- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Ik heb trouwens een duidelijke mening over ab- en adductormachines!
Ik ook, waardeloos! (want ze staan van de cardiomachines afgericht bij ons
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb trouwens een duidelijke mening over ab- en adductormachines!
)Ik ook, waardeloos! (want ze staan van de cardiomachines afgericht bij ons)

hahahaha
Kzal die front squat ook eens bestuderen en uit proberen, alhoewel het me lastig vast te houden lijkt.
Frontsquat kan ik altijd het meeste gewicht vasthouden met een clean grip, gekruisd werkt voor mij niet zo best :S

mag gewoon je strot afknijpen hoor! kreeg na de 5e rep ook bijna geen adem meervolgende keer proberen hoger te houden (dichter tegen strot aan). Oly grip misschien toch eens proberen.

Zó - halleluja!
Bijna een halve kilo kip per dag, 4 eieren, bijna een kilo kwark een halve kilo groente

(was onder de indruk van schouders & biceps - zeker gezien de tijd dat ik train)
maak hem maar bang met wat je in huis hebt!Morgen samen rug & triceps, eigenlijk heb ik er best zin in!
...alleen het kapitaal wat me de boodschappen gaan kosten...

Grmbl...succes dwarf, halve kilo kip en halve kilo groente is ongeveer 1 maaltijd voor mij![]()
![]()

Mooie is dat dit een soort "test"-schema, kijken hoe ik er op reageer.Voedzaam post-workout meal
Yeah Dwarf powerrrr!maak hem maar bang met wat je in huis hebt!
Ach, je moet dat lekkere lichaam wel goed onderhouden toch.. en dat mag best wat kosten![]()

mja je went er snel aan hoor... het is niet veel meer...jij eet gewoon veel (en dat mag ook wel als je meer dan 2x mijn gewicht hebt!)

Mooie is dat dit een soort "test"-schema, kijken hoe ik er op reageer.
Mooie is: voorlopig ook geen cardio na de KT (kijken hoe ik daar op reageer)![]()

Ik ga morgen op z'n vroegst de boel in Excel gooien - heb namelijk alleen het schema op papier gehad...

Cardio komt er ook wel weer bij, maar in de eerste instante niet zoveel als ik deed...