- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Ja weet niet, lijkt me zo, omdat donkere mensen dat volgens mij niet prettig vinden.
Ik citeer:
"De stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname eist dat de redactie van de dikke Van Dale het woord 'n*ger' uit het woordenboek schrapt. Zo niet, dan gaat de stichting in het openbaar Van Dale's verbranden. n*ger is een discriminerend woord, vindt Roy Groenberg, voorzitter van de stichting. Het woord is bedacht door blanke slavenhandelaren om er een 'minderwaardig persoon' mee aan te duiden. Groenberg gaat een stap verder na de actie van de Turkse Nederlander Sofuoglu in september 2001, die via de rechter wilde afdwingen dat Van Dale kwetsende uitdrukkingen met de woorden 'Turk' en 'Turks' uit het woordenboek haalt."
Sorry Dwarf![]()
Haha, ik noem zo'n beetje iedereen met een kleurtje een n*ger. Ik noem ook zo'n beetje iedere moslim een turk
Bedoel er ook niets racistisch mee, voor mijn part zijn ze paars. In m'n vriendengroep is het zelfs meer 'liefkozend' bedoeld dan vervelend. Volgens mij geldt dat voor een hoop mensen, maar dit soort stichtingen probeert juist het negatieve ervan te benadrukken. Ik denk dat er een hoop minder gedoe zou zijn in Nederland als iedereen er gewoon zo relaxt over deed.

). Op die manier maak je elke set een uitdaging, beetje het idee van German volume training.