Ik ben wel benieuwd hoe snel je je doel bereikt met zo vaak je benen te trainen, dat post je ongetwijfeld

Dat je afvalstoffen beter worden afgevoerd is wel logisch maar of je er nog zin in hebt is een tweede, hihi...
Dat noem ik niet eens junken wat je hebt gedaan, je bent behoorlijk braaf geworden, haha...
Zin of niet, als je een doel hebt moet je er ook vol voor gaan... dus vanavond benentraining #1
Ter compensatie gisteren salade met gerookte kip [met port], zeewolf (zonder saus, was puur veel te lekker) met wat salade en frietjes met mayo [en een kurkdroge witte wijn] en koffie toe. En omdat we in zo'n lekkere hippe tent zaten: een mojito.
Hihi. ik zie het al voor me
Was echt láng geleden dat ik die heb gekocht zeg - flashbackmomentje
Hoe ziet je voeding eruit momenteel?
1: 40 gram havermout met een stuk fruit, 20 gram whey, 1 lepel gebroken lijnzaad en 2 lepels zemelen
2: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
3: 500 gram magere kwark
4: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
5: 30 gram rijst met groente en een mager stukje vlees / vis (ong. 100 Kcal)
6: kwark of NightProtein, soms een handje noten erbij
1600 Kcal max op een dag. Maaltijden 2 t/m 5 zijn zo'n 275 Kcal per stuk ongeveer - ligt ook aan de groente (voorbeeldje: 30 gram rijst, 250 gram sperziebonen en 100 gram gerookte ham)
Het gaat er hier lekker aan toe DW! Het moet echt fantastisch zijn om een soort van personal trainer te hebben die er verstand van heeft..
Die benen-trainingen van je worden nog een hell!
Sort-of, laten we het daar maar op houden

Ja, de man heeft z'n sporen wel verdiend in de BB-wereld, dus dat gaat goed komen...
Laat de hel maar komen, tijd om te werken aan die beentjes!