AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
enige opties waar ik de BB op kan leggen dan..
me normal squat doe ik gewoon in de smith, heb al eerder los gesquat, BB vanuit de MP tillen met 1/2 man (wat een gedoe altijd), maar heb hier niet altijd zin in, en waarom klote met de BB als je ook in de smith kunt squatten en hier zelfs beter aanvoelt(bij mij)
.
(zodra ik verkas na een andere gym, wanneer weet ik niet, ga ik gewoon los squatten btw)

frontsquat ligt op je schouders (dus voor je strot), dus geen probleem :thumbs:

waarom niet in de smith squatten? je hoeft dan niet te stabiliseren, wat juist een van de sterke punten van de squat is (je core trainen enzo)

frontsquat ligt op je schouders (dus voor je strot), dus geen probleem :thumbs:

waarom niet in de smith squatten? je hoeft dan niet te stabiliseren, wat juist een van de sterke punten van de squat is (je core trainen enzo)
kijken of ik groot genoeg ben om de BB alleen op me schouder te tillen vanuit MP.

weet ik! (maar dan ben ik elke training afhankelijk van andere) omdat mijn gym geen squat rek heeft, njah ik heb mijn oplossing al uitgevogelt dus, don't worry, be happy:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.263
Ok, even snel tussendoor (cursus vandaag) - ik kruis m'n armen voor me en weet niet hoe een oly-grip gaat... :o

Voelt wel lekker, zo'n front-squat! :D

idd mooi filmpje
en een goeie uitleg

• #3.266
Ik denk dat ik die oly-grip wel begrijp (kan geen geluid aanzetten op m'n werk), maar denk ook dat mijn polsen het lekkerder vinden dat ik m'n armen kruis (en af toe last doordat ik ooit pols heb gebroken). Als alles goed gaat heb ik morgenavond een nieuw eetschema en trainingsschema, gaan B en ik samen trainen (B = de gozer die me wil helpen / begeleiden). :angstig:

'B' staat voor Bassie? Veel plezier dan... ;)

• Like
Waarderingen: Sue
Ik denk dat ik die oly-grip wel begrijp (kan geen geluid aanzetten op m'n werk), maar denk ook dat mijn polsen het lekkerder vinden dat ik m'n armen kruis (en af toe last doordat ik ooit pols heb gebroken). Als alles goed gaat heb ik morgenavond een nieuw eetschema en trainingsschema, gaan B en ik samen trainen (B = de gozer die me wil helpen / begeleiden). :angstig:
hahaha Bassie :p

Hey leuk! Ben benieuwd met wat voor schema hij komt!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Nee, voor Bert! :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
...ook plezier gegarandeerd ;)

Hey hey hey Bert! Waar is mijn rubberen eendje?

• #3.270
hahaha Bassie :p

Hey leuk! Ben benieuwd met wat voor schema hij komt!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Hey hey hey Bert! Waar is mijn rubberen eendje?

Ik ben ook benieuwd :angstig:

Lijkt me lachen: met B in bad :D
(bijna 100kg!)

Ik wilde het net vragen. Nou ik ben benieuwd. He ff een andere vraag, had jij je vet% met een tang laten meten? zoja op hoe veel punten?

Nice Dwarf,

Ben benieuwd naar je nieuwe schema's!!
Is de front squat nou echt veel beter dan de normale variant?

Gaat goed hier lees ik;), wel wat pagina's moeten inhalen:eek:

je bent een echte diedhard ;)

Oee spannenddd! Ik ben benieuwd, maar iig even GEEN high rep beentraining of word dat wel doorgezet :p? Ben benieuwd meid en hoe de progressie gaat worden nu je samen gaat trainen met B ;).

Die frontsquat is wel goed, maar helaas voor mij lastig zonder squatrek, moet alles van de grond plukken dus kan het niet te overdrijven met gewichten en daarnaast ben ik eerder bang dat zo'n pumpstang het niet houdt hahahaha.

Ik ben ook benieuwd :angstig:

Lijkt me lachen: met B in bad :D
(bijna 100kg!)

Bert, Bassie of... B je begeleider :o?
Dat word dan een andere soort training :roflol:

SUC6 vanavond, neem aan dat je ook meteen gaat trainen?

• #3.278
Ik wilde het net vragen. Nou ik ben benieuwd. He ff een andere vraag, had jij je vet% met een tang laten meten? zoja op hoe veel punten?
Ik heb mijn vet% laten meten met een tang op 4 punten: bicep, tricep, zij en schouderblad door m'n sportschooleigenaar op 25%. Meeste vet zit op mijn heupen (dus eigenlijk zal het iets meer zijn).
Volgens mij heb ik een discussie gemist :rolleyes:

Wat staat er vandaag op het programma Dwarf?
Gisteren helemaal niets! :D
Vanavond weet ik niet... spannend!
Nice Dwarf,

Ben benieuwd naar je nieuwe schema's!!
Is de front squat nou echt veel beter dan de normale variant?
IK kan er dieper mee denk ik. Volgende keer meer gewicht pakken (en iets hoger op m'n schouders leggen!) - mits ik van B frontsquats in m'n schema krijg...

Gaat goed hier lees ik;), wel wat pagina's moeten inhalen:eek:

je bent een echte diedhard ;)
Thnx! Goed voorbeeld doet goed volgen? :engel:
Doodgaan doe ik trouwens zeker zo af en toe tijdens zo'n high-rep beentraining...
Oee spannenddd! Ik ben benieuwd, maar iig even GEEN high rep beentraining of word dat wel doorgezet :p? Ben benieuwd meid en hoe de progressie gaat worden nu je samen gaat trainen met B ;).

Die frontsquat is wel goed, maar helaas voor mij lastig zonder squatrek, moet alles van de grond plukken dus kan het niet te overdrijven met gewichten en daarnaast ben ik eerder bang dat zo'n pumpstang het niet houdt hahahaha.

Bert, Bassie of... B je begeleider :o?
Dat word dan een andere soort training :roflol:

SUC6 vanavond, neem aan dat je ook meteen gaat trainen?
Vanavond eerste training samen met B (de begeleider): hij schijnt een gruwelijk trainingsschema te hebben opgesteld en wil de eerste 3x in ieder geval samen trainen. Daarnaast heeft hij een opzet qua voedingsschema gemaakt, gebaseerd op eigen ervaringen - ben benieuwd en hoop dat ik overal tegen kan!
Wat ik dus ga doen en eten zie ik vanavond dus wel... :angstig:

Ik denk dat frontsquats makkelijker is zonder squatrek dan 'gewone' squats, maar weet het niet zeker aangezien ik lekker in een cage sta :D
Dankjewel!
Kijken of ik m'n training naar een hoger level kan tillen...
Is anders, je pakt met normaal squatten je hams en met frontsquatten je quads wat meer aan. (zo voel ik het tenminste de laatste dagen :P)
Ik heb überhaupt weer lekkere spierpijn in m'n benen. Had dinsdag ABSOLUUT GEEN ZIN in een high-rep beentraining, dus heb weer eens wat anders gedaan...

Ik heb trouwens een duidelijke mening over ab- en adductormachines!

Veel succes met je nieuwe trainings- en voedingsschema: dat betekent van de zomer een gruwelijk mooi lichaam! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven