XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig heb je geen last meer van je schouder, niet kunnen training is echt *** ;)

Ik zou bij je schouder training wel laag beginnen in gewicht en het rustig opbouwen, just in case :thumbs:

grtz

Pas op met schouders
Het is een van de meest voorkomende blesures en als je het eenmaal hebt...........

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.123
Nee, je hebt niets teveel gezegd.
Wel een nieuwe definitie aan plaatjes zeggen meer dan duizend woorden /big grin
(Ik verwacht nu wel iedere dag een uit-ge-breid verslag van de gezamelijke trainingsresultaten, dat begrijp je zeker wel :P)

Succes met je trainingen en mooi dat het (nog) beter gaat met je schouder!
Uitgebreide verslagen krijg je toch altijd al?
:P
Gelukkig heb je geen last meer van je schouder, niet kunnen training is echt *** ;)

Ik zou bij je schouder training wel laag beginnen in gewicht en het rustig opbouwen, just in case :thumbs:

grtz
Ik zal proberen op te passen...
Pas op met schouders
Het is een van de meest voorkomende blesures en als je het eenmaal hebt...........
Ja, ik weet het - schrok me ook rot dinsdag! Ik ken de verhalen... :eek:

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

In de categorie 'lachen man!' presenteer ik in het bewuste privé-mapje met foto's een afbeelding van het testomonster die vanavond 440kg 45 graden-legpress uitvoerde (10 reps full rom), ik ben onderdeel van dat gewicht! ;)

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Squat
30*BW
30*20kg
30*25kg
30*30kg
15*35kg (te lang staan ouwehoeren na deze set...)
5*40kg

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
30*10kg
30*10kg

Standing gluteus
30*45kg
30*50kg
30*55kg

Sitting calf raise
12*20kg
12*30kg
12*30kg

Sitting leg curl
12*40kg
10*50kg
10*50kg

Legextension
30*20kg
30*25kg
30*25kg
30*25kg

Op dit moment heb ik 2 uur getraind (en staan ouwehoeren...), 1030 Kcal verbrand :eek:, met een avg van 146 en max van 193 (:eek: again!) - wel geinig om een keer te trainen met Polar om!

Crosstrainer
30min
228 Kcal
140 avg
179 max

lachen :)

maar dwarf, wat is dat nou.. handschoentjes :mad:

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

193 aardige max hartslag trouwens.. dat haal ik niet tijdens de cardio :D

• #3.125
lachen :)

maar dwarf, wat is dat nou.. handschoentjes :mad:

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

193 aardige max hartslag trouwens.. dat haal ik niet tijdens de cardio :D
Ik gebruik dermate veel handcreme (zeker met dit weer!) dat ik de handschoentjes daarmee rechtvaardig ;)
Ik heb met cardio ooit eens 191 gedaan, maar high-rep squatten is blijkbaar een betere cardio ;)

hehehe vooruit ;)

high rep squatten wil idd wel voor de hartslag :) merk je nou ook dat je conditie er beter van wordt?

• #3.127
hehehe vooruit ;)

high rep squatten wil idd wel voor de hartslag :) merk je nou ook dat je conditie er beter van wordt?
Conditie weet ik eigenlijk niet - en foto's worden dit weekend gemaakt ;)
(heb net op de crosstrainer gestaan, en kan makkelijk een langere tijd hoge hartslag volhouden, is dat een betere conditie?)

weet niet, ik merk gewoon aan hoe makkelijk ik m'n cardio kan voltooien of m'n conditie beter is :)

wat een reps:eek:
geen last gehad van je dwerg-schouder?

Wat een training, pff...en wat een reps zeg :eek: :thumbs:
Heb je nou zelf ook het gevoel dat het werkt naast dat je er wat strontziek van word hahaha.

Dat geklets dat ken ik...ik werk ook nog eens bij mijn sportschool...en ken er ondertussen ZO VEEL mensen...dat iedereen met me wilt babbelen (niet zo gek natuurlijk :p ben zo spontaan hahaha geintje :P, <--ochtendgekte) Soms ook wel lastig als je gewoon even lekker door wilt trainen....maar goed...

In iedere geval vind ik het toppie dat je zo lekker door zet :D Daar hou ik wel van!! Hoop dat je een goed weekend krijgt en dat de foto's je nog meer zullen motiveren (vast wel ;))!

Fijn weekend vast! :kiss:

• #3.131
wat een reps:eek:
geen last gehad van je dwerg-schouder?
Absoluut helemaal niks geen last van m'n schouder! :D
Wat een training, pff...en wat een reps zeg :eek: :thumbs:
Heb je nou zelf ook het gevoel dat het werkt naast dat je er wat strontziek van word hahaha.

Dat geklets dat ken ik...ik werk ook nog eens bij mijn sportschool...en ken er ondertussen ZO VEEL mensen...dat iedereen met me wilt babbelen (niet zo gek natuurlijk :p ben zo spontaan hahaha geintje :P, <--ochtendgekte) Soms ook wel lastig als je gewoon even lekker door wilt trainen....maar goed...

In iedere geval vind ik het toppie dat je zo lekker door zet :D Daar hou ik wel van!! Hoop dat je een goed weekend krijgt en dat de foto's je nog meer zullen motiveren (vast wel ;))!

Fijn weekend vast! :kiss:

Geen idee wat ik er aan heb - ik heb vanochtend de 'gewone' foto's gemaakt voor de spiegel, vanavond in bikini met krant maken (moet ik weer speciaal een krant kopen!)
Eerst zometeen eens naar mijn werk, gelukkig een dagje wat later beginnen :D

Ik hoorde gisteren wat verhalen over mezelf terug - was best lachen! Schijnen 3 gozers een weddenschap op me af te hebben gesloten hoe lang ik het zou volhouden in deze gym - en ze hebben allemaal verloren! (Geen van de drie had gedacht dat ik na nieuwjaar in deze gym zou sporten EN zo fanatiek!)

Jullie ook alvast prettig weekend! :kiss:
(ik zal nog wel posten in het weekend, en een gil geven wanneer er foto's online staan)

Op dit moment heb ik 2 uur getraind (en staan ouwehoeren...), 1030 Kcal verbrand :eek:, met een avg van 146 en max van 193 (:eek: again!) - wel geinig om een keer te trainen met Polar om!

Wow, ik wist wel dat je daarmee flink calorieen verbrande maar ik heb nooit gedacht dat het er zoveel waren! :eek:

Crosstrainer
30min
228 Kcal
140 avg
179 max

En ook nog op de crossrainer...... die hard ;)

Keurige training weer, niks op aan te merken :thumbs:

Wahahaha:D supergave foto!:D!

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Tja, en daarna thuis nog wat cardio met vriendlief:rolleyes:

Laatst bewerkt:
2mr8z9s.gif - 185099

• #3.135
Wow, ik wist wel dat je daarmee flink calorieen verbrande maar ik heb nooit gedacht dat het er zoveel waren! :eek:

Thnx! Vanaf volgende week een vast trainingspartner, en een ietsiepietsie ander schema:
MA: borst-triceps
DI: benen
DO: schouders-biceps
VR: rug

Hij vond het trouwens niet leuk om te zien dat mijn kuiten meer gespierd zijn dan die van hem! Gaan we aan werken!
Wahahaha:D supergave foto!:D!

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Tja, en daarna thuis nog wat cardio met vriendlief:rolleyes:
Voor de verandering een keertje niet ;)
Lief! :heart:
Jij ook fijn weekend!

ik twijfel toch nog over die whey
want eigenlijk is het een soort maaltijd vervanger
maar die weightgainers - daar zit toch meer vet in?
en dat moet ik niet hebben - heb je nog een tipje?

• #3.137
ik twijfel toch nog over die whey
want eigenlijk is het een soort maaltijd vervanger
maar die weightgainers - daar zit toch meer vet in?
en dat moet ik niet hebben - heb je nog een tipje?
Whey is pure eiwitten - geen maaltijdvervanger (toevoeging). Whey vult ook voor geen meter vind ik (na training neem ik altijd een shake van 20gram whey met water - kwartier erna flinke honger).
Qua weightgainers heb ik maar met 1 ervaring: CCG van XXL en die heeft een mooie eiwitten-koolhydraten-vet verhouding (en vult ook niet zo goed, en dat hoort ook voor een gainer, het moet er wel BIJ kunnen!).
Kun je hier wat mee?

Houd je trainingspartner wel heel he ;)

• #3.139
uiteraard! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven