XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.182
Ola! Lekker weekend gehad?
Ff vraagje nieuwsgierig... waarom latt pulldown alleen nog maar voor (borst)?
Nou euhm...
...Ace zegt het al! ;)
je schijnt een goeie foto-shoot te hebben gemaakt - ik zie ze over het hoofd i guess:) - dan maar even naar je training kijken - daar heb ik meer verstand van

ik val gelijk effe binnen
je pakt teveel midden-rug 3 oef ? eigenlijk drie en half aangezien je met de rackpull ook een stukje midden rug pak - varieer je hier in gripp/houding , dan valt er over te praten:)- ik ben toch niet brutaal he? vaak halen mensen de bb row en de yates row door elkaar terwijl het toch twee verschillende oef zijn - netjes die 12x45 niks mee - effe positief zijn
ik mis eigenlijk een traps-oef ? + ik ga met je mee dat je pull down voor je moet houden - is veel natuurlijker

afsluitend een goeie training dwarf
keep on training
Vriendjes zien meer mapjes met foto's dan niet-vriendjes ;)
Ik row teveel... ja - zelfde punt als schouderoefeningen, die wil ik ook teveel doen... Fatman-pullups stonden ook op het programma (er bij in geschoten, was druk in de gym), en ik doe wat verschillende grips idd.
Traps zou ik ook weer eens moeten trainen - volgende keer shruggen!
dan kan ze net zo goed zumba gaan doen ;)

al zie ik het nut voor bodybuilding ook niet zo heel erg in eigenlijk. rackpulls worden vaak gedaan om de deadlift te versterken, en dat is in bodybuilding niet heel relevant imho.

bedankt dwarf, ik kom er naar aanleiding van je log ook achter dat ik altijd yates rows doe ipv BORs ;)
NEE! Voor mij voorlopig geen dameslesjes meer, sorry voor wie ik hier mee beledig...

Mag Dwarf niet trainen als een man?

Dwarf traint niet als een man... de mannen hier trainen als wijven.
Tuurlijk, en om het leuk te houden doe ik een paar weken wat anders - geeft meteen een lekkere discussie in je log! :P

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest hoor Dwarf! En IMO horen vrouwen als mannen te trainen..Zumba zet ook geen zoden aan de dijk!:mad:

• #3.184
Trainen is voor mij:
1: Ontspannen door inspannen
2: Leuk
3: Vormt m'n lijf
4: Ik word ook nog eens sterker!

Ofwel: wellicht niet altijd even logisch, maar ik zit dan ook niet in een wedstrijdvoorbereiding ofzo ;)

Vanavond borst-triceps, trainingspartner heeft plechtig beloofd aanwezig te zijn! (ben benieuwd...)

Trainen is voor mij:

Ofwel: wellicht niet altijd even logisch, maar ik zit dan ook niet in een wedstrijdvoorbereiding ofzo ;)

Vanavond borst-triceps, trainingspartner heeft plechtig beloofd aanwezig te zijn! (ben benieuwd...)

Hoewel ik de persoon niet ken ,heb ik het gevoel dat ie dat niet doet (gezien de vorige keren).Vind het trouwens behoorlijk asociaal,als iemand zijn of haar afspraken meerdere keren niet nakomt.

• #3.186
Ik heb 'm de vorige keer goed laten merken wat ik daar van vindt - vandaar ook de plechtige belofte. Het is ook ronduit asociaal om weg te blijven zonder wat te laten weten, vandaar dat ik benieuwd ben.
De keren dat we wel samen hebben getraind ging dat behoorlijk prima (in dat opzicht is het een fijne trainingspartner).

Trainen is voor mij:

Dwarf, wat een uitstekend lijstje heb je daar! Zo heb ik er nog nooit over gedacht: karma voor jou. :D

Ik hoop echt dat je trainingspartner zich voortaan aan de afspraken houdt, je moet toch een beetje volwassen met elkaar omgaan ...

Houdt hem maar goed onder de duim! ;)

• #3.189
:O karmaslet!

• Like
Waarderingen: Sigi
  • #3.194
Dat zeg ik: meer waarderen wat je leest! Ik maak bijna elke dag mijn karma netjes op... ben er voor vandaag al doorheen ;)

Ben je niet meer boos op me dan? :D

aha , je compris
je moet een vriendje worden wil je überhaupt een foto kunnen zien
oke dan
ik doe eigenlijk heel weinig aan dat soort dingen
karma/vriendjes etc ........

ik kan je ook geen karma geven, moet toch eens wat meer gaan uitdelen :)
Hier gaat het nog steeds goed zo te lezen!
de aanhouder wint!
Hoe is het met de voeding nog steeds hetzelfde of heb je her en der wat aanpassingen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven