XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Sportschooleigenaar - toffe vent met verstand van zaken...
Zie ook m'n privémapje met foto's welke titels hij in het verleden heeft gehaald (BB).

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Thnx! Kan nog wat worden de komende 2 maanden... :eek:

Ja gaat hij je nu toch al helpen? :o Hij kon het niet laten ;)

Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!!!!! :D Suc6666

Fijn weekend :)

• #2.403
Ja gaat hij je nu toch al helpen? :o Hij kon het niet laten ;)

Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!!!!! :D Suc6666

Fijn weekend :)
Hij wil me zelfs graag helpen - maar gaat niet elke training me begeleiden ofzo...
Ofwel: hij geeft veel advies (af en toe ook ongevraagd), wil m'n huidplooien af en toe wel meten en ik kan met elke vraag bij 'm terecht :D

Zometeen schouder / triceps deload doen, lekker shoppen en maandag de eerste 'nieuwe' benentraining.

• #2.404
Training gisteren: benen deload (samen met een andere gozer)

Squat ATTG
15*20kg
15*20kg
15*20kg
15*20kg

Legpress
15*60kg
15*60kg
30*60kg - eigenaar gaf tip: kortere rom, meer reps (uitputten die poten!)
30*60kg

Legcurl
15*30kg
15*35kg
15*35kg
15*35kg

Legextension
15*30kg
15*30kg
30*25kg - ook hier meer reps, dan maar minder gewicht (ook uitputten!)
30*25kg

Walking lunges
30*BW

Lunges op het eind = grotere kans op blessures (benen zijn dan goed zuur / uitgeput), beter halverwege doen (zeker als er gewicht bij komt).

...dan maar high-speed fietsen naar huis... REGEN! :mad:

Dat was weer een lekkere training, Dwarfie: ik ben trots op je! :D

Enne ... wat een kloteregen weer :(

• #2.406
Dat was weer een lekkere training, Dwarfie: ik ben trots op je! :D

Enne ... wat een kloteregen weer :(

Thnx... ik probeer mezelf nu richting gym te schoppen :o
Ik mag van mezelf niet met de auto, en ben (dus) op zoek naar m'n regenpak (waar is dat kloteding?!).

Straks lekker shoppen: uitgesteld - geen zin met die regen. :mad:

Je was zeker helemaal kapot na die training, ik zou er niet aan moeten denken zoveel reps :D

Lekker veel reps - je loopt er vast bij als een ballon (opgepompt)
Fijn dat die man je gaat begeleiden.
Ongevraagt advies is trouwens ook advies en jij kan er mee doen wat je wil

Als je met 30 reps loopt te pompen en je benen loopt uit te ''putten''. Dan is er niet echt te spreke van een deload.

• #2.411
Je was zeker helemaal kapot na die training, ik zou er niet aan moeten denken zoveel reps :D
Dat wordt onderdeel van m'n nieuwe trainingsschema - en om de training benen, dus ik houd m'n hart vast... :angstig:
Lekker veel reps - je loopt er vast bij als een ballon (opgepompt)
Fijn dat die man je gaat begeleiden.
Ongevraagt advies is trouwens ook advies en jij kan er mee doen wat je wil
Dat is waar ;)
Ja, begeleiden is een groot woord, ben wel ontzettend blij met z'n bemoeienis - hij weet echt wel waar hij het over heeft!
Als je met 30 reps loopt te pompen en je benen loopt uit te ''putten''. Dan is er niet echt te spreke van een deload.
Heb je helemaal gelijk in - was een voorproefje op nieuwe schema.
+1 dat is zeker geen Deload!
Right you are. Ik zal het niet meer doen (tijdens deload).

Voor zover ik een deload had is deze ten einde. Maandag beentraining volgens nieuwe schema.

Hallo, om de training benen, ben je jezelf ergens voor aan het straffen? ;)
Dan toch niet ook nog door dat snertweer fietsen hè......

• #2.413
Hallo, om de training benen, ben je jezelf ergens voor aan het straffen? ;)
Dan toch niet ook nog door dat snertweer fietsen hè......
Volgens de eigenaar zowel goed voor mijn conditie (niet dat die slecht is ofzo), alswel voor de afvalstoffen uit mijn benen te krijgen (i.e. vet!).

En fietsen: tja, als ik uit m'n werk kom is het makkelijker om meteen door te gaan met de auto ipv eerst naar huis te gaan, maar anders mag ik van mezelf niet zo lam zijn om de auto te pakken...
:cool:

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Geheel volgens plan vanochtend eerst nuchter 45 min hometrainer, alvorens aan de rest van de dag te beginnen... (nou ja: eerst een glas EAS lemon, smaakt naar citroenlimonade! :lick:)

Gisteren was beregezellig - verschillende personen hadden hapjes / eten meegenomen, en dat aziatische spul was GOED zeg! Viskoekjes (met zalm), rijsttaart met kipvulling - dat soort spul. Mijn lijf is alleen gewend om vaak te eten, niet veel (dus zit vrijwel meteen propvol), met als gevolg na een avondje light-drankjes te drinken en de auto in te stappen om de 2 uur durende terugreis te beginnen (stortregen!) ik halverwege de tocht helemaal dood ging van de honger... :mad:
Sta je daar midden in de nacht bij een tankstation een sandwich bacon-ei naar binnen te schuiven... *zucht*
Valt me dus reuze mee dat ik niet eens gruwelijk zwaarder ben vanochtend... Morgenochtend wederom nuchtere cardio! :D

Ik ben wel benieuwd hoe snel je je doel bereikt met zo vaak je benen te trainen, dat post je ongetwijfeld :) Dat je afvalstoffen beter worden afgevoerd is wel logisch maar of je er nog zin in hebt is een tweede, hihi...

Dat noem ik niet eens junken wat je hebt gedaan, je bent behoorlijk braaf geworden, haha...

Hoe ziet je voeding eruit momenteel?

Het gaat er hier lekker aan toe DW! Het moet echt fantastisch zijn om een soort van personal trainer te hebben die er verstand van heeft..

Die benen-trainingen van je worden nog een hell!:evil2:

• #2.418
Ik ben wel benieuwd hoe snel je je doel bereikt met zo vaak je benen te trainen, dat post je ongetwijfeld :) Dat je afvalstoffen beter worden afgevoerd is wel logisch maar of je er nog zin in hebt is een tweede, hihi...

Dat noem ik niet eens junken wat je hebt gedaan, je bent behoorlijk braaf geworden, haha...
Zin of niet, als je een doel hebt moet je er ook vol voor gaan... dus vanavond benentraining #1
Ter compensatie gisteren salade met gerookte kip [met port], zeewolf (zonder saus, was puur veel te lekker) met wat salade en frietjes met mayo [en een kurkdroge witte wijn] en koffie toe. En omdat we in zo'n lekkere hippe tent zaten: een mojito. :lick:
Was echt láng geleden dat ik die heb gekocht zeg - flashbackmomentje ;)
Hoe ziet je voeding eruit momenteel?
1: 40 gram havermout met een stuk fruit, 20 gram whey, 1 lepel gebroken lijnzaad en 2 lepels zemelen
2: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
3: 500 gram magere kwark
4: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
5: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
6: kwark of NightProtein, soms een handje noten erbij

1600 Kcal max op een dag. Maaltijden 2 t/m 5 zijn zo'n 275 Kcal per stuk ongeveer - ligt ook aan de groente (voorbeeldje: 30 gram rijst, 250 gram sperziebonen en 100 gram gerookte ham)
Het gaat er hier lekker aan toe DW! Het moet echt fantastisch zijn om een soort van personal trainer te hebben die er verstand van heeft..

Die benen-trainingen van je worden nog een hell!:evil2:
Sort-of, laten we het daar maar op houden ;)
Ja, de man heeft z'n sporen wel verdiend in de BB-wereld, dus dat gaat goed komen...

Laat de hel maar komen, tijd om te werken aan die beentjes! :fire:

Hahaha, vreemde sport eigenlijk he: dat je wenst voor een hel :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven