Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vind het altijd wel typisch dat 2 gozers altijd gaan schuin BB-pressen wanneer ik sta te squatten - die schuine bank staat recht achter de cage... (als er niemand in staat kun je jezelf zien pressen in de spiegel)
Ofwel: staan een stel naar m'n kont te kijken :rolleyes:
Try to enjoy the attention Dwarfie! :D

Tijdens het ontbijt is het ALTIJD tijd voor DBB (hoe laat dat ontbijt ook is)... :D

:klink:

Goed punt van die cashews: niet meer doen.
Ik merk dat ik af en toe echt m'n best moet doen om voldoende vet te eten, zal bij de volgende keer dat ik niet hoog genoeg zit een beetje pure olijfolie toevoegen... al denk ik dat pre-wo ik liever een normaal ontbijtje heb (havermout, fruit en whey, water of melk) - valt lekkerder.
Ik was 'm vergeten dit keer, maar wil de volgende keer beentraining doen met m'n polar om: ik sta regelmatig lucht te happen / hijgen tussen de setjes door. Ik probeer niet langer dan 1 tot 2 minuten tussen setjes te houden, lukt niet altijd (zuurstof / drinken (!) of iemand die wat tussendoor wil zeggen) - ze weten ondertussen in m'n gym dat ik geen bal hoor als ik m'n doppen in heb :D

Qua pre-workout meal en ik het helemaal met je eens. Zelf neem ik altijd wat muesli van Zonnatura met wat magere yoghurt en wat fruit. Meestal ananas :meal: echt een aanrader (bevat ook goeie eiwitafbrekende enzymen). Levert wat 'snelle' koolhydraten om de training mee op te starten en langzame om de training vol te houden.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Net genoeg om wat boeren en scheten te laten misschien?! :roflol:

Waar zie je die dame voor aan :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
:klink:
Qua pre-workout meal en ik het helemaal met je eens. Zelf neem ik altijd wat muesli van Zonnatura met wat magere yoghurt en wat fruit. Meestal ananas :meal: echt een aanrader (bevat ook goeie eiwitafbrekende enzymen). Levert wat 'snelle' koolhydraten om de training mee op te starten en langzame om de training vol te houden.

Waar zie je die dame voor aan :D
Benentraining na ontbijt gaat altijd een stuk beter... (vooral niet teveel brinta eten!)

Even wat anders:
Zit trouwens te denken aan volgende training: borst & biceps.
[Link niet meer beschikbaar] (voor General or Pectoralis Major, Sternal)
Dumbbell Incline Bench Press (voor Pectoralis Major, Clavicular)
Cable Standing Fly (voor Pectoralis Minor)

Barbell Curl (voor Biceps Brachii)
Cable Concentration Curl (voor Brachialis)

Netjes gebruik makend van exrx.net ;)
Klinkt als een érg korte training (4 setjes van max. 12 reps)

Opmerkingen?

Als je het te weinig vind kan je er een oefening bij doen, denk aan dumbbell pullovers, dumbbell incline flyes of dips bijv :)

Damn wat een herhalingen lekker hoor
Merk je ook dat daar door de conditie om hoog gaat?

HEy Dwarf-ie Hoe gaat ie? :p
Pak zelf altijd vrij uitgebreid de borst met 5... oef zit ff te denken... decline press machine?
Goed weekend?
(had je al nieuwe foto's :D)

dwarf lekker dippen erbij nog!

• #2.649
HEy Dwarf-ie Hoe gaat ie? :p
Pak zelf altijd vrij uitgebreid de borst met 5... oef zit ff te denken... decline press machine?
Goed weekend?
(had je al nieuwe foto's :D)
Hé Sue,
ja hij gaat lekker! Training van gisteren was een beetje matig wat betreft de squats (vind ik zelf dan)... zit te twijfelen of ik morgen ga trainen, of zondag pas (vanavond een feestje en ik ben de Bob... ik gok dat ik tegen 4.00u pas thuis ben...) Zondagochtend benen bevalt namelijk wel.

Decline klinkt ook wel geinig (nooit eerder gedaan volgens mij), weet niet of we daar een machine voor hebben...

Heb je nog niet naar m'n nieuwe foto's gekeken dan?! Heb ik dáárvoor zo zitten opschieten woensdagochtend?! :mad:
:p

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

dwarf lekker dippen erbij nog!
Lekker?!
Voor borst moet je toch wat meer voorover hangen toch? Ben benieuwd, ook nog niet eerder gedaan... :o

Hé Sue,
ja hij gaat lekker! Training van gisteren was een beetje matig wat betreft de squats (vind ik zelf dan)... zit te twijfelen of ik morgen ga trainen, of zondag pas (vanavond een feestje en ik ben de Bob... ik gok dat ik tegen 4.00u pas thuis ben...) Zondagochtend benen bevalt namelijk wel.

Decline klinkt ook wel geinig (nooit eerder gedaan volgens mij), weet niet of we daar een machine voor hebben...

Heb je nog niet naar m'n nieuwe foto's gekeken dan?! Heb ik dáárvoor zo zitten opschieten woensdagochtend?! :mad:
:p

OEPS!!!! :D:D:D:D:D

Decline kan je ook met dumbbells doen of met 2 lage pulleys net even weer anders... is ook meer voor de onderkant borst. Vind het zelf wel een lastig omdat je erg moet concentreren op het aanspannen om hem te voelen (vind ik dan)
Dippen pak je ookmeer triceps mee, maar op een dipmachine kan je soms de stangen ook breed zetten zodat je meer op borst richt... ik pak dippen zelf meer als onderdeel voor de triceps...

Oja... wat ook kan is around the world flies (of hoe ze dan ook heten...) Maar daar moet je echt even een voorbeeldje van vinden, denk niet dat ik dat met woorden kan omschrijven :p

Ga ff snel naar je foto's kijken :D

• #2.652
OEPS!!!! :D:D:D:D:D

Decline kan je ook met dumbbells doen of met 2 lage pulleys net even weer anders... is ook meer voor de onderkant borst. Vind het zelf wel een lastig omdat je erg moet concentreren op het aanspannen om hem te voelen (vind ik dan)
Dippen pak je ookmeer triceps mee, maar op een dipmachine kan je soms de stangen ook breed zetten zodat je meer op borst richt... ik pak dippen zelf meer als onderdeel voor de triceps...

Oja... wat ook kan is around the world flies (of hoe ze dan ook heten...) Maar daar moet je echt even een voorbeeldje van vinden, denk niet dat ik dat met woorden kan omschrijven :p

Ga ff snel naar je foto's kijken :D
Around the world flyes zijn inderdaad wel lekker - die gaan terug erin! :thumb: goed idee
ja, goed 'erin' gaan hangen. je pakt ook triceps/schouders mee, daarom vind ik het een lekkere oefening.
Ik ga het eens proberen met dippen, wel op het eind als 'extra' (assisted)...

Even wat anders:
Zit trouwens te denken aan volgende training: borst & biceps.
Barbell Bench Press (voor General or Pectoralis Major, Sternal)
Dumbbell Incline Bench Press (voor Pectoralis Major, Clavicular)
Cable Standing Fly (voor Pectoralis Minor)

Barbell Curl (voor Biceps Brachii)
Cable Concentration Curl (voor Brachialis)

Netjes gebruik makend van exrx.net
Klinkt als een érg korte training (4 setjes van max. 12 reps)

Opmerkingen?

Met presses belast je ook je triceps en schouders, als die genoeg rust krijgen kan dit prima! anders zou ik borst en triceps combineren. Je kunt er inderdaad nog wel wat oefeningen aan toevoegen, moet je zelf maar beetje aanvoelen of het teveel word voor jezelf. Bij borst kun je ook nog chest press of peck deck doen, daarmee frituur je je borst behoorlijk. Flys zijn inderdaad ook heerlijk.. voelen een beetje hetzelfde als peck deck :D Voor biceps doe ik liever bb concentration curls maar dat is puur persoonlijk, vind ze lekkerder aanvoelen. Voor biceps zou je nog hammer curls kunnen toevoegen, train je meteen je voorarmen nog wat :)

grtz!

