MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je gaat echt hartstikke goed..ja jij bent t bewijs dat je idd niet zwaarder hoeft te worden tijdens de feestdagen..jij wel, ik niet hihihihi inmiddels is t er wel weer af..maar er zat toch weer lekker 2kg aan!!
Echt goed om de verschillen te zien..maar wat is nu ook alweer je uiteindelijke doel..voor nu dan?? (straks wedstrijden..:p) fijn weekend!!

He dwarf! Leuke pics man. Nou fijn weekend!

Gr Kaza

Zag je foto's net.. echt super gedaan ;) loon naar hard werken

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165
Je gaat echt hartstikke goed..ja jij bent t bewijs dat je idd niet zwaarder hoeft te worden tijdens de feestdagen..jij wel, ik niet hihihihi inmiddels is t er wel weer af..maar er zat toch weer lekker 2kg aan!!
Echt goed om de verschillen te zien..maar wat is nu ook alweer je uiteindelijke doel..voor nu dan?? (straks wedstrijden..:p) fijn weekend!!
Uiteindelijke doel? Ik heb de vrijheid genomen om daar eens een nachtje over te slapen, want ik kon het niet bedenken. Samengevat: slank en gespierd (waarbij ik sterk ook leuk vind!).
Doordat ik slechts 1 doel heb gesteld voor dit kalenderjaar ben ik nu een beetje 'doelloos'. Van mij mag er nog véél meer vet vanaf, maar weten niet waar ik naartoe wil werken. Vandaar dat ik wat aan het rond informeren ben bij mensen met wedstrijdervaring - eens kijken wat zij zeggen.
Ben ik weer es te vroeg? :D
smakelijk Dwarf en fijn weekend!
Ja, zondagochtend post ze pas haar training van zaterdagochtend! Gisteren de woonkamer een ander kleurtje geschilderd (stukken beter zo!) en een nieuw dressoir opgehaald waarvan het eerste deel in elkaar staat. Straks brengen we het oude eiken wandmeubel weg naar een oudhuisgenoot. En zo wordt ons huisje steeds zoals wij het willen :D
He dwarf! Leuke pics man. Nou fijn weekend!

Gr Kaza
Thnx Kaza! Ik doe m'n best en vind het leuk! :D

• #3.166
Rackpull
12*40kg
12*60kg
1*80kg (gripfail, techniek ging er ook meteen aan!)
5*70kg (ging nog goed zonder straps)
>Ben er mee gekapt omdat het gewoon niet lekker ging, volgende rugtraining beter.

Yates row (blijkbaar deed ik deze al de tijd al!)
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg
12*45kg
>5 setjes vond ik wel genoeg, was strikte en rustige uitvoering. Moet binnenkort maar met de olympische stang gaan roeien ben ik bang, aangezien de korte stangen die ik nu gebruik (lengte van een EZ-bar) niet hoger gaan dan 50kg.

Latpulldown
10*35kg (nek)
7*45kg (nek)
10*30 (borst)
8*35kg (borst)
>Deze ga ik in het vervolg alleen nog naar de borst doen.

Hyperextension 45 graden
25*BW
15*BW
>Tips van een gozer om kortere beweging te maken, wordt 'ie ook zwaarder van
12*BW
15*BW

Cable seated row
12*30kg
12*35kg
6*40kg
>Rug geeft aan dat het wel leuk is geweest voor vandaag

DB row
12*7,5kg
12*10kg
12*10kg

Crosstrainer
30 min

• Like
Waarderingen: Sue
Wat is eigenlijk de reden dat je de laatste tijd zoveel rackpulls doet, ipv gewoon DL?

Aangezien je eigenlijk de DL nog aan het leren bent, lijkt het mij verstandiger om eerst die lift helemaal onder de knie te krijgen, ipv nu al met een specifieker deel van die lift bezig te zijn dmv de rackpull.

Wat is eigenlijk de reden dat je de laatste tijd zoveel rackpulls doet, ipv gewoon DL?

Aangezien je eigenlijk de DL nog aan het leren bent, lijkt het mij verstandiger om eerst die lift helemaal onder de knie te krijgen, ipv nu al met een specifieker deel van die lift bezig te zijn dmv de rackpull.

Hum ja Cyn daar heb je idd een punt ben eigenlijk ook wel benieuwd :rolleyes:

• #3.169
Ik rackpull voor de afwisseling. Vanaf komende week (samen met trainingspartner) ga ik weer deadliften. Rackpull is bij mij trouwens vanaf de onderkant van de knie.

Voordeel van de rackpull is dat je geen deadstop hebt dus en er constant spanning op je onderrug staat, toch?

Mooie training dwarf, niks op aan te merken.. ga zo door! :thumbs:

Stevige trainingen!

Je lijkt heel goed bezig te zijn

Ik rackpull voor de afwisseling. Vanaf komende week (samen met trainingspartner) ga ik weer deadliften.

Daarom zeg ik het idd, rackpull doe je niet alleen voor de afwisseling, maar vooral omdat je een bepaald deel van de DL wil trainen.
Net zoals je bijv. een board press niet 'gewoon voor de afwisseling' doet.

En iemand die nog een relatieve beginner is qua DL heeft die afwisseling ook nog niet nodig. Ik snap dat het leuk is dat je met de rackpull wat meer gewicht kan nemen dan bij de DL, maar je kan beter je energie stoppen in het verbeteren van je DL, heb je veel meer nut van.

Rackpull is bij mij trouwens vanaf de onderkant van de knie.

Wat doet dat er toe?

Ola! Lekker weekend gehad?
Ff vraagje nieuwsgierig... waarom latt pulldown alleen nog maar voor (borst)?

rackpulls zijn toch typische mannenoefeningen? gewoon lekker pullduws en rows, zal je als meid meer aan hebben :).

Rackpull
12*40kg
12*60kg
1*80kg (gripfail, techniek ging er ook meteen aan!)
5*70kg (ging nog goed zonder straps)
>Ben er mee gekapt omdat het gewoon niet lekker ging, volgende rugtraining beter.

Yates row (blijkbaar deed ik deze al de tijd al!)
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg
12*45kg
>5 setjes vond ik wel genoeg, was strikte en rustige uitvoering. Moet binnenkort maar met de olympische stang gaan roeien ben ik bang, aangezien de korte stangen die ik nu gebruik (lengte van een EZ-bar) niet hoger gaan dan 50kg.

Latpulldown
10*35kg (nek)
7*45kg (nek)
10*30 (borst)
8*35kg (borst)
>Deze ga ik in het vervolg alleen nog naar de borst doen.

Hyperextension 45 graden
25*BW
15*BW
>Tips van een gozer om kortere beweging te maken, wordt 'ie ook zwaarder van
12*BW
15*BW

Cable seated row
12*30kg
12*35kg
6*40kg
>Rug geeft aan dat het wel leuk is geweest voor vandaag

DB row
12*7,5kg
12*10kg
12*10kg

Crosstrainer
30 min

je schijnt een goeie foto-shoot te hebben gemaakt - ik zie ze over het hoofd i guess:) - dan maar even naar je training kijken - daar heb ik meer verstand van

ik val gelijk effe binnen
je pakt teveel midden-rug 3 oef ? eigenlijk drie en half aangezien je met de rackpull ook een stukje midden rug pak - varieer je hier in gripp/houding , dan valt er over te praten:)- ik ben toch niet brutaal he? vaak halen mensen de bb row en de yates row door elkaar terwijl het toch twee verschillende oef zijn - netjes die 12x45 niks mee - effe positief zijn
ik mis eigenlijk een traps-oef ? + ik ga met je mee dat je pull down voor je moet houden - is veel natuurlijker

afsluitend een goeie training dwarf
keep on training

rackpulls zijn toch typische mannenoefeningen? gewoon lekker pullduws en rows, zal je als meid meer aan hebben :).

dan kan ze net zo goed zumba gaan doen ;)

al zie ik het nut voor bodybuilding ook niet zo heel erg in eigenlijk. rackpulls worden vaak gedaan om de deadlift te versterken, en dat is in bodybuilding niet heel relevant imho.

bedankt dwarf, ik kom er naar aanleiding van je log ook achter dat ik altijd yates rows doe ipv BORs ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven