AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.705
...christus wat een spierpijn in zowel borst als billen!
Ben benieuwd of ik zometeen bij m'n werk kom - auto is weer bedekt met een flinke laag sneeuw.

Ben benieuwd of ik zometeen bij m'n werk kom - auto is weer bedekt met een flinke laag sneeuw.

Oh gatsie, maar aan de andere kant geeft het ook wel een beetje een bevredigend gevoel toch? heb je zo lekker het gevoel dat je wat gedaan heb :)

De sneeuw is inderdaad uit de hand gelopen, hier licht wel 35 cm! :eek:

Dat word lopend boodschappen doen.

Ik kom het er wel even uitmasseren...:rolleyes::p

IK ben die sneeuw al weer zat! Steeds gezeik op de weg en op m'n werk zeggen ze ook niet gewoon blijf maar lekker thuis, wij betalen wel gewoon;):o

IK ben die sneeuw al weer zat! Steeds gezeik op de weg en op m'n werk zeggen ze ook niet gewoon blijf maar lekker thuis, wij betalen wel gewoon;):o

Ik vind het nog wel mooi hoor die sneeuw, ik bid nog voor een witte kerst :kerst:

• #2.710
Oh gatsie, maar aan de andere kant geeft het ook wel een beetje een bevredigend gevoel toch? heb je zo lekker het gevoel dat je wat gedaan heb :)

De sneeuw is inderdaad uit de hand gelopen, hier licht wel 35 cm! :eek:

Dat word lopend boodschappen doen.
Wel het gevoel dat ik wat gedaan heb... autorijden net was al een uitdaging... :rolleyes:
35 cm?! Djeez...
Hier een stel aso's als buren die hun tuin hebben schoon gemaakt en de berg sneeuw op een parkeerplek hebben gegooid.
Ik vroeg alleen of hij het kon zien, toen liep hij meteen weg :roflol:
Als er iemand serieus bij mij in de buurt traint dan komt hij nooit, bang om te falen zeker met z'n vage adviezen :o
Dat soort lui het beste negeren, doe ik ook (vooral mensen die roepen dat ik beter in de smith kan squatten omdat dat veiliger is...)

:orly:
Geeft vast gezeik met je vriendinnetje ;)

Het punt is dat ik thuis ook wel aan het werk kan, alleen af en toe overleg op locatie is toch wel verrekte handig...
Ik vind het nog wel mooi hoor die sneeuw, ik bid nog voor een witte kerst :kerst:
Laat het bidden maar achterwege: het moet wel gruwelijk gaan dooien wil al dat witte spul weg zijn vóór kerstmis ;)

35 cm?! Djeez...
Laat het bidden maar achterwege: het moet wel gruwelijk gaan dooien wil al dat witte spul weg zijn vóór kerstmis ;)

Misschien beetje off topic maar ik heb deze morgen onderweg tijdens het boodschappen doen wat mooie plaatjes geschoten :)

SL271032.jpg - 11433

SL271034.jpg - 11434

SL271031.jpg - 11435

SL271029.jpg - 11436

• #2.712
Misschien beetje off topic maar ik heb deze morgen onderweg tijdens het boodschappen doen wat mooie plaatjes geschoten :)
Nice!
(moet jij niet werken ofzo?)

ben gisteren na het trainen het huis niet meer uit geweest, maar had anders graag m'n camera mee genomen!
Vanochtend wat mooie landschapjes gezien, jammer dat ik er met 70 km/h voorbij reed ;)

:) doet mij direct aan mijn dochter denken.. die bedankte aan tafel gisteren god echt voor de mooie sneeuw die was gevallen of vroeg direct of ie er voor kon zorgen dat er morgen (vandaag dus) nog meer zou komen. :D Die pop

Nice!

ben gisteren na het trainen het huis niet meer uit geweest, maar had anders graag m'n camera mee genomen!
Vanochtend wat mooie landschapjes gezien, jammer dat ik er met 70 km/h voorbij reed ;)

Met 70 voorbij? snelheidsduiveltje ;)

Nice!

Part-time scholier, doe dus gewoon lekker mee met de vakantie! moet vanavond werken, een heel uur zelfs (mijn eigen waterpolo team trainen):cool:

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

:) doet mij direct aan mijn dochter denken.. die bedankte aan tafel gisteren god echt voor de mooie sneeuw die was gevallen of vroeg direct of ie er voor kon zorgen dat er morgen (vandaag dus) nog meer zou komen. :D Die pop

:engel:

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

:nowai:

Laatst bewerkt:
he dwarf, heb jij nou eigenlijk ook een heel klein autootje? :D

• #2.719
ah nice :) nee was benieuwd, een vriendin van mij is ook < 1.60m en die heeft ook maar een klein autootje gekocht omdat ze anders niet bij de pedalen kon :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven