Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja weet niet, lijkt me zo, omdat donkere mensen dat volgens mij niet prettig vinden.
Ik citeer:
"De stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname eist dat de redactie van de dikke Van Dale het woord 'n*ger' uit het woordenboek schrapt. Zo niet, dan gaat de stichting in het openbaar Van Dale's verbranden. n*ger is een discriminerend woord, vindt Roy Groenberg, voorzitter van de stichting. Het woord is bedacht door blanke slavenhandelaren om er een 'minderwaardig persoon' mee aan te duiden. Groenberg gaat een stap verder na de actie van de Turkse Nederlander Sofuoglu in september 2001, die via de rechter wilde afdwingen dat Van Dale kwetsende uitdrukkingen met de woorden 'Turk' en 'Turks' uit het woordenboek haalt."

Sorry Dwarf :o

Haha, ik noem zo'n beetje iedereen met een kleurtje een n*ger. Ik noem ook zo'n beetje iedere moslim een turk :) Bedoel er ook niets racistisch mee, voor mijn part zijn ze paars. In m'n vriendengroep is het zelfs meer 'liefkozend' bedoeld dan vervelend. Volgens mij geldt dat voor een hoop mensen, maar dit soort stichtingen probeert juist het negatieve ervan te benadrukken. Ik denk dat er een hoop minder gedoe zou zijn in Nederland als iedereen er gewoon zo relaxt over deed.

Ik ben ook erg benieuwd naar die beentraining, grap is dat we eerst een paar keer samen trainen om alle spiergroepen even 'door te nemen', daarna ga ik pas aan de dropsets.
Sinds gistermiddag heb ik al een gruwelijke hoofdpijn (die nu met voldoende paracetamol wat minder is), dus heb verder nog helemaal niks gedaan. Afgelopen 2 trainingen hebben jullie nog tegoed, en een overzichtje van m'n eten (complete eetschema krijg je niet, maar zal alle producten en de waardes geven).
Prettig weekend!

Dropsets zijn echt heerlijk, geloof me die bezorgen je zo'n onzettend bevredigend gevoel (en spierpijn!:p). Op die manier maak je elke set een uitdaging, beetje het idee van German volume training.

Ben benieuwt naar het overzichtje van je schema :thumbs:

Geniet van je weekend!

Ja weet niet, lijkt me zo, omdat donkere mensen dat volgens mij niet prettig vinden.
Ik citeer:
"De stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname eist dat de redactie van de dikke Van Dale het woord 'n*ger' uit het woordenboek schrapt. Zo niet, dan gaat de stichting in het openbaar Van Dale's verbranden. n*ger is een discriminerend woord, vindt Roy Groenberg, voorzitter van de stichting. Het woord is bedacht door blanke slavenhandelaren om er een 'minderwaardig persoon' mee aan te duiden. Groenberg gaat een stap verder na de actie van de Turkse Nederlander Sofuoglu in september 2001, die via de rechter wilde afdwingen dat Van Dale kwetsende uitdrukkingen met de woorden 'Turk' en 'Turks' uit het woordenboek haalt."

Ik ben een pinda en zo wordt ik ook af en toe genoemd, who cares... :D

Ik citeer:

Moraalrid"ster" online?:laugh:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.345
en je traint ook nog met een negert ( rotterdams uitgesproken )
die plakken de t er achteraant
komt helemaal goed met jou dwarfie
Nee, hier slaat de verwarring toe: B is niet die n*ger op de foto! (Tja, hij is zwart - hoe moet ik 'm anders noemen?)
R is de n*ger met wie ik afgesproken heb te gaan trainen, toen kwam ik B weer eens tegen (die z'n nederige excuses maakte omdat hij al eerder hulp had aangeboden en ik hem daarna niet meer gezien heb) en B helpt me nu met een eet- en trainschema.
Hoest met de hoofdpijn? Ik heb een log nu he.....hihihi...
Off topic:Waarom zegt iedereen toch n*ger, volgens mij is dat best kwetsend.
Hoofdpijn is weg! (Sinds gisteren eind van de middag)
Gebruik op dit moment geen andere supps dan whey, multivit, vit-C en glucosamine - gok dat het een afkickverschijnsel was van cafeïne... :o

Kenmerk van een n*ger is dat 'ie zwart is, net als R... Wat mij betreft is het niet racistisch bedoeld. Zeg nou zelf als je de twee heren op de foto beschrijft, zou je ze dan anders noemen dan 'n*ger en testomonster'?
(Ik niet iig!)
Dropsets zijn echt heerlijk, geloof me die bezorgen je zo'n onzettend bevredigend gevoel (en spierpijn!:p). Op die manier maak je elke set een uitdaging, beetje het idee van German volume training.

Ben benieuwt naar het overzichtje van je schema :thumbs:

Geniet van je weekend!
Thnx Ace! Kan eigenlijk niet wachten op de dropsets...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overzicht ben ik nu mee bezig voor je ;)

• Like
Waarderingen: kaza
Jeetje dwarf, waar gaat dit topic heen haha :D
n*gers, R en B.... ik ga bijna rare gedachtes krijgen ;)
Ben benieuwd naar je nieuwe schema's.
Ik ga v.d. week ook ff afspreken met n vriend van mij, is pers trainer wellicht kan die me nog tips en trucs geven. Maar ik ben eigenlijk nog wel blij met hoe ik het zelf doe.
nog een lange weg te gaan...

• #3.348
Als je weet dat je op de goede weg zit blijkt de rit nog maar half zo lang ;)

(tot zover DW's wijze uitspraken!)

haha al veels te wijs voor op de zondag ;)
Hoeveel keer per week train je nu eigenlijk?

• #3.350
Ik ga 3x in de week trainen, schijn een dag rust na mijn training écht nodig hebben volgens B.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik zit trouwens even te rekenen aan mijn schema wat ik van 'm heb... :eek:

2862 Kcal met een verdeling 50-30-20 :eek:
Ziek-netjes verdeeld die percentages!

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Oh, en natuurlijk de hoeveelheid Kcal... Da's wel even andere koek...
:D

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Nu we toch met de toevoegingen bezig zijn: gisteren bij de Aldi vroegen ze al of ik er een BTW-bonnetje bij wilde 'gezien die hoeveelheden'. Heb er maar een schepje bovenop gedaan en vermeld dat dit een gedeelte van mijn eten is voor de komende week - leverde een mooie blik op :D

haha, dat wordt lekker smikkelen voor je dwarf! nog even en je eet meer dan ik :thumbs:

wat 2862kcal??!!
Is dat niet wat te hoog?

• #3.353
wat 2862kcal??!!
Is dat niet wat te hoog?

Ik zou ook zeggen van wel, maar van de andere kant schijn ik het nodig te hebben komende tijd met m'n nieuwe schema...
Morgen officieel (met trommels enzo) beginnen... en meteen weer trainen met B.

Gaan wij hier beleven dat we eigenlijk een log zitten te lezen van de nieuwste strongwoman in Nederland? :D

Wat is je onderhoud dan?

• #3.357
Onderhoud is met een gemiddelde activiteitsfactor tussen de 1800 en 1900 Kcal.

Ik weet wat je wilt gaan zeggen: 1000 Kcal boven onderhoud eten is teveel. Veel teveel.
Op dat punt vertrouw ik B, hij heeft me zien trainen (mee wezen trainen) en heeft vaker vrouwen begeleid. Per definitie wordt m'n eetschema binnenkort bijgesteld, aangezien dit een schema is om uit te kijken hoe ik er op reageer.

• #3.359
Zijn er 1200 meer... vandaar dat ik rustig aan het opbouwen ben en niet van de ene op de andere dag zoveel ga eten...
Gezien de soort maaltijden valt het me best mee.

Zijn er 1200 meer... vandaar dat ik rustig aan het opbouwen ben en niet van de ene op de andere dag zoveel ga eten...
Gezien de soort maaltijden valt het me best mee.

Ik ben benieuwd hoe je het hier op gaat doen..Ik zit zelf er ook over te denken om mijn kcals wat omhoog te gooien,maar durf niet zo :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven