AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Less is more dwarf.

Zou de helft minder gaan doen. Blijf tussen de 75 a 95% an je 1rm. Voorkom falen.
Doe ermee wat je wilt

Opzich is falen een goed concept, ik zie niet in waarom je dat zou moeten voorkomen. Natuurlijk niet tot fail gaan zonder spotter :)

Vind het altijd wel typisch dat 2 gozers altijd gaan schuin BB-pressen wanneer ik sta te squatten - die schuine bank staat recht achter de cage... (als er niemand in staat kun je jezelf zien pressen in de spiegel)
Ofwel: staan een stel naar m'n kont te kijken :rolleyes:
Zou ik ook doen:rolleyes: Daar zijn vrouwen toch voor in de gym? Om mijn testo te laten gieren door mijn lijf..:D

Nee hoor J/k...hoewel:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.684
Lekker bezig geweest Dwarfie! :thumbs:
Gewoon doen, die 60kg negatief.
Word je lekker sterk van. ;)
Tosti met kipfilet en magere kaas zeker..?
Smaakloos...
Nee, een tosti met katenspek, 48+ kaas, wat uitjes en een lekkere dot ketchup! :D
bruin brood, weet-ik-veel-wat-voor-kaas en Heinz Balanz ketchup. :lick:
Less is more dwarf.

Zou de helft minder gaan doen. Blijf tussen de 75 a 95% an je 1rm. Voorkom falen.
Doe ermee wat je wilt
Kun je dat uitleggen? Waarom niet tot falen trainen? (heb een spotter)
Opzich is falen een goed concept, ik zie niet in waarom je dat zou moeten voorkomen. Natuurlijk niet tot fail gaan zonder spotter :)
Daarom... vraag ik me ook af.
Zou ik ook doen:rolleyes: Daar zijn vrouwen toch voor in de gym? Om mijn testo te laten gieren door mijn lijf..:D

Nee hoor J/k...hoewel:o
Stonden een paar gozers hun blokken te showen vandaag - dan kijk ik ook rustig hoor :D
Zou wel prettig zijn als die gozers die naar m'n kont staan te kijken dat wat minder opvallend zouden doen...
:thumb::D

Vind het altijd wel typisch dat 2 gozers altijd gaan schuin BB-pressen wanneer ik sta te squatten - die schuine bank staat recht achter de cage... (als er niemand in staat kun je jezelf zien pressen in de spiegel)
Ofwel: staan een stel naar m'n kont te kijken :rolleyes:

Bij mij plaatste een instructeur een bankje op 20 cm van me reet aft, kijken naar m'n reet met squatten :dunno:

• #2.688
Die kaas heb ik ook altijd :meal:

Zeg even helemaal wat anders.. wat is er eigenlijk gebeurt met het ''wat eet je nu'' topic? kan het nergens meer vinden :mad:
Ik eet eigenlijk nooit kaas meer, we hebben het eigenlijk alleen in huis voor vriendlief ;)

Wat eet je nu staat hier tegenwoordig (niet meer mogelijk om karma uit te delen)
Bij mij plaatste een instructeur een bankje op 20 cm van me reet aft, kijken naar m'n reet met squatten :dunno:
wát een mafketel...
Moet je eens vragen of hij iets zoekt :roflol:
ik denk dat ik dat inderdaad zou hebben gevraagd!

Onnodige overbelasting van het centraal zenuwstelsel. Verder heeft het geen bijdrage tot de doelen van dwarf.

Beter voorkom je dus tot failure trainen. Beter elke week wat gewicht erbij. Progressive overload, een van de belangrijkste training principes.

Nope, benen morgen pas! :P
Ik vind spruitjes per definitie lekker, vorst of niet :cool:

Roerbakgroente heb ik even gehad, eens kijken of asperges, rijst en kip goed samen gaat...

Spruitjes door midden snijden en met andere groenten roerbakken is ook jammie. Bij appie hebben ze zo'n herfstroerbakpakket die was echt heerlijk.

Gr K

• #2.692
Squat
30*BW
30*20kg
30*30kg
30*35kg
23*40kg

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
10*12,5kg
30*10kg
>Die 12,5kg per hand viel me tegen vandaag...

Standing gluteus
30*40kg
30*45kg
30*50kg
30*55kg PR!:D

Sitting leg curl
12*35kg
12*45kg
10*50kg
10*50kg

Leg extension
30*20kg
30*25kg
30*30kg
24*35kg PR!:D

Standing calf raise
12*100kg
12*100kg
12*100kg
12*100kg

Loopband
4,5 km/h
helling: 11
25min
154 avg
162 max
214 Kcal

Laatst bewerkt:
Flinke training meid! :thumb:
Die squats en nog wat pr's er bij en dan ook nog lopen.:bow:

Laatst bewerkt:
  • #2.694
Ik heb het gevoel (niet ondersteund door meting) dat ik wat droger aan het worden ben, ondanks dat mijn gewicht weer eens niet omlaag aan het gaan is.
Sportschooleigenaar is in ieder geval trots op me, en wat andere mensen in de sportschool geven ook regelmatig een complimentje - dus hij gaat wel lekker denk ik...

Vanochtend is deze held op sokken trouwens wel met de auto naar de sportschool gegaan: aan het eind van de straat ontdekte ik dat zowel de EPS als de ABS het prima doen (toen ik aan het schuiven in de bocht was...). Blij dat ik op wat meer bandjes stond ;)

hahaha, stoer wijf! :p bij jou ook een dik pak sneeuw?

Hard gewerkt Dwarf, respect meid! :heart:

Hij gaat zeker lekker, toppie!

• #2.696
hahaha, stoer wijf! :p bij jou ook een dik pak sneeuw?

Hard gewerkt Dwarf, respect meid! :heart:

Hij gaat zeker lekker, toppie!

Nog steeds aan het sneeuwen - en met dat KNMI weeralarm: daar gaat m'n appeltaart :mad:
Zometeen wel lekker klussen op zolder... :D
Moet ook wel: zit een verjaardagsfeestje aan te komen (nog 2 weken) en dan moeten daar mensen slapen...

Nog steeds aan het sneeuwen - en met dat KNMI weeralarm: daar gaat m'n appeltaart :mad:
Zometeen wel lekker klussen op zolder... :D
Moet ook wel: zit een verjaardagsfeestje aan te komen (nog 2 weken) en dan moeten daar mensen slapen...

oh ow... dan mag je wel opschieten ja :D Ik ben benieuwd of ik morgen wel naar mijn werk kom er ligt hier echt een heel dik pak sneeuw :eek:

Na zo'n hardcore training nog op die loopband ook! :hedbang:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven