AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Ik heb altijd de radio aan. Wat wil een man nog meer, dikke radio, squat rek zodat als je squat je naar buiten kijkt door het (helemaal open gedaan!:D) dakraam. Haha life's good!:D
Bij mijn gym staat de radio ook aan :mad:
Verder wel een prima tent... mooie cage vooral :D
EA vind ik veel fijner dan Visio. BiZZdesigner ken ik niet maar heb ik aan de naam te horen ook niet zoveel aan :P
Visio is alleen handig om 'praatplaten' mee te maken...
BiZZdesigner is leuk, alleen het importeren thuis wat ik op werk heb gedaan blijkt een hel... :mad:
(ben de hele dag al bezig met die ***-import!)

Mooi log zeg, het koste even om het allemaal door te lezen maar zo te zien ben je ontzettend gemotiveerd en goed op weg naar je doelen! :thumbs:

Ik ga proberen je logje bij te houden en zo nu en dan te posten, als je dat goed vind natuurlijk :o

Jups - beentraining = 30 reps...
Gelukkig heb ik er weer een muziekje bij :D
(resurrected N95)

Bij het trainen van benen hou ik ook van wat meer reps, vooral bij het squatten ga ik liever naar de 15 ipv 8 of minder. 30 is aardig wat maar voor zover ik weet train je met die reps range ook op spierconditie en uithoudingsvermogen.. klinkt gezond toch? ;)

Succes!

• #2.623
Mooi log zeg, het koste even om het allemaal door te lezen maar zo te zien ben je ontzettend gemotiveerd en goed op weg naar je doelen! :thumbs:

Ik ga proberen je logje bij te houden en zo nu en dan te posten, als je dat goed vind natuurlijk :o

Bij het trainen van benen hou ik ook van wat meer reps, vooral bij het squatten ga ik liever naar de 15 ipv 8 of minder. 30 is aardig wat maar voor zover ik weet train je met die reps range ook op spierconditie en uithoudingsvermogen.. klinkt gezond toch? ;)

Succes!
Thnx!
Natuurlijk ben je welkom om te lezen en te posten!

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Squat
30*BW
30*20kg
30*30kg
15+15*35kg
30*30kg

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
30*10kg
30*12,5kg

Standing gluteus
30*35kg
30*40kg
30*45kg
30*50kg

Sitting legcurl
12*30kg
12*40kg
10*45kg
8*50kg

Legextension
30*20kg
30*20kg
30*20kg
30*20kg

Cardio
Crosstrainer
45 min
371 Kcal
150 avg
160 max

NICE 552reps gemaakt..:orly::yarly:

• #2.625
Dat je die benen nog langs elkaar heen kreeg op de crosstrainer ;)

Lekkere poten training dwarf :kiss:

• #2.628
Goeiemorgen vroeg vogeltje ;)

Vandaag ging niet echt lekker... eten zat me een beetje in de weg (volgende keer alleen zelfgemaakte maaltijden eten van tevoren, geen verrassing van vriendlief)...

Manmanman, wat zitten m'n bovenbenen vol!

hehe...lekker lekker... ...je zegt wel dat het niet lekker ging maar je hebt zo te horen wel hard gewerkt. ;)

Wat had je vriendlief gemaakt dan?

Dat je die benen nog langs elkaar heen kreeg op de crosstrainer ;)

Idd. :roflol:..

• #2.632
hehe...lekker lekker... ...je zegt wel dat het niet lekker ging maar je hebt zo te horen wel hard gewerkt. ;)

Wat had je vriendlief gemaakt dan?

Idd. :roflol:..
Wel hard gewerkt idd, maar het squat gewoon niet zo lekker op een iets te volle maag. Was rijst met sojastukjes gewokt met roerbakgroente in een onbekende saus met wat cashews.
Viel erg zwaar. Terwijl mijn maaltijd na het sporten érg goed ontvangen werd door m'n maag (250 gram broccoli, 100 gram paardenrookvlees en rijst).

Wel hard gewerkt idd, maar het squat gewoon niet zo lekker op een iets te volle maag. Was rijst met sojastukjes gewokt met roerbakgroente in een onbekende saus met wat cashews.
Viel erg zwaar. Terwijl mijn maaltijd na het sporten érg goed ontvangen werd door m'n maag (250 gram broccoli, 100 gram paardenrookvlees en rijst).

Komt dan denk ik door de soja, vast dikke saus met veel gedoe en de cashews... ach ja.. geen vervolg dus ;).

Hoe vind je vriend het trouwens, hij is vast trots op je dat je al heel wat hebt bereikt en nog lekker aan het doorknallen bent. Hij is niet van de partij?

Mensen..6:00uur is geen tijd om achter DBB te zitten!:mad:

Komt dan denk ik door de soja, vast dikke saus met veel gedoe en de cashews... ach ja.. geen vervolg dus ;).

Hoe vind je vriend het trouwens, hij is vast trots op je dat je al heel wat hebt bereikt en nog lekker aan het doorknallen bent. Hij is niet van de partij?

Ik denk dat dat gevoel van de cashews komt. Vetten zijn namelijk erg complex en verteren langzaam, als je vet eet gaat je lever meer galsap aanmaken wat de vetten moet gaan verteren. Als je dan ook nog gaat trainen kan het zijn dat je dat gaat voelen ;)

Ik heb hetzelfde ervaren en neem daarom pre work-out geen vetten meer. Als je toch vetten wil nemen kun je denk ik beter een eetlepel olijfolie nemen of dergelijke vloeibare vetten, die worden allicht sneller verteerd.

Je beentraining is wel heftig hoor, volgens mij verbrand je met die rep range ook aardig wat calorieen :D

Hoeveel seconden rust hou je tussen de setjes?

grtz

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Altijd tijd voor DBB :orly:

• #2.636

Die dikke saus viel reuze mee, en de rest van het eten: ik denk dat je gelijk hebt...

Vriend is trots - absoluut!
Voor hem was het niet nodig dat ik ging afvallen, maar afgezien van het feit dat ik een stuk lekkerder in m'n vel zit sinds ik zoveel kilo's kwijt ben vindt hij het toch wel een stuk mooier / aantrekkelijker etc.
Jammer is dat ik hem foto's van Maaike liet zien (NK in Den Haag) en hij dat absoluut niet mooi vindt (huh?! ???) - kan nog een discussiepuntje worden wanneer ik nog eens met een wedstrijd mee zou willen doen ;)
Tijdens het ontbijt is het ALTIJD tijd voor DBB (hoe laat dat ontbijt ook is)... :D
Ik denk dat dat gevoel van de cashews komt. Vetten zijn namelijk erg complex en verteren langzaam, als je vet eet gaat je lever meer galsap aanmaken wat de vetten moet gaan verteren. Als je dan ook nog gaat trainen kan het zijn dat je dat gaat voelen ;)

Ik heb hetzelfde ervaren en neem daarom pre work-out geen vetten meer. Als je toch vetten wil nemen kun je denk ik beter een eetlepel olijfolie nemen of dergelijke vloeibare vetten, die worden allicht sneller verteerd.

Je beentraining is wel heftig hoor, volgens mij verbrand je met die rep range ook aardig wat calorieen :D

Hoeveel seconden rust hou je tussen de setjes?

grtz

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Altijd tijd voor DBB :orly:
Goed punt van die cashews: niet meer doen.
Ik merk dat ik af en toe echt m'n best moet doen om voldoende vet te eten, zal bij de volgende keer dat ik niet hoog genoeg zit een beetje pure olijfolie toevoegen... al denk ik dat pre-wo ik liever een normaal ontbijtje heb (havermout, fruit en whey, water of melk) - valt lekkerder.
Ik was 'm vergeten dit keer, maar wil de volgende keer beentraining doen met m'n polar om: ik sta regelmatig lucht te happen / hijgen tussen de setjes door. Ik probeer niet langer dan 1 tot 2 minuten tussen setjes te houden, lukt niet altijd (zuurstof / drinken (!) of iemand die wat tussendoor wil zeggen) - ze weten ondertussen in m'n gym dat ik geen bal hoor als ik m'n doppen in heb :D

Altijd tijd voor DBB :yarly:

Flinke training weer hoor! :thumbs:
Hoeveel pauze had je nodig tussen die 2x15 reps..?
Net genoeg om wat boeren en scheten te laten misschien?! :roflol:
Nee toch hé..?
Dat vind ik zo onaantrekkelijk voor een vrouw, scheten laten... ;)
Goed bezig Dwarfie! :bow:

• #2.638
Tussen de 2 halve sets 35kg genoeg tijd om op adem te komen (halve minuut).
Was zó kwaad op mezelf dat ik die set niet eens af kreeg... hoger was ook geen optie, dan maar een standje terug bij de laatste set.

Vrouwen laten toch helemaal geen boeren of scheten?! Zul je me iig niet op betrappen ;)

Goed zo! :D

• #2.640
Vind het altijd wel typisch dat 2 gozers altijd gaan schuin BB-pressen wanneer ik sta te squatten - die schuine bank staat recht achter de cage... (als er niemand in staat kun je jezelf zien pressen in de spiegel)
Ofwel: staan een stel naar m'n kont te kijken :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven