Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vanavond al plannen??:D

Frontsquat kan ik altijd het meeste gewicht vasthouden met een clean grip, gekruisd werkt voor mij niet zo best :S

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.287
hahahaha :roflol:
Kzal die front squat ook eens bestuderen en uit proberen, alhoewel het me lastig vast te houden lijkt.

Frontsquat kan ik altijd het meeste gewicht vasthouden met een clean grip, gekruisd werkt voor mij niet zo best :S

Ik heb niet anders geprobeerd dan met armen gekruisd, bovenarmen zijn een klein beetje beurs nog - volgende keer proberen hoger te houden (dichter tegen strot aan). Oly grip misschien toch eens proberen.
Doordat ik wat rechter sta vind ik dit prettiger (tot dusver).
Ach, afwisseling is leuk! :D

Hé.. dat gezeur over die front squat alsmaar, nu moet ik hem verplicht ook eens proberen om een beetje up-to-date te blijven hier :roflol:
Maar goed, vanavond dus een ''ikweetnognietwatikgatrainen'' training? ben benieuwt!
En met je voeding, krijgen be daar binnenkort ook een schemaatje van?

;)

• #3.290
Als het van B mag dan post ik hier alles!
Inclusief het gezeur over de spierpijn die hij me beloofd heeft....

Een kijken of ik trouwens wat foto's kan laten maken vanavond van trainen...

Hee heel veel succes met de training vanavond. Ik ga helaas verplicht rust nemen.:(
Last van mijn polsen en na een serie nachtdiensten herstel ik maar niet.

Nou lees morgen wel hoe het gegaan is.

• #3.293
Zó - halleluja!
Bijna een halve kilo kip per dag, 4 eieren, bijna een kilo kwark een halve kilo groente en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er wat boterhammen in mijn schema zitten, en de mogelijkheid tot aardappels eten. :eek:
...aardappels miste ik niet eens, dus HOEF ik gelukkig niet... *opluchting*

Trainen met B was nog best leuk, ondanks dat mijn schouders al zachtjes aan het doodgaan waren. Hij heeft in ieder geval een idee hoe zwaar ik de boel kan belasten (was onder de indruk van schouders & biceps - zeker gezien de tijd dat ik train) en laat me vanaf volgende week dropsets doen.
Morgen samen rug & triceps, eigenlijk heb ik er best zin in!
...alleen het kapitaal wat me de boodschappen gaan kosten...

succes dwarf, halve kilo kip en halve kilo groente is ongeveer 1 maaltijd voor mij :D :meal:

Zó - halleluja!
Bijna een halve kilo kip per dag, 4 eieren, bijna een kilo kwark een halve kilo groente

Voedzaam post-workout meal :rolleyes:

(was onder de indruk van schouders & biceps - zeker gezien de tijd dat ik train)

Yeah Dwarf powerrrr! :wl: maak hem maar bang met wat je in huis hebt!

Morgen samen rug & triceps, eigenlijk heb ik er best zin in!
...alleen het kapitaal wat me de boodschappen gaan kosten...

Ach, je moet dat lekkere lichaam wel goed onderhouden toch.. en dat mag best wat kosten ;)

Welke oefeningen heb je gedaan trouwens? en ook nog cardio?
En hoeveel calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten ga je nuttigen? :)
En mag je ook noten eten voor gezonde vetten?

:P

Laatst bewerkt:
  • #3.296
succes dwarf, halve kilo kip en halve kilo groente is ongeveer 1 maaltijd voor mij :D :meal:
Grmbl...

Alhoewel: 200 gram kip in 1 maaltijd :lick:
:meal:

...jij eet gewoon veel (en dat mag ook wel als je meer dan 2x mijn gewicht hebt!)
Voedzaam post-workout meal :rolleyes:

Yeah Dwarf powerrrr! :wl: maak hem maar bang met wat je in huis hebt!

Ach, je moet dat lekkere lichaam wel goed onderhouden toch.. en dat mag best wat kosten ;)
Mooie is dat dit een soort "test"-schema, kijken hoe ik er op reageer.
Mooie is: voorlopig ook geen cardio na de KT (kijken hoe ik daar op reageer) :D

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan vanavond :thumb:

Mooie is dat dit een soort "test"-schema, kijken hoe ik er op reageer.
Mooie is: voorlopig ook geen cardio na de KT (kijken hoe ik daar op reageer) :D

Oké top! kun je een kleine indicatie geven over je voeding, dus calorieën, eiwitten, kh's en vetten? (interesse meer niet) :)

Trouwens niks mis met cardio hé, het is bewezen dat mensen die aan cardio doen beter presteren op de gewichten en daarnaast is het goed voor je conditie :rolleyes:

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan vanavond :thumb:

That's what matters the most! :thumbs:

• #3.299
Ik ga morgen op z'n vroegst de boel in Excel gooien - heb namelijk alleen het schema op papier gehad...

Cardio komt er ook wel weer bij, maar in de eerste instante niet zoveel als ik deed...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven