MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
hummer-kids.jpg - 183181

;)
Sweet... maar niet handig voor m'n werk...

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

ah nice :) nee was benieuwd, een vriendin van mij is ook < 1.60m en die heeft ook maar een klein autootje gekocht omdat ze anders niet bij de pedalen kon :D
Zo'n Cee'd is wel handig: zowel ik (1.59m) als vriendlief (1.98m) kunnen hier fatsoenlijk in rijden. Stoel kan omhoog / omlaag en stuur kan niet alleen omhoog / omlaag maar ook naar voren / achteren.
Voor de zomer moet ik weer wat nieuws uit zoeken - ik rijd nogal veel...

Wel om sneeuwkettingen gevraagd? :kerst:

Sja, en anders had je met dit weer idd beter met een hummert aan kunnen komen, duw je iedereen zo van de weg af, gnah gnah gnah

• #2.723
Neuh, maar heb wel winterbanden, ABS en ESP...
Als ik begin te glijden gaat er wel van alles knipperen :D

Heb ook even kia gereden.. een rio wel te verstaan :o

Tegenwoordig Plymouth Satellite uit 1965 :yarly:

Plymouth.jpg - 11438

Plymouth2.jpg - 11439

He Dwarf,

Ik vroeg me af waarom je geen HIIT doet.
Bij mij werkt het echt goed voor mijn gevoel.

Gr Kaza

• #2.731
He Dwarf,

Ik vroeg me af waarom je geen HIIT doet.
Bij mij werkt het echt goed voor mijn gevoel.

Gr Kaza
Zeg eens, wanneer zou ik HIIT moeten doen?
Als ik al redelijk kapot ben van mijn krachttraining? Of op een 'rustdag' (wanneer ik bewust lage intensiteit cardio doe).
Heb er ook al over nagedacht, maar kan het zelf nergens inpassen...

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

hmmm, alleen knipperen? :eek:

Ik hoop toch echt dat er iets meer gebeurt hoor :D
Hoop ik ook, maar merk er natuurlijk weinig van. Als het er NIET is, dan merk ik dat er veel meer gebeurt met m'n auto ;)

Ik raad je aan om bffm te lezen en je daar aan te houden. Gaat je mooie resultaten opleveren. Voeg ook eens een stuk of 2 rustdagen toe, ook geen cardio. Moet je eens opletten wat dat met je doet, je zult versteld staan.

Echter denk ik dat je toch niks doet met de tips die hier gegeven worden, je doet enkel wat je zelf wilt horen. Lekker eigenwijs, just like me.

Succes ermee, kom volgend jaar hier nog eens kijken naar je progressie.

Hmmmm, misschien in januari in je nieuwe schema, na de krachttraining.
Volgens mij heeft het meer effect na de training dan op een rustdag.

Nou Harnak, volgens mij doet ze wel degelijk iets met de tips. Goed lezen. Nu ff niet omdat ze naar haar coach oid luistert.

Dankje :)

Zeg eens, wanneer zou ik HIIT moeten doen?
Als ik al redelijk kapot ben van mijn krachttraining? Of op een 'rustdag' (wanneer ik bewust lage intensiteit cardio doe).
Heb er ook al over nagedacht, maar kan het zelf nergens inpassen..

Als je je goed voelt bij standaard cardio en daarmee resultaat boekt moet je dat gewoon lekker aanhouden. Het belangrijkste is dat je je lekker voelt bij wat je doet, dat hou je het langste vol.

HIIT is inderdaad wel goed maar, ook slopend.. en onze dwarf stapt zelfs na een intensieve beentraining nog op de crosstrainer, dat is hardcore genoeg hoor ;)

Ik raad je aan om bffm te lezen en je daar aan te houden. Gaat je mooie resultaten opleveren. Voeg ook eens een stuk of 2 rustdagen toe, ook geen cardio. Moet je eens opletten wat dat met je doet, je zult versteld staan.

Bffm is inderdaad een aanrader.

Laatst bewerkt:
  • #2.737

Echter denk ik dat je toch niks doet met de tips die hier gegeven worden, je doet enkel wat je zelf wilt horen. Lekker eigenwijs, just like me.

Succes ermee, kom volgend jaar hier nog eens kijken naar je progressie.
Ho wacht even! Ik luister heus wel, mits ik wel tips krijg in plaats van commentaar! Ik kan namelijk nogal weinig met 'ik zou niet zoveel setjes doen', wel met een opmerking als '4 setjes is voldoende' - als je begrijpt wat ik bedoel...

BFFM heb ik, en ondertussen 2 keer gelezen ;)
Welke delen bedoel je waar ik me aan zou moeten houden?

Hmmmm, misschien in januari in je nieuwe schema, na de krachttraining.
Volgens mij heeft het meer effect na de training dan op een rustdag.
Ik houd het in m'n achterhoofd. Nu is geen optie (té kapot na trainen), wellicht voor m'n volgende schema.

Het was ook maar een simpele vraag.....:(

Ho wacht even! Ik luister heus wel, mits ik wel tips krijg in plaats van commentaar! Ik kan namelijk nogal weinig met 'ik zou niet zoveel setjes doen', wel met een opmerking als '4 setjes is voldoende' - als je begrijpt wat ik bedoel...

BFFM heb ik, en ondertussen 2 keer gelezen ;)
Welke delen bedoel je waar ik me aan zou moeten houden?

Ik houd het in m'n achterhoofd. Nu is geen optie (té kapot na trainen), wellicht voor m'n volgende schema.

Aan het onderdeel cardio/krachttraining/rust:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven