MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als je onder de 170CM bent dan moet je sowieso een goede getrainde lichaam hebben, anders zie er niet toch uit man

@topicstarter
succes :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.204
Wat heb ik een aparte dag achter de kiezen zeg!
- 1 zakje NO-Xplode is blijkbaar véél te veel voor deze Dwerg! Trainen met een hartslag die de pan uit rees, en constant lopen trillen... (dat ik vergeten was dat je het spul niet moet schudden kwam ik proefondervindelijk achter... in de auto!)
- Een gozer van m'n sportschool heeft z'n nederige excuses aangeboden voor het feit dat hij een tijdje terug heeft aangeboden om me te helpen en ik hem daarna niet meer heb gesproken. Hij wil me graag trainen en een voedingsschema met me maken, om zeker te weten dat we elkaar niet mislopen heb ik meteen z'n e-mailadres gekregen. Dat alles voor 'gratis' omdat hij m'n gedrevenheid ontzettend kan waarderen. :D
- Een andere gozer van m'n sportschool zoekt nog een fotograaf, ofwel: ik heb er een leuke klus bij binnenkort! :D

Dus... de training:
Benchpress
12*20kg
12*30kg
10*40kg
4*50kg negatief
>Negatief ging wel makkelijker... :)

Incline DB press
12*10kg
10*12,5kg
6*15kg
2*17,5kg met wat hulp
>Die laatste 'set' was ZWAAR! Maar er zit wel vooruitgang in! :D

Standing cable fly
12*10kg
12*15kg
12*15kg
12*15kg

Chestpress
12*20kg
12*25kg
9*30kg
5*35kg

Chest-dips
8*BW-20kg
8*BW-15kg
7*BW-10kg

DB tricep extension (2 handen 1 DB)
15*5kg
15*7,5kg
15*7,5kg
>Wat houdt dit rot vast zeg! Volgende keer gewoon een schijf pakken!

DB kickbacks
12*3kg
12*5kg
12*5kg

Cable pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
11*30kg

Loopband
30 min
helling: 12,5
4,5 km/h
240 Kcal
147 avg
158 max
...hmmm, zo hoog zit ik blijkbaar niet eens met m'n hartslag, en dat terwijl ik het gevoel heb dat het als een razende tekeer gaat... raar...

Jeez pittig..me like:D
No xplode ken ik niet maar als ik jou zo hoor, hoeft dat ook niet...
En laat je maar begeleiden..kijken waar hij je kan brengen..ps hoe ziet hij er zelf uit???;)

bizar volume weer :) jij hebt toch helemaal geen pre WO supps nodig? (ik neem ze ook niet vanwege de hartkloppingen die ik er waarsch van ga krijgen ;) )

• #3.207
Jeez pittig..me like:D
No xplode ken ik niet maar als ik jou zo hoor, hoeft dat ook niet...
En laat je maar begeleiden..kijken waar hij je kan brengen..ps hoe ziet hij er zelf uit???;)
Was een lekkere training :)
De NO-Xplode was wat teveel van het goede, heb het idee dat het spul eerder een goede training in de weg stond dan dat het heeft bijgedragen aan een goede training... ach - kan het nog altijd nemen als ik ga stappen en een flinke 'boost' nodig heb.
Hoe hij er zelf uit ziet? Tja... wedstrijdervaring, bezig met bouwen (bulken), tegen de 100kg en (vaag) zichtbare blokken. Kortom: best prima!
bizar volume weer :) jij hebt toch helemaal geen pre WO supps nodig? (ik neem ze ook niet vanwege de hartkloppingen die ik er waarsch van ga krijgen ;) )
Zo te merken heb ik idd geen pre-WO supp nodig ;)
Ik was gisteren wat loom na het werken, en dacht eens zo'n stick uit te proberen... Had beter een blikje energiedrink kunnen nemen, word ik een stuk gelukkiger van.

NO xplode is gewoon eindbaas :p

Stevige training meid !

Wat heb ik een aparte dag achter de kiezen zeg!
- 1 zakje NO-Xplode is blijkbaar véél te veel voor deze Dwerg! Trainen met een hartslag die de pan uit rees, en constant lopen trillen... (dat ik vergeten was dat je het spul niet moet schudden kwam ik proefondervindelijk achter... in de auto!)

Mwuah, je hebt van jezelf al zoveel motivatie en drive.. ik zou gewoon lekker zonder boosters blijven trainen, straks kan je niet meer zonder ;)

- Een gozer van m'n sportschool heeft z'n nederige excuses aangeboden voor het feit dat hij een tijdje terug heeft aangeboden om me te helpen en ik hem daarna niet meer heb gesproken. Hij wil me graag trainen en een voedingsschema met me maken, om zeker te weten dat we elkaar niet mislopen heb ik meteen z'n e-mailadres gekregen. Dat alles voor 'gratis' omdat hij m'n gedrevenheid ontzettend kan waarderen. :D

Oh toppertje! dus we krijgen binnenkort een voedingsschema te zien? :)

Dus... de training:
Benchpress
12*20kg
12*30kg
10*40kg
4*50kg negatief
>Negatief ging wel makkelijker... :)

Als je de benchpress en incline DB press omdraait ben je bovenkant borst aan het 'pre-exhausten' waardoor je bovenkant borst iets meer belast tijdens je gehele training.. weet alleen niet of vrouwen ook last hebben van het ''mijnbovenkantborstlooptachter'' probleem, maar zo kun je dat een beetje oplossen ;)

Incline DB press
12*10kg
10*12,5kg
6*15kg
2*17,5kg met wat hulp
>Die laatste 'set' was ZWAAR! Maar er zit wel vooruitgang in! :D

Yeah, laat ze wat zien daar Dwarf! :fire:

Standing cable fly
12*10kg
12*15kg
12*15kg
12*15kg

Chestpress
12*20kg
12*25kg
9*30kg
5*35kg

Chest-dips
8*BW-20kg
8*BW-15kg
7*BW-10kg

Poeh.. 5 oefeningen voor borst waarvan 4 compounds, best heftig hoor, heb je nu niet het gevoel dat je ook je schouders zwaar getraind hebt? :p

DB tricep extension (2 handen 1 DB)
15*5kg
15*7,5kg
15*7,5kg
>Wat houdt dit rot vast zeg! Volgende keer gewoon een schijf pakken!

Bij triceps extensions kun je ook eens een EZ-bar nemen met een smalle grip
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En je kan die oefening ook liggend uitvoeren, en als je je ellebogen een beetje naar achteren laat wijzen heb je constante spanning op je triceps bij een volledige 'range of motion'.. that'll make 'm burn :)

FILMPJE

DB kickbacks
12*3kg
12*5kg
12*5kg

Cable pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
11*30kg

Loopband
30 min
4,5 km/h
240 Kcal
147 avg
158 max
...hmmm, zo hoog zit ik blijkbaar niet eens met m'n hartslag, en dat terwijl ik het gevoel heb dat het als een razende tekeer gaat... raar...

Keurige training weer, echt een monsterlijke intensiteit en volume :thumbs:

Je was gister niet te stoppen zeker dat je zo'n idioot borstvolume hanteert:eek:??

Oja, Goedemorgen!!:D

• #3.212
Mwuah, je hebt van jezelf al zoveel motivatie en drive.. ik zou gewoon lekker zonder boosters blijven trainen, straks kan je niet meer zonder ;)

Oh toppertje! dus we krijgen binnenkort een voedingsschema te zien? :)

Keurige training weer, echt een monsterlijke intensiteit en volume :thumbs:
Ik dacht dat zo'n booster wel handig zou zijn (beetje extra energie) - niet meer doen dus...

Als het goed is binnenkort hier een nieuw voedingsschema (even vragen of hij er geen probleem mee heeft dat ik het hier neergooi)

Ik kan er natuurlijk ook gewoon de ouderwetse CGBP nog bijgooien (nog een press...) of natuurlijk skullcrushers...
Je was gister niet te stoppen zeker dat je zo'n idioot borstvolume hanteert:eek:??

Oja, Goedemorgen!!:D
Idioot borstvolume doet ze wel vaker hoor ;)
Goedemorgen!

vrouwen met idioot borstvolume :thumbs:

@Loopband

30 min
4,5 km/h
240 Kcal
147 avg
158 max

Ik verbaas me erover dat je dat leuk vind om zo'n steile helling te lopen.
Mocht je het voor je verbranding doen dan heb je denk ik hetzelfde resultaat of meer, met een half uurtje interval om en om lopen/rennen.
Dan zijn je benen toch een stuk minder vermoeid of ga je erna meteen gestrekt ;)

• #3.215
vrouwen met idioot borstvolume :thumbs:
Mannen die een nette frontsquat uitvoeren! :thumb:
:D
@Loopband

30 min
4,5 km/h
240 Kcal
147 avg
158 max

Ik verbaas me erover dat je dat leuk vind om zo'n steile helling te lopen.
Mocht je het voor je verbranding doen dan heb je denk ik hetzelfde resultaat of meer, met een half uurtje interval om en om lopen/rennen.
Dan zijn je benen toch een stuk minder vermoeid of ga je erna meteen gestrekt ;)
Vergis je niet, op dit moment vind ik GEEN ENKELE vorm van cardio echt leuk... Ik wil weer buiten gaan hardlopen, maar ik kan zowel m'n huis als de sportschool vrijwel niet uit zonder op m'n plaat te gaan :mad: (ik kom zo ongeveer tot aan de auto - verrekte klinkerweggetjes!)
Daarom wissel ik lopen op de loopband (hardlopen op de loopband gaat niet lekker, ik kan m'n tempo niet vinden) en de crosstrainer af. Totdat ik dus lekker buiten kan gaan lopen.

Mannen die een nette frontsquat uitvoeren! :thumb:
:D

Vergis je niet, op dit moment vind ik GEEN ENKELE vorm van cardio echt leuk... Ik wil weer buiten gaan hardlopen, maar ik kan zowel m'n huis als de sportschool vrijwel niet uit zonder op m'n plaat te gaan :mad: (ik kom zo ongeveer tot aan de auto - verrekte klinkerweggetjes!)
Daarom wissel ik lopen op de loopband (hardlopen op de loopband gaat niet lekker, ik kan m'n tempo niet vinden) en de crosstrainer af. Totdat ik dus lekker buiten kan gaan lopen.

Nog maar 6 weken, dan ligt er vast geen sneeuw meer :(

Als het goed is binnenkort hier een nieuw voedingsschema (even vragen of hij er geen probleem mee heeft dat ik het hier neergooi)

Gewoon doen, hoe meer mensen je ermee helpen hoe perfecter het word.. toch?

Ik kan er natuurlijk ook gewoon de ouderwetse CGBP nog bijgooien (nog een press...) of natuurlijk skullcrushers...

Persoonlijk kan ik niet zonder de skullcrushers zoals op het filmpje, CGBP doet het natuurlijk ook altijd goed maar aangezien je je borst al flink afbeult zou ik dat niet doen :roflol:

• #3.218
Gewoon doen, hoe meer mensen je ermee helpen hoe perfecter het word.. toch?

Persoonlijk kan ik niet zonder de skullcrushers zoals op het filmpje, CGBP doet het natuurlijk ook altijd goed maar aangezien je je borst al flink afbeult zou ik dat niet doen :roflol:
Altijd even vragen ;)

...enne: vandaar ook 'nog een press' - wordt veel te veel...

Heb trouwens mijn trainingspartner beloofd dat hij morgen niet meer kan lopen :p

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Nog maar 6 weken, dan ligt er vast geen sneeuw meer :(
:mad:

(en ik had net zo'n mooie nieuwe hardloopschoenen gekocht op 30 december!)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven