duidelijk afgevallen - ook in je gezicht te zien":D
Was een gozer die ik al een aantal weken niet meer gezien heb... Toffe vent, ook zonder de complimentjes...

(

Toch beter dat ze het in/aan je gezicht zien dan aan je borst :eek:.
Dat was bij mij dus..sportschooleigenaar: 'Volgens mij ben je afgevallen ,ik zie het ook aan je borst'. Ik weet nog steeds niet hoe hij dat bedoelde :o

• #2.398
"Wat vind je belangrijker? Je doelstellingen BP en SQ halen, of je benen, billen en heupen aanpakken?"

"Dat laatste natuurlijk!"

"Dan vanaf volgende week je schema compleet omgooien... ik zal je helpen daarmee."

Ofwel: daar gaan m'n doelstellingen.
Vanaf volgende week om de training benen high-rep aanpakken (uitputting), de rest mag blijven zoals het is. Ofwel: 30-rep squats, 30-rep legpress etc. en absoluut geen lunges aan het eind van m'n training (teveel kans op blessures).

Ik heb er zin in...
Hoor hier de twijfel / sarcasme...

Wiens advies is dat dwarfje?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven