- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgebreide verslagen krijg je toch altijd al?Nee, je hebt niets teveel gezegd.
Wel een nieuwe definitie aan plaatjes zeggen meer dan duizend woorden /big grin
(Ik verwacht nu wel iedere dag een uit-ge-breid verslag van de gezamelijke trainingsresultaten, dat begrijp je zeker wel)
Succes met je trainingen en mooi dat het (nog) beter gaat met je schouder!

Ik zal proberen op te passen...Gelukkig heb je geen last meer van je schouder, niet kunnen training is echt ***
Ik zou bij je schouder training wel laag beginnen in gewicht en het rustig opbouwen, just in case
grtz
Ja, ik weet het - schrok me ook rot dinsdag! Ik ken de verhalen...Pas op met schouders
Het is een van de meest voorkomende blesures en als je het eenmaal hebt...........

, met een avg van 146 en max van 193 (
again!) - wel geinig om een keer te trainen met Polar om!Ik gebruik dermate veel handcreme (zeker met dit weer!) dat ik de handschoentjes daarmee rechtvaardiglachen
maar dwarf, wat is dat nou.. handschoentjes
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------
193 aardige max hartslag trouwens.. dat haal ik niet tijdens de cardio![]()

Conditie weet ik eigenlijk niet - en foto's worden dit weekend gemaakthehehe vooruit
high rep squatten wil idd wel voor de hartslagmerk je nou ook dat je conditie er beter van wordt?

ben zo spontaan hahaha geintje
, <--ochtendgekte) Soms ook wel lastig als je gewoon even lekker door wilt trainen....maar goed...
Daar hou ik wel van!! Hoop dat je een goed weekend krijgt en dat de foto's je nog meer zullen motiveren (vast wel
)!
Absoluut helemaal niks geen last van m'n schouder!wat een reps
geen last gehad van je dwerg-schouder?

Wat een training, pff...en wat een reps zeg![]()
Heb je nou zelf ook het gevoel dat het werkt naast dat je er wat strontziek van word hahaha.
Dat geklets dat ken ik...ik werk ook nog eens bij mijn sportschool...en ken er ondertussen ZO VEEL mensen...dat iedereen met me wilt babbelen (niet zo gek natuurlijkben zo spontaan hahaha geintje
, <--ochtendgekte) Soms ook wel lastig als je gewoon even lekker door wilt trainen....maar goed...
In iedere geval vind ik het toppie dat je zo lekker door zetDaar hou ik wel van!! Hoop dat je een goed weekend krijgt en dat de foto's je nog meer zullen motiveren (vast wel
)!
Fijn weekend vast!![]()

Op dit moment heb ik 2 uur getraind (en staan ouwehoeren...), 1030 Kcal verbrand, met een avg van 146 en max van 193 (
again!) - wel geinig om een keer te trainen met Polar om!

supergave foto!
!Tja, en daarna thuis nog wat cardio met vriendliefEn ook nog op de crossrainer...... die hard
Keurige training weer, niks op aan te merken![]()

Thnx! Vanaf volgende week een vast trainingspartner, en een ietsiepietsie ander schema:Wow, ik wist wel dat je daarmee flink calorieen verbrande maar ik heb nooit gedacht dat het er zoveel waren!
En ook nog op de crossrainer...... die hard
Keurige training weer, niks op aan te merken![]()
Voor de verandering een keertje nietWahahahasupergave foto!
!
---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Tja, en daarna thuis nog wat cardio met vriendlief![]()

Lief!

Whey is pure eiwitten - geen maaltijdvervanger (toevoeging). Whey vult ook voor geen meter vind ik (na training neem ik altijd een shake van 20gram whey met water - kwartier erna flinke honger).ik twijfel toch nog over die whey
want eigenlijk is het een soort maaltijd vervanger
maar die weightgainers - daar zit toch meer vet in?
en dat moet ik niet hebben - heb je nog een tipje?
Uiteraard!