MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whey is pure eiwitten - geen maaltijdvervanger (toevoeging). Whey vult ook voor geen meter vind ik (na training neem ik altijd een shake van 20gram whey met water - kwartier erna flinke honger).
Qua weightgainers heb ik maar met 1 ervaring: CCG van XXL en die heeft een mooie eiwitten-koolhydraten-vet verhouding (en vult ook niet zo goed, en dat hoort ook voor een gainer, het moet er wel BIJ kunnen!).
Kun je hier wat mee?

het gaat er bij om dat stukje tijd te overbruggen met een gainer voor het avondeten
ik pak nu eas+megagrow na de training met water - dat is oke maar het vult idd niet - dus ik moet iets hebben wat wel een beetje vult , maar waar het aantal vetten toch wel beperkt is

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
het gaat er bij om dat stukje tijd te overbruggen met een gainer voor het avondeten
ik pak nu eas+megagrow na de training met water - dat is oke maar het vult idd niet - dus ik moet iets hebben wat wel een beetje vult , maar waar het aantal vetten toch wel beperkt is

Diet-shake!

Vult net zo lekker als brinta en heeft hele interessante voedingswaarde (al zeg ik het zelf).
2 scheppen is voor mij ideaal als 'overbrugging', 3 scheppen al een aardige maaltijd (4 scheppen = ongeveer 350 Kcal).

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Voor de geïnteresseerden: vergelijkingsfoto's november-januari staan vanaf nu in mijn mapje. Paint is een hel met het uitrekken / verkleinen van foto's, dus dat heb ik nu niet gedaan (kan iemand me vertellen hoe ik dat doe ik Paint zonder de verhoudingen in de foto te verliezen?)

Damn seg ! Ziet er super uit meid !

De aanhouder wint ;)

Whey is pure eiwitten - geen maaltijdvervanger (toevoeging). Whey vult ook voor geen meter vind ik (na training neem ik altijd een shake van 20gram whey met water - kwartier erna flinke honger).
Qua weightgainers heb ik maar met 1 ervaring: CCG van XXL en die heeft een mooie eiwitten-koolhydraten-vet verhouding (en vult ook niet zo goed, en dat hoort ook voor een gainer, het moet er wel BIJ kunnen!).
Kun je hier wat mee?

Diet-shake!

Vult net zo lekker als brinta en heeft hele interessante voedingswaarde (al zeg ik het zelf).
2 scheppen is voor mij ideaal als 'overbrugging', 3 scheppen al een aardige maaltijd (4 scheppen = ongeveer 350 Kcal).

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Voor de geïnteresseerden: vergelijkingsfoto's november-januari staan vanaf nu in mijn mapje. Paint is een hel met het uitrekken / verkleinen van foto's, dus dat heb ik nu niet gedaan (kan iemand me vertellen hoe ik dat doe ik Paint zonder de verhoudingen in de foto te verliezen?)

dit is idd wel wat dwarfie
thanks lady

• #3.146
Zowel de shake als jij zien er goed uit :p
Nah, serieus: netjes hoor, DW!
Like Robke said: de aanhouder wint (en terecht!)

• #3.148
Ik doe gewoon m'n stinkende best (in de sportschool soms letterlijk!), dus dat zit wel goed ;)
Morgen rugtraining! :heart:

• #3.150
Ok - shoot!
Holiday Fitness Challenge foto's zijn geplaatst... :angstig:

:hitit:

Absoluut helemaal niks geen last van m'n schouder! :D

Geen idee wat ik er aan heb - ik heb vanochtend de 'gewone' foto's gemaakt voor de spiegel, vanavond in bikini met krant maken (moet ik weer speciaal een krant kopen!)
Eerst zometeen eens naar mijn werk, gelukkig een dagje wat later beginnen :D

Ik hoorde gisteren wat verhalen over mezelf terug - was best lachen! Schijnen 3 gozers een weddenschap op me af te hebben gesloten hoe lang ik het zou volhouden in deze gym - en ze hebben allemaal verloren! (Geen van de drie had gedacht dat ik na nieuwjaar in deze gym zou sporten EN zo fanatiek!)

Jullie ook alvast prettig weekend! :kiss:
(ik zal nog wel posten in het weekend, en een gil geven wanneer er foto's online staan)

Lekker nieuws allemaal! :)
Geen last van je schouders en je taille is echt geslonken! Toppie, hard voor gewerkt..goed gedaan :thumbs:.

Lekker voor die gozers haha maar ja ik kan ze geen ongelijk gegeven :o (dit is niet naar jou gericht ;) maar wel naar vele andere )

1 ding snap ik nog niet... wat doet die krant nou daar?!?

Foto's zien er goed uit :thumbs: Ben ook wel benieuwd naar het waarom van de krant?

• #3.155
:angstig:???

Vind ze er hartstikke goed uitzien hoor!!! :aai:
:D
Hoe meer ik train, hoe minder verschil ik zelf zie...
Lekker nieuws allemaal! :)
Geen last van je schouders en je taille is echt geslonken! Toppie, hard voor gewerkt..goed gedaan :thumbs:.

Lekker voor die gozers haha maar ja ik kan ze geen ongelijk gegeven :o (dit is niet naar jou gericht ;) maar wel naar vele andere )

1 ding snap ik nog niet... wat doet die krant nou daar?!?
:D En het voordeel is dat ik het nog allemaal heel erg leuk vind! Ja, ik begrijp wel dat andere dames een paar maanden komen, en het snel voor gezien houden (zeker bij het soort kerels waarmee ik train) - ik ben nog steeds moed aan het verzamelen om te gaan vragen wat die ene meid nou komt doen in de sportschool. Ze doet een uur over een apparaat of 3 en gaat dan weer aan de koffie (en DIK dat ze is!)
Foto's zien er goed uit :thumbs: Ben ook wel benieuwd naar het waarom van de krant?
Voor de challenge is het noodzakelijk om een "bewijs" te hebben dat je binnen die 50 dagen dit resultaat hebt gehaald. Zoals onze eigen beachproofcontest ;)

Zeker spannend..succes!!

foto's zien er goed uit meid!
Echt fijn dat de pijn in je schouders niet lang heeft geduurd.

Ja! En weer krijg je het voor elkaar! Weer progressie! Je krimpt gewoon elke weer (in de breedte he :p) Super!

• #3.160
Het is niet dat ik enig idee heb dat ik zal gaan winnen, maar daar was het ook nooit om te doen. Ik ben netjes op gewicht gebleven (er is welgeteld 1 kg af), terwijl mijn taille smaller wordt. Dus in dat opzicht ben ik wel het bewijs dat je niet zwaarder hoeft te worden tijdens de feestdagen.
Ik sta open voor elke vorm van commentaar ;)
foto's zien er goed uit meid!
Echt fijn dat de pijn in je schouders niet lang heeft geduurd.
Ja, daar ben ik ook heel blij mee! Schrok echt onwijs - was bang dat het echt een flinke blessure zou gaan worden!
Fijn ook dat je de foto's wat vindt! :D
Ja! En weer krijg je het voor elkaar! Weer progressie! Je krimpt gewoon elke weer (in de breedte he :p) Super!
Ben je een dwerg, krimp je ook nog....

en er mag nog meer progressie komen! (langzaam en gestaag, zoals het hoort - toch?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven