Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.303
Ben nog wel benieuwd wat je mening is over die ab-en addutormachines :D
Dat is toch 1 van mijn favo's op de machines die ik nog gebruik :p

Het ziet er lelijk uit, en wordt vaak traag met weinig gewicht en veel herhalingen gedaan door dames waar ik ook een mening over heb.
Amper trainende huisvrouwen die meer ouwehoeren dan trainen, in de hoop wat slanker te worden...

ik zeg meer ab- en adductormachines in de gym en ze goed richten :thumbs:

Daarom houd ik ook zoveel van je! :heart:

:o me loves u too! :heart:

Ben nog wel benieuwd wat je mening is over die ab-en addutormachines :D
Dat is toch 1 van mijn favo's op de machines die ik nog gebruik :p

Gewoon full squatten, ''ass to the grass'' style, daarmee verschuif je de nadruk van je quads naar je hamstrings, adductoren en glutes (krijg je strak kontje van dus) :thumbs:

Strakke kont :thumbup:

Het ziet er lelijk uit, en wordt vaak traag met weinig gewicht en veel herhalingen gedaan door dames waar ik ook een mening over heb.
Amper trainende huisvrouwen die meer ouwehoeren dan trainen, in de hoop wat slanker te worden...

Haha ik snap wat je bedoelt die heb je er idd veel bij zulke dames.
Je mag dan wel raar wijdbeens op zo'n ding zitten maar effect hebben ze wel ;)
Maar ff skeef in de panty :D trek me van niemand wat aan :D

• #3.308
Haha ik snap wat je bedoelt die heb je er idd veel bij zulke dames.
Je mag dan wel raar wijdbeens op zo'n ding zitten maar effect hebben ze wel ;)
Maar ff skeef in de panty :D trek me van niemand wat aan :D
Die quote ik ook omdat het waar is!
Kijk, de eerste de beste die ik moeilijk zie kijken bij die apparaten en met moeite er reps uitperst (en niks anders!) kan instant karma krijgen. Op mijn sportschool deel ik aan dames vrijwel nooit karma uit ;)

Kijk, de eerste de beste die ik moeilijk zie kijken bij die apparaten en met moeite er reps uitperst (en niks anders!) kan instant karma krijgen. Op mijn sportschool deel ik aan dames vrijwel nooit karma uit ;)
Neej ik ook niet ja geirriteerde blik ga uit mijn buurt karma :D:D

Hahaha ja ja... bekend verhaal :o. Dat zijn ook juist de mensen die me verbaasd aankijken en zich dan afvragen HUH, ik dacht dat je juist heel dik gespierd word van hard trainen? :roflol:

Your right, die ben ik ook nog niet tegen gekomen bij mij + andere sportscholen tot zo ver, naast mezelf dan :P Dus elke keer probeer ik mensen harder aan het trainen te krijgen :D en zo nu en dan lukt dat aardig :D.

Neej ik ook niet ja geirriteerde blik ga uit mijn buurt karma :D:D

:roflol: ook die ken ik :D haha... helemaal als het 2 kibbelende kippen zijn voor een kwartier lang op het zelfde apparaat..... *zucht*, maar ook mannen.... dikke mannen rond de 50 die op een cardio apparaat staan maar niks doen en voetbal kijken :eek:

He Dwarf,

Jij kan je FLINK uitleven met al die kip/eieren/kwark etc. :P haha ik denk dat je collega's enzo er geen drol van zullen begrijpen. Die dwarf die blijft maar eten en die word alleen maar strakker :eek: haha :roflol:.

Echt relaxed dat je nu goed getraind word die iemand die er ook veel verstand van heeft, dat lijkt me echt leuk&leerzaam. Hoop dat ik nog ooit zoiemand tegen kom :cool:

En minder cardio? :rolleyes: ach... als het zou werken, waarom niet ;).

Veeeeel suc6 straks met het trainen!
Hoe vind je vriend het trouwens? nu ook wat betreft het eten, eet hij met je mee?

Fijn weekend vast :kiss:

• #3.311
M'n vriend was een ietsiepietsie minder enthousiast - zeker aangezien we thuis altijd biologisch vlees eten of een vegetarische variant... :o
Was trouwens nadat ik 'm verteld had dat ik van plan was m'n eigen boodschappen te gaan kopen... vindt niet dat hij kapitalen hoeft uit te geven aan eten wat z'n meisje opmaakt (alhoewel bier wel van onze gezamenlijke rekening gaat). We zien het vanavond wel als we boodschappen gaan doen.

Mijn collega's snappen er nu al niks van, laat staan als ik met meer (!:D!) maaltijden aan kom zetten...
...en B: ik sta verbaasd van wat hij allemaal kan uitleggen, zowel over voeding en trainen, maar ook over hoeveel ervaring hij al heeft in 'het wereldje' en dat hij slechts 3 weken jonger is dan ik! :eek:

Ik ben benieuwd in ieder geval, doe vandaag een beetje half mijn nieuwe eetschema (heb niet alles standaard in huis liggen), vanavond eens boodschappen zien - kijken hoeveel er ingeslagen gaat worden!

• #3.313
Is dat niet gigantisch duur?!? :eek:

Hier kosten 2 stukjes biologische kipfilet (c.a. 150-200gr) meer dan 7 euro! :mad:
...wat is duur wanneer je het over een pricipekwestie hebt?

Ja, met mijn nieuwe schema gaat dat best een hoop kosten ja...

die legbatterijkip vindt het een stuk minder vervelend dat ie dood moet om op jouw bord te belanden dan de vrolijke scharrelkip hoor ;)

Scharrelkip koop ik ook vaak, dat is geloof ik €4,50 voor c.a. 500 gram.

Lang leve de kip!
Kort leve de kip dus..

• #3.316
Ik vind dat een dier niet een gruwelijk leven hoeft te hebben, vandaar.
Zo'n biologisch biefstukje zoals afgelopen week is trouwens ook gruwelijk lekker! :lick:

Zo'n biologisch biefstukje zoals afgelopen week is trouwens ook gruwelijk lekker! :lick:

Yummie inderdaad! :meal:

Ik ben het met je eens dat een dier niet zo gruwelijk hoeft te leven.. dus vandaar scharrelkip :thumbup:

Het is nog niet super maar al beter dan die batterijkip toch?

Scharrelkip koop ik ook vaak, dat is geloof ik €4,50 voor c.a. 500 gram.

O dat is goed te doen dan, dan zal ik daar ook eens naar kijken. Heb trouwens verschillende onderzoeken gelezen dat een scharrelkip net zo gestresst is als een legbatterijkip, alleen op een andere manier. Een scharrelkip is continu bang dat ie opgevroten wordt door een of ander wild beest en schrikt zich dus kapot van elk onbekend geluid :)

Inderdaad, dieren hebben het alles behalve naar hun zin tegenwoordig in de bioindustrie... en daar doen wij bbers eigenlijk nog eens een schepje bovenop door 3-4x zoveel vlees/kip/vis te consumeren dan de ''normale'' burger :o

Soms schaam ik mezelf daar diep voor, en heb het wel eens moeilijk om 500gram kip en 200gram vis per dag naar binnen te werken.Op jaar basis zijn dat heel wat dieren!!

Een klein pluspunt is wel dat ik altijd vrije-uitloop eieren koop. Die zijn wat duurder dan legbatterij-eieren, maar ik vind dat dit nog wel het minste is wat ik kan doen. :o

:o me loves u too! :heart:

Gewoon full squatten, ''ass to the grass'' style, daarmee verschuif je de nadruk van je quads naar je hamstrings, adductoren en glutes (krijg je strak kontje van dus) :thumbs:

Strakke kont :thumbup:
Low bar squat doet dat en dan hoef je niet eens ass to the grass.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven