Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook vrije uitloop eieren...Inderdaad, dieren hebben het alles behalve naar hun zin tegenwoordig in de bioindustrie... en daar doen wij bbers eigenlijk nog eens een schepje bovenop door 3-4x zoveel vlees/kip/vis te consumeren dan de ''normale'' burger
Soms schaam ik mezelf daar diep voor, en heb het wel eens moeilijk om 500gram kip en 200gram vis per dag naar binnen te werken.Op jaar basis zijn dat heel wat dieren!!
Een klein pluspunt is wel dat ik altijd vrije-uitloop eieren koop. Die zijn wat duurder dan legbatterij-eieren, maar ik vind dat dit nog wel het minste is wat ik kan doen.![]()
Ik lever me volledig over aan B, en zie wel hoe erg het squatten wordt voorlopig!Low bar squat doet dat en dan hoef je niet eens ass to the grass.
's morgens 50 gram (samen met brintaGoedemorgen een halve kilo kip! en zitten er ook eiwitshakes in je schema?
Heeft de Beste B ook uitgelegd waarom en doel hoe bereiken enzo?
Lekker he zo'n training tot het naadje en verder!
), na het trainen en 's avonds door de kwark.
" - maar daar ben ik van terug gekomen... heb eigenlijk best honger gedurende de dag 

Hoe gaat het hier tussen jou en de negert en de testomonster
Lijkt wel een sprookje
Dwarf en de Bodybuilders
idd manTrainingen gaan inderdaad lekker, net 2e training samen gehad. Voeding is op zich wel prima, maar is wel weer even wennen (2e maaltijd is bijvoorbeeld niet echt veel). Voor de momenten dat ik het echt niet trek mag ik wel een rijstwafel ofzo, maar ja: om daar nu al meteen aan te beginnen...Hey, lekkere voeding hoor..tja meer eten om af te vallen en nog honger hebben ook..hmm klinkt wel bekend..ik heb vooral ook trek in alles wat niet in mijn dieet zit maar na die boost van Liona kan ik er wel weer 1 week tegen aan..ik ben blij dta ik elke week naar haar toe ga, en je trainingen ook lekker? Kan bijna niet anders denk.. You go Girl!!!

Sprookje gaat best goed! Trainen blijft gewoon leuk, en ik heb iemand die echt wel verstand heeft van vrouwen trainen dat scheelt gewoon heel erg!Hoe gaat het hier tussen jou en de negert en de testomonster
Lijkt wel een sprookje
Dwarf en de Bodybuilders
Je hebt weer eens helemaal gelijk!

Trainingen gaan inderdaad lekker, net 2e training samen gehad. Voeding is op zich wel prima, maar is wel weer even wennen (2e maaltijd is bijvoorbeeld niet echt veel). Voor de momenten dat ik het echt niet trek mag ik wel een rijstwafel ofzo, maar ja: om daar nu al meteen aan te beginnen...
Ik ben benieuwd of B en ik vaker gaan trainen, in ieder geval komende maandag weer (benen...:angst![]()

Sprookje gaat best goed! Trainen blijft gewoon leuk, en ik heb iemand die echt wel verstand heeft van vrouwen trainen dat scheelt gewoon heel erg!
2010 begint in ieder geval goed wat mij betreft!

haha. Bedoel dan ... gezond / natuurlijk voedsel dus ook veel biologisch en niks uit een kant&klaar pakje. Alles maak ik zo vers mogelijk, kost meer tijd&geld maar ja dan heb je ook wat... en er is 1 ding waar ik NIET op probeer te besparen en dat is voedsel. Liever zo min mogelijk extra rommel binnen krijgen via mijn voeding
.
. Hoe zijn je maaltijden nu ingedeeld? Maaltijd 2 is een stuk kleiner dan je gewend bent, maar hoe zit het met de andere? Juist meer of niet..net zoals die kwark...is dat dan in 1 porsie? 
.
..maar nu ook druk weekend. Zo even werken, dan veeeel appeltaarten bakken + lekkere hapjes voor vanavond (feest verjaardag van mijn vriend) en morgen hetzelfde verhaal maar dan voor familie. Druk&gezellig weekend na al drukke dagen
... Woensdag kan ik totaal chillen (hoop ik
).
Ik ben ook erg benieuwd naar die beentraining, grap is dat we eerst een paar keer samen trainen om alle spiergroepen even 'door te nemen', daarna ga ik pas aan de dropsets.ben echt ontzettend benieuwt naar je beentraining, zou je dan ook oefening, reps en gewicht weer willen posten?
En ..uuhhmm je had het over een excelbestandje?
Wat tof dat het zo goed gaat! en wat een luxe een personal coach!
Toppertje!! keep it up!
Fijn weekend!![]()
Ik ben blij dat we bij onze gym een 'vrouwenkrachthonk' hebben, scheelt voor mij een hoop. Ik raak meer in de 'flow' van grote, hardtrainende mannen.het voordeel van veel pratende huisvrouwen en huisvrouwen die denken dat ze goed hun best doen heeft ook z'n voordelen
1 - ze nemen nooit de app/bb/db in die ik gebruik of wil gebruiken , dat geeft de hardcoresfeer t.a.v onze sportschool een gigantische opdonder , maar ik maak daar dankbaar misbruik van
2 - tijdens mijn rustpauzes , kijk ik effe graag naar pratende huisvrouwen , je komt gelijk weer in de flow

Doe ik! Ik heb het idee dat ik een level ben gestegen met eten / trainenKlinkt allemaal goed Dwarf, maak er goed gebruik van zou ik zeggen!![]()

Natuurlijk heb ik de foto's laten zien! Vriendlief weet ook wel waar ik graag naar kijk, en dat het ook bij kijken blijft.Dwarfie, heeft je vriend al die foto's gezien van je trainingspartners?
Nee, zonder gekheid: het gaat hartstikke goed met je!
Door de hoofdpijn nog geen boodschappen gedaan, zometeen maar eens doenSucces met je nieuwe dieet en trainingsschema.
Echt leuk dat B vaker wil trainen dan kan hij ook zien hoe het met je gaat.
Ben je er kwa boodschappen met je vriend eruit gekomen?
(wordt wel tijd, want wil kwark van de Aldi hebben - die is het lekkerst!)Training van gisteren zal ik morgen posten - ben nu lekker bij de ouders van mijn vriend (ik doe hier zometeen een deel van de boodschappen). Gisteren rug en triceps gedaan, en ik begin mijn triceps en lats al te voelen!Goedemorgen
Wat grappig dat jullie heel bewust zijn met voeding, dacht dat ik de enige was hier op het forumhaha. Bedoel dan ... gezond / natuurlijk voedsel dus ook veel biologisch en niks uit een kant&klaar pakje. Alles maak ik zo vers mogelijk, kost meer tijd&geld maar ja dan heb je ook wat... en er is 1 ding waar ik NIET op probeer te besparen en dat is voedsel. Liever zo min mogelijk extra rommel binnen krijgen via mijn voeding
.
Voor mij ook zo veel mogelijk biologisch en niet uit pakjes, alleen met de vele maaltijden rijst-vlees/vis-groente wil ik nog wel eens pakjes vleeswaren gebruiken voor het gemak. Pastasaus is bijvoorbeeld zoveel lekkerder van tomaten gemaakt dan uit een potje!
Maar snap wel dat het k*t is nu je nog meer kipfilet enzo moet eten, dat is een stuk duurder natuurlijk als je echt voor biologisch gaat. Helaas zit ik laatste tijd wat krapper bij kas en dan moet ik af en toe wel kiezen voor scharrel...maar wanneer het niet hoeft...dan zo veel mogelijk puur natuur.
Same here, al het vlees in principe biologisch - of we eten vegetarisch, quorngehakt heeft bij ons al standaard het gewone gehakt vervangen (met hoge uitzondering wanneer ik zin heb in gehaktballen!). Vega rookworst of vega-spekjes komen er daarentegen niet meer in!![]()
Ja die collega's van je zullen echt helemaal verbaasd zijn als je straks nog fitter bent en maar blijven eten en geen honger hebben. Hoe zijn je maaltijden nu ingedeeld? Maaltijd 2 is een stuk kleiner dan je gewend bent, maar hoe zit het met de andere? Juist meer of niet..net zoals die kwark...is dat dan in 1 porsie?
Maaltijd 2 en 3 zijn relatief klein, al valt nummer 3 mee doordat het alleen maar 'trage' eiwitten en koolhydraten zijn. Ik blijf dan wat langer vol. Ik ga 7 maaltijden op een dag eten, waarvan 3 rijst en 2x kwark.
Hoe ging je training gisteren? Maandag dus de benen! Ik ben benieuwd.
Ik heb nu even 2 dagen rust, al 4 dagen hard getraind en al 4 dagen spierpijn zoals gewoonlijk..maar nu ook druk weekend. Zo even werken, dan veeeel appeltaarten bakken + lekkere hapjes voor vanavond (feest verjaardag van mijn vriend) en morgen hetzelfde verhaal maar dan voor familie. Druk&gezellig weekend na al drukke dagen
... Woensdag kan ik totaal chillen (hoop ik
).
Fijn weekend!![]()

why?Off topic:Waarom zegt iedereen toch n*ger, volgens mij is dat best kwetsend.

Ja weet niet, lijkt me zo, omdat donkere mensen dat volgens mij niet prettig vinden.
Ik citeer:
"De stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname eist dat de redactie van de dikke Van Dale het woord 'n*ger' uit het woordenboek schrapt. Zo niet, dan gaat de stichting in het openbaar Van Dale's verbranden. n*ger is een discriminerend woord, vindt Roy Groenberg, voorzitter van de stichting. Het woord is bedacht door blanke slavenhandelaren om er een 'minderwaardig persoon' mee aan te duiden. Groenberg gaat een stap verder na de actie van de Turkse Nederlander Sofuoglu in september 2001, die via de rechter wilde afdwingen dat Van Dale kwetsende uitdrukkingen met de woorden 'Turk' en 'Turks' uit het woordenboek haalt."
Sorry Dwarf![]()