Laatst bewerkt:
  • #2.654
rust zit wel goed - tussen borst&biceps en schouders&triceps training zit voldoende tijd...
Ik ga nog even googlen wat een chest press en wat een peck deck is (weet ook niet alles) - die hammer curls vind ik ook een optie, eens zien dat ik weer niet veel te veel wil doen :rolleyes:

• #2.655
Ik gooi de chest-press, dips en hammer-curls er bij - dan moet het toch wel een lekkere training worden :D
Misschien kom ik te braaf over, maar ik hoop ontzettend dat het feestje vanavond niet tot gruwelijk laat duurt, zodat ik morgenochtend lekker kan gaan trainen! :o
(Vanavond alleen cola-light en lekkere dingetjes eten (nootjes of wat chipjes) - voor de zekerheid eigen eten mee in achterbak, liever 's nachts aan de kwark dan de keuze tussen Haribo en ChupaChup) - het wordt echt zo'n feestje met massa's mensen!

Ik gooi de chest-press, dips en hammer-curls er bij - dan moet het toch wel een lekkere training worden :D
Misschien kom ik te braaf over, maar ik hoop ontzettend dat het feestje vanavond niet tot gruwelijk laat duurt, zodat ik morgenochtend lekker kan gaan trainen! :o
(Vanavond alleen cola-light en lekkere dingetjes eten (nootjes of wat chipjes) - voor de zekerheid eigen eten mee in achterbak, liever 's nachts aan de kwark dan de keuze tussen Haribo en ChupaChup) - het wordt echt zo'n feestje met massa's mensen!

Klinkt als een goed feest! en zo nu en dan cheaten schijnt wel goed te zijn voor je metabolisme :thumbs:

Gisteren nog stiekem met m'n vriendin zo'n roze koek gegeten :o

• #2.657
Klinkt als een goed feest! en zo nu en dan cheaten schijnt wel goed te zijn voor je metabolisme :thumbs:

Gisteren nog stiekem met m'n vriendin zo'n roze koek gegeten :o
Neeneenee - volgens Jerney is dat een REFEED!
Doe ik ook wel eens in de week een maaltijd of avond, maar aangezien ik zondagmiddag een verjaardag heb waarbij standaard gruwelijk goede appeltaart wordt geserveerd houd ik me vanavond een beetje in (een beetje) :cool:

Dat wokken van vorige week was een flinke 'refeed': en ik word er tegenwoordig niet eens zwaarder van! (ik reken 200 gram zwaarder niet als gewichtstoename ;))

Metabolisme gaat lekker :D

En damn: gisteren weer beentraining gehad, dus vandaag weer zo'n dorst-dag... ben al over de 2 liter, en nog steeds dorst! (alweer)

En damn: gisteren weer beentraining gehad, dus vandaag weer zo'n dorst-dag... ben al over de 2 liter, en nog steeds dorst! (alweer)

:eek: pis jeje dan niet helemaal uit elkaar? en daar drink je dan ook nog thee of koffie bij? Op het werk kan ik aardg wat water wegkrijgen maar als ik hier zo thuis ben dan vergeet ik het telkens om te drinken. Heb nu pasmijn tweede bakje vocht (koffie) van vandaag :o Op zulke dagen drink ik veels te weinig.

• #2.660
:eek: pis jeje dan niet helemaal uit elkaar? en daar drink je dan ook nog thee of koffie bij? Op het werk kan ik aardg wat water wegkrijgen maar als ik hier zo thuis ben dan vergeet ik het telkens om te drinken. Heb nu pasmijn tweede bakje vocht (koffie) van vandaag :o Op zulke dagen drink ik veels te weinig.
Totaal is thee & water (koffie is niet te drinken hier...)
Naar het toilet valt nog best mee, wat me vooral tegenvalt is het feit dat ik geen puur water pis (eerder een kleur of ik flink aan de medicijnen zit / heb gezopen)
Na die monster beentraining mag je wel wat meer eten hoor, moet ook leuk blijven! :D

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

:exactly:
Blijft ook wel leuk, gewoon niet overdrijven ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven