MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Naar het toilet valt nog best mee, wat me vooral tegenvalt is het feit dat ik geen puur water pis (eerder een kleur of ik flink aan de medicijnen zit / heb gezopen)

Hoe doe je dat?:D Ik drink me hier lens aan water en groene thee de laatste 2 wkn, en heb het idee dat ik voor elk glas/kopje minstens 2 keer richting wc moet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Hoe doe je dat?:D Ik drink me hier lens aan water en groene thee de laatste 2 wkn, en heb het idee dat ik voor elk glas/kopje minstens 2 keer richting wc moet.
Ik ben de dag na beentraining altijd een kilo zwaarder, om dat de dag erna weer kwijt te zijn - wellicht blijft al dat water daar?
2x voor 1 kopje zou ik ook wat veel vinden ;)

Nou echt veel scheelt het vaak niet hoor, en ok ik drink flinke mokken weg maar goed, alles voor het goede doel.

Maar idd klinkt het wel logisch (weet ook niet waarom eigenlijk:)) dat je na een heel zware training meer vocht vasthoudt ofzo....??

je plast toch nooit geen puur water...? :eek:

• #2.668
Was een matig feestje - érg druk, en daardoor stond de voordeur het grootste gedeelte van de tijd open... Heb het de hele avond koud gehad!
Naa een paar handjes pindaknabbels ben ik naar de auto gegaan voor een goede maaltijd, de t*ring wat had ik een honger! Dan ben je toch blij dat je die bak rijst met broccoli en kip nog in de achterbak hebt...

Kan het niet laten: zometeen trainen! Aansluitend boodschappen doen en klussen in huis. Vanavond lekker niks (filmpje op de bank ofzo...). Nu al zin in!

Was een matig feestje - érg druk, en daardoor stond de voordeur het grootste gedeelte van de tijd open... Heb het de hele avond koud gehad!

:(

Naa een paar handjes pindaknabbels ben ik naar de auto gegaan voor een goede maaltijd, de t*ring wat had ik een honger! Dan ben je toch blij dat je die bak rijst met broccoli en kip nog in de achterbak hebt...

:meal:

Kan het niet laten: zometeen trainen! Aansluitend boodschappen doen en klussen in huis. Vanavond lekker niks (filmpje op de bank ofzo...). Nu al zin in!

+1 beentraining staat vandaag op de planning, lekker vroeg om half 10.

En niet te vergeten natuurlijk een deftige maaltijd koken na mijn training :)

Laatst bewerkt:
  • #2.670
+1 beentraining staat vandaag op de planning, lekker vroeg om half 10.

En niet te vergeten natuurlijk een deftige maaltijd koken na mijn training :)

Benen doe ik morgen, eigenlijk heb ik daar nu ook al zin in :cool:
En koken, kijken of ik weer wat leuks kan verzinnen voor komende week (afgezien van spruitjes, in de aanbieding en LEKKER!)

Benen doe ik morgen, eigenlijk heb ik daar nu ook al zin in :cool:
En koken, kijken of ik weer wat leuks kan verzinnen voor komende week (afgezien van spruitjes, in de aanbieding en LEKKER!)

Dan doen we toch samen benen vandaag :rolleyes:

Gisteren ook spruitjes gehad, waren idd in de aanbieding.. ik dacht ''nu de vorst eroverheen is gegaan zijn ze vast lekkerder''

Nou dat viel eigenlijk nog wel tegen, maar gewoon door mijn aardappelen geprakt met een schepje olijfolie was het nog wel te doen. :)

Ik denk dat ik vanavond en vanmiddag maar lekker aan de kip, rijst en roerbakgroente ga.

• #2.672
Nope, benen morgen pas! :P
Ik vind spruitjes per definitie lekker, vorst of niet :cool:

Roerbakgroente heb ik even gehad, eens kijken of asperges, rijst en kip goed samen gaat...

Meestal train ik ook benen op zondag omdat ik zaterdag normaal gesproken een wedstrijd heb.. toevallig vandaag niet :)

eens kijken of asperges, rijst en kip goed samen gaat...

Rondje :mc: is ook lekker!

• #2.676
Bench press
12*20kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg
6*45kg
4*50kg neg.

incline DB press
12*10kg
12*12,5kg
9*12,5
Fail om 15kg in positie te krijgen (degene die bij BP spotte was net weg...)
3*12,5kg

Cable standing fly
12*10kg
12*15kg
12*15kg
10*15kg

Chest press
12*10kg
12*15kg
12*20kg
9*25kg
>ok, weet ik in ieder geval waar ik de volgende keer (ongeveer) moet beginnen...

Assisted chest dips
12*BW-20kg
10*BW-20kg

BB curl
12*16kg
12*17,5kg
12*20kg
11*20kg

DB concentration curl
12*5kg
12*5kg
12*5kg
12*5kg

Hammer curl
12*5kg
12*5kg
12*5kg
12*5kg

Crosstrainer
25 min
209 Kcal
151 avg
161 max
>...en toen ging de gym dicht...

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Vriendlief heeft net een héérlijke tosti voor me gemaakt! :lick:

Ben nog steeds aan het opwarmen, over een paar minuten is de koffie klaar! :D

Laatst bewerkt:
Bench press
12*20kg
12830kg
12*35kg
12*40kg
6*45kg
4*50kg neg.

Heftig!

Even zonder dollen, dat is een keurige training.... + respect voor dwarf :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Vriendlief heeft net een héérlijke tosti voor me gemaakt! :lick:

Ben nog steeds aan het opwarmen, over een paar minuten is de koffie klaar! :D

Yummie, dat heb je wel verdient dacht ik zo! :meal:

• #2.678
Heftig!

Even zonder dollen, dat is een keurige training.... + respect voor dwarf :thumbs:
Thnx!
Ik heb die giga-BP toch maar even aangepast ;)

Volgende keer moet ik van die gozer die spotte 60kg negatief doen - goed voor de spiergroei enzo... Wil eigenlijk vaker met hem trainen, jammer dat afspraken maken zo rot gaat...

Lekker bezig geweest Dwarfie! :thumbs:
Gewoon doen, die 60kg negatief.
Word je lekker sterk van. ;)
Tosti met kipfilet en magere kaas zeker..?
Smaakloos...
Nee, een tosti met katenspek, 48+ kaas, wat uitjes en een lekkere dot ketchup! :D

Less is more dwarf.

Zou de helft minder gaan doen. Blijf tussen de 75 a 95% an je 1rm. Voorkom falen.
Doe ermee wat je wilt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven