Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vergis je niet, op dit moment vind ik GEEN ENKELE vorm van cardio echt leuk...
Ik moet zeggen dat ik HIIT een stuk beter vind dan dat eindeloze cardio op rustig tempo. Doet volgens mij ook stukken meer voor m'n vetverbranding.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Heb trouwens mijn trainingspartner beloofd dat hij morgen niet meer kan lopen :p

Haha, pas maar op dat je vriend niet jaloers wordt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.222
Voor cardio op hoger tempo pak ik de crosstrainer...

Heb het met mijn vriendje uitgebreid gehad over mijn trainingspartner, en die wordt echt niet jaloers.

@Loopband

30 min
helling: 12,5
4,5 km/h
240 Kcal
147 avg
158 max

Ik verbaas me erover dat je dat leuk vind om zo'n steile helling te lopen.
Mocht je het voor je verbranding doen dan heb je denk ik hetzelfde resultaat of meer, met een half uurtje interval om en om lopen/rennen.
Dan zijn je benen toch een stuk minder vermoeid of ga je erna meteen gestrekt ;)

+1

Je kan trouwens beter bergaf lopen, dat komt je snelheid nadien ten goede ;)

Ja, laat staan dat je zegt dat je aan een een andere vrouw hebt beloofd dat ze morgen niet meer kan lopen :D

haha :roflol:

Ik heb wel eens als spotter gestaan bij een vrij 'jong' meisje en later vertelde ze dat waar mijn vriendin bij was... die avond ben ik me toch een potje vernedert :sad:

Ik zal maar de rest van mijn leven alleen of met mannen moet trainen :(

Laatst bewerkt:
  • #3.227
+1

Je kan trouwens beter bergaf lopen, dat komt je snelheid nadien ten goede ;)
Die snelheid is al dramatisch...
Beter toch, ik krijg al klappen als ik naar een ander meisje kijk.. :(
Kijken mag, maar wel: afblijven!
Ja, laat staan dat je zegt dat je aan een een andere vrouw hebt beloofd dat ze morgen niet meer kan lopen :D
:roflol:
haha :roflol:

Ik heb wel eens als spotter gestaan bij een vrij 'jong' meisje en later vertelde ze dat waar mijn vriendin bij was... die avond ben ik me toch een potje vernedert :sad:

Ik zal maar de rest van mijn leven alleen of met mannen moet trainen :(
't is dat je zo'n roteind van me vandaag woont ;)
Beetje spotten ben ik niet bang voor...

• #3.230
Als Ace bang is dat hij alleen nog maar met mannen kan trainen dan zal zo'n oude meid als ik toch geen probleem vormen?
...en ik word vaak jonger geschat dan ik ben ;)

't is dat je zo'n roteind van me vandaag woont ;)
Beetje spotten ben ik niet bang voor...

Haha, nou wie weet kom ik eens langs om te spotten.. gaan we meteen samen op de foto om m'n vriendin op te naaien :roflol:

Als Ace bang is dat hij alleen nog maar met mannen kan trainen dan zal zo'n oude meid als ik toch geen probleem vormen?
...en ik word vaak jonger geschat dan ik ben ;)

Leeftijd speelt geen rol, goed uitziende vrouwen zijn een 'no-go' bij mijn meisje :(

Nou ben jij geen jong meisje meer, Dwarfie .... maar je ziet er nog wel goed uit! ;)

++++

• #3.233
Haha, nou wie weet kom ik eens langs om te spotten.. gaan we meteen samen op de foto om m'n vriendin op te naaien :roflol:
Oeh! Samen op de foto met een mooie kerel!
...misschien krijg ik mijn vriendje dan ook nog wel jaloers! ;)
Leeftijd speelt geen rol, goed uitziende vrouwen zijn een 'no-go' bij mijn meisje :(

++++
*blush*

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

:roflol: dat ontbreekt nog op dit forum: een "report to girlfriend button" :roflol:
Leuk idee, maar laat toch maar achterwege ;)

borst is natuurlijk een kleinere spiergroep dan bijv benen en rug
pak je straks dan bijv 7 oef voor rug?
een beetje teveel lijkt me van het goede - wel pittig dat wel:rolleyes:

• #3.237
borst is natuurlijk een kleinere spiergroep dan bijv benen en rug
pak je straks dan bijv 7 oef voor rug?
een beetje teveel lijkt me van het goede - wel pittig dat wel:rolleyes:

Voor iedereen licht de grens natuurlijk ergens anders. Ik heb door de jaren heen bijvoorbeeld ook gemerkt dat bepaalde spiergroepen veel meer stimulatie nodig hebben dan andere. Voor borst bvb doe ik 4 oefeningen gevolgd door 3 triceps oefeningen, menig bb'er zou dat als teveel beschouwen maar met minder, boek ik ook minder progressie. Iedereen moet zelf zijn eigen grenzen opzoeken toch ;)

• #3.239
Ik merk wel dat minder sets doen voor mij niet werkt (per oefening dan):
1 set is gevoelsmatig een beetje opwarmen, tweede set gaat al lekkerder en daarna begin ik pas leuke gewichten te pakken... Heb vaak ook dat als ik de eerste set flink zwaar pak en de twee set hetzelfde gewicht dat ik dan die tweede set veel makkelijker kan... maf eigenlijk.

Voor iedereen licht de grens natuurlijk ergens anders. Ik heb door de jaren heen bijvoorbeeld ook gemerkt dat bepaalde spiergroepen veel meer stimulatie nodig hebben dan andere. Voor borst bvb doe ik 4 oefeningen gevolgd door 3 triceps oefeningen, menig bb'er zou dat als teveel beschouwen maar met minder, boek ik ook minder progressie. Iedereen moet zelf zijn eigen grenzen opzoeken toch ;)

Ik merk wel dat minder sets doen voor mij niet werkt (per oefening dan):
1 set is gevoelsmatig een beetje opwarmen, tweede set gaat al lekkerder en daarna begin ik pas leuke gewichten te pakken... Heb vaak ook dat als ik de eerste set flink zwaar pak en de twee set hetzelfde gewicht dat ik dan die tweede set veel makkelijker kan... maf eigenlijk.

tuurlijk kan je heel veel sets doen per oef
maar dan moet jezef wel afvragen : werkt dit en gebeurt er wat bij al die herhalingen -
jij telt ook je warming-up mee als een setoef
dan hou je eigenlijk 2 sets over waar je echt bezig bent met progressie
maar misschien zie ik het verkeerd - ik ben ook maar een people ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven