MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.361
Ik ben benieuwd hoe je het hier op gaat doen..Ik zit zelf er ook over te denken om mijn kcals wat omhoog te gooien,maar durf niet zo :rolleyes:
Ik zat er zelf ook al aan te denken... en heb nu iemand die over m'n schouder meekijkt (zo voelt het tenminste) - en dat is wel een veilig gevoel.

Ik zou bijna zeggen: gewoon doen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Ik zat er zelf ook al aan te denken... en heb nu iemand die over m'n schouder meekijkt (zo voelt het tenminste) - en dat is wel een veilig gevoel.

Ik zou bijna zeggen: gewoon doen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt..de gene die met jou meeloopt zal echt wel weten waar hij het over hebt en bevalt het niet kan je idd terug naar gaan minder..

Voormezelf heb ik even een pmmetje gestuurd naar Maaike of ze even naar mijn schema wil kijken..ben erg benieuwd wat zij daarvan zegt..even afwachten..;)

• #3.363
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt..de gene die met jou meeloopt zal echt wel weten waar hij het over hebt en bevalt het niet kan je idd terug naar gaan minder..

Voormezelf heb ik even een pmmetje gestuurd naar Maaike of ze even naar mijn schema wil kijken..ben erg benieuwd wat zij daarvan zegt..even afwachten..;)

Goed idee van je! Maaike zal iig ook wel (met haar ervaring) iets kunnen zeggen over je schema. Wil je verder cutten of wat meer spieren aanzetten?

Je ging toch door met cutten?
Moet je dan veel cardio doen zodat je aan een cals te kort komt met dit schema?
Ik weet niet of ik erover heen heb gelezen..

• #3.365
Je ging toch door met cutten?
Moet je dan veel cardio doen zodat je aan een cals te kort komt met dit schema?
Ik weet niet of ik erover heen heb gelezen..

Gewoon héél zwaar trainen...
Toen ik B vroeg wat ik het beste kon doen (cut / bulk) kreeg ik als antwoord dit eetschema en een nieuw trainingsschema. Kijken hoe ik hier op reageer. Vanaf hier kijken we verder.

hoe ziet je nieuwe schema eruit
gezien je verhoging van je kcal
ben ik wel benieuwd

Zo, dat was even flink wat tekst bijlezen!
Ik ben echt zooo benieuwd wat dit oplevert, het idee om iedere avond lekker vol te zitten spreekt mij bijzonder aan, dat begrijp je wel :D

• #3.368
hoe ziet je nieuwe schema eruit
gezien je verhoging van je kcal
ben ik wel benieuwd
Om mezelf even te quoten:
Zó - halleluja!
Bijna een halve kilo kip per dag, 4 eieren, bijna een kilo kwark een halve kilo groente en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er wat boterhammen in mijn schema zitten, en de mogelijkheid tot aardappels eten. :eek:
...aardappels miste ik niet eens, dus HOEF ik gelukkig niet... *opluchting*
Complete schema verdeeld in maaltijden ga ik niet posten (mag niet).
Trainingen daarentegen zal ik wel posten.
Zo, dat was even flink wat tekst bijlezen!
Ik ben echt zooo benieuwd wat dit oplevert, het idee om iedere avond lekker vol te zitten spreekt mij bijzonder aan, dat begrijp je wel :D
Ik ook, ben ook zoooo benieuwd! Tot dusver (ben al een beetje volgens schema aan het eten) zit ik nog niet gruwelijk vol - volgens mij zijn wij gewoon érg goede bulkers! :D

Ik ook, ben ook zoooo benieuwd! Tot dusver (ben al een beetje volgens schema aan het eten) zit ik nog niet gruwelijk vol - volgens mij zijn wij gewoon érg goede bulkers! :D

Dat