- Waardering
- 1.339
Daarom houd ik ook zoveel van je! 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb trouwens een duidelijke mening over ab- en adductormachines!

Ben nog wel benieuwd wat je mening is over die ab-en addutormachines
Dat is toch 1 van mijn favo's op de machines die ik nog gebruik![]()
me loves u too! 
Ben nog wel benieuwd wat je mening is over die ab-en addutormachines
Dat is toch 1 van mijn favo's op de machines die ik nog gebruik![]()
Het ziet er lelijk uit, en wordt vaak traag met weinig gewicht en veel herhalingen gedaan door dames waar ik ook een mening over heb.
Amper trainende huisvrouwen die meer ouwehoeren dan trainen, in de hoop wat slanker te worden...

trek me van niemand wat aan 
Die quote ik ook omdat het waar is!Haha ik snap wat je bedoelt die heb je er idd veel bij zulke dames.
Je mag dan wel raar wijdbeens op zo'n ding zitten maar effect hebben ze wel
Maar ff skeef in de pantytrek me van niemand wat aan
![]()

Neej ik ook niet ja geirriteerde blik ga uit mijn buurt karmaDie quote ik ook omdat het waar is!
Kijk, de eerste de beste die ik moeilijk zie kijken bij die apparaten en met moeite er reps uitperst (en niks anders!) kan instant karma krijgen. Op mijn sportschool deel ik aan dames vrijwel nooit karma uit![]()

Het ziet er lelijk uit, en wordt vaak traag met weinig gewicht en veel herhalingen gedaan door dames waar ik ook een mening over heb.
Amper trainende huisvrouwen die meer ouwehoeren dan trainen, in de hoop wat slanker te worden...
. Dat zijn ook juist de mensen die me verbaasd aankijken en zich dan afvragen HUH, ik dacht dat je juist heel dik gespierd word van hard trainen?
Die quote ik ook omdat het waar is!
Kijk, de eerste de beste die ik moeilijk zie kijken bij die apparaten en met moeite er reps uitperst (en niks anders!) kan instant karma krijgen. Op mijn sportschool deel ik aan dames vrijwel nooit karma uit![]()
Dus elke keer probeer ik mensen harder aan het trainen te krijgen
en zo nu en dan lukt dat aardig
.Neej ik ook niet ja geirriteerde blik ga uit mijn buurt karma![]()
ook die ken ik
haha... helemaal als het 2 kibbelende kippen zijn voor een kwartier lang op het zelfde apparaat..... *zucht*, maar ook mannen.... dikke mannen rond de 50 die op een cardio apparaat staan maar niks doen en voetbal kijken 
haha ik denk dat je collega's enzo er geen drol van zullen begrijpen. Die dwarf die blijft maar eten en die word alleen maar strakker
haha
.
ach... als het zou werken, waarom niet
. 

!) maaltijden aan kom zetten...
M'n vriend was een ietsiepietsie minder enthousiast - zeker aangezien we thuis altijd biologisch vlees eten of een vegetarische variant...![]()

...wat is duur wanneer je het over een pricipekwestie hebt?Is dat niet gigantisch duur?!?
Hier kosten 2 stukjes biologische kipfilet (c.a. 150-200gr) meer dan 7 euro!![]()
die legbatterijkip vindt het een stuk minder vervelend dat ie dood moet om op jouw bord te belanden dan de vrolijke scharrelkip hoor...wat is duur wanneer je het over een pricipekwestie hebt?

die legbatterijkip vindt het een stuk minder vervelend dat ie dood moet om op jouw bord te belanden dan de vrolijke scharrelkip hoor![]()
Ik vind dat een dier niet een gruwelijk leven hoeft te hebben, vandaar.
Zo'n biologisch biefstukje zoals afgelopen week is trouwens ook gruwelijk lekker!![]()

Scharrelkip koop ik ook vaak, dat is geloof ik €4,50 voor c.a. 500 gram.

Ik vind dat een dier niet een gruwelijk leven hoeft te hebben, vandaar.
Zo'n biologisch biefstukje zoals afgelopen week is trouwens ook gruwelijk lekker!![]()

Low bar squat doet dat en dan hoef je niet eens ass to the grass.me loves u too!
Gewoon full squatten, ''ass to the grass'' style, daarmee verschuif je de nadruk van je quads naar je hamstrings, adductoren en glutes (krijg je strak kontje van dus)
Strakke kont![]()