MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Oh hell - op dit moment vind ik ALLES lekker geloof ik, ben net pas begonnen aan een hap eten na m'n training)

Wat staat er op het menu als post workout meal? :meal:

Van mij?!

Zou niet weten wat ze van mij zouden moeten leren...

GENOEG, doorzetting vermogen om mee te beginnen! je mag best een beetje trots zijn op al je harde werk hoor :)

Oeij lekker, de combinatie rijst met doperwten en mais doe ik ook nog wel eens :lick:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.926
Vanacht was het weer eens zover: 4.00u en Dwarf kon weer eens niet slapen van de honger! :mad:
...en daarna amper meer in slaap komen :(

Vanacht was het weer eens zover: 4.00u en Dwarf kon weer eens niet slapen van de honger! :mad:
...en daarna amper meer in slaap komen :(

Aww...! Vooral dat tweede is naar; niet in slaap komen ftl. /insert hug
Maar heb jij dan zo'n strak eetschema? Of heb je gewoon Heul Veul Spieren die veel verbruiken?

In ieder geval; alvast de beste wensen voor 2010; dat je maar weer veel mooie prestaties (en keukens :P) mag neerzetten!

Laatst bewerkt:
  • #2.928
Aww...! Vooral dat tweede is naar; niet in slaap komen ftl. /insert hug
Maar heb jij dan zo'n strak eetschema? Of heb je gewoon Heul Veul Spieren die veel verbruiken?

Is dit een strikvraag?
Ik vind namelijk zelf dat ik niet zo'n heel erg strak eetschema heb (al verschillen de meningen daar over), maar bij tijd en wijle kan ik echt doodgaan van de honger...

's ochtends brinta of havermout met whey en een stuk fruit
dan 4 maaltijden het "keuzemenu": (keuze uit 1 van de volgende opties)
- kwark
- rijst met groente en vlees / vis
- Diet shake (soort brinta)
- eten samen met vriendlief (héél soms aardappelen!)
Laatste maaltijd is kwark of NightProtein.

Bij training komt daar nog EAS, dextrose en soms extra whey bij.

Is dit een strikvraag?
Ik vind namelijk zelf dat ik niet zo'n heel erg strak eetschema heb (al verschillen de meningen daar over), maar bij tijd en wijle kan ik echt doodgaan van de honger...

Ik doe niet aan strikvragen; veels te ingewikkeld!

Maar schema ziet er (erg) netjes uit! Ik vroeg me gewoon af waardoor je opeens zo'n hongergevoel kon krijgen - zeker als je het vaker hebt.
Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook al merk dat ik (zeker na trainingen) opeens giga honger kan hebben, maar het 's nachts wakker worden heb ik nog niet meegemaakt.

• #2.931
Ik doe niet aan strikvragen; veels te ingewikkeld!

Maar schema ziet er (erg) netjes uit! Ik vroeg me gewoon af waardoor je opeens zo'n hongergevoel kon krijgen - zeker als je het vaker hebt.
Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook al merk dat ik (zeker na trainingen) opeens giga honger kan hebben, maar het 's nachts wakker worden heb ik nog niet meegemaakt.

Ik merk wel dat ik meer honger heb sinds ik ben begonnen met die high-rep beentrainingen 2x in de week... verbranding gaat een tandje hoger.
Gisteren ook een redelijk stevige training gehad, en 3 dagen achter elkaar getraind... kan allemaal samenhangen (niet meer doen!).

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Je treft het wel met mensen die hun afspraken niet nakomen.Of is het steeds dezelfde?:p
Vaak dezelfde ja, maar ik tref het inderdaad.
Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat hij er niet was op het moment dat ik aan het bankdrukken was, hij kwam pas veel later binnen... :(

Eigenlijk durf ik dit niet zo goed te vragen want volgens mij is het best een domme vraag:o maar ik ga het lekker toch doen (wil niet met raadsels het nieuwe jaar in:D):

Wat wordt er nou bedoeld met kgs negatief???

• #2.933
Eigenlijk durf ik dit niet zo goed te vragen want volgens mij is het best een domme vraag:o maar ik ga het lekker toch doen (wil niet met raadsels het nieuwe jaar in:D):

Wat wordt er nou bedoeld met kgs negatief???
Helemaal geen domme vraag - juist dingen vragen die je niet weet leer je van!

Benchpress uitstoten is positief, laten zakken is negatief.
Wanneer je een bepaald gewicht niet kan uitstoten, maar wel je spieren wilt prikkelen en alvast wilt laten wennen aan het gewicht dan pak je het alleen negatief. Iemand tilt voor jou de barbell op, en jij laat het zachtjes zakken. Hoe gecontroleerder je dat kunt, hoe beter uitstoten zal gaan.

Ha op die fiets, thenks!
.....60 kilo......:eek: negatief of niet, tis en blijft een hoop;)

Helemaal geen domme vraag - juist dingen vragen die je niet weet leer je van!

Benchpress uitstoten is positief, laten zakken is negatief.
Wanneer je een bepaald gewicht niet kan uitstoten, maar wel je spieren wilt prikkelen en alvast wilt laten wennen aan het gewicht dan pak je het alleen negatief. Iemand tilt voor jou de barbell op, en jij laat het zachtjes zakken. Hoe gecontroleerder je dat kunt, hoe beter uitstoten zal gaan.

Klopt helemaal, met een duurt woord heet dat concentrische (positieve) en excentrische (negatieve) belasting. Excentrisch (negatief uitvoeren van een oefening) kun je veel meer gewicht op je spieren zetten dan concentrisch. Denk maar aan squatten, naar beneden gaat veel makkelijker dan omhoog. Dat is eigenlijk zonde want zo zul je bij de uitvoeringen van een oefening altijd falen bij de concentrische beweging terwijl je excentrisch nog door had kunnen gaan. Daarom ook is cheaten niet altijd slecht, als je bvb bij MP de bar omhoog cheat vanaf het moment dat je hem niet meer strikt omhoog krijgt kun je negatief (excentrisch) nog even door gaan.

Alvast een fijne jaarwisseling en het beste voor 2010 gewenst dwarf! :thumbs:

Netjes Dwarfje! Op het randje van 2009 er nog een lekkere training uitgeknald:fire: en ook nog een PR:D!!

• #2.938
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is het nog 2009 maar ook alvast een gezond 2010!

Dwarfje! GOEDEMORGEN!!!:D

Tijd voor het eerste goede onbijt van 2010!!

Dat dit jaar maar het gewenste fysiek in je naar boven mogen brengen:D:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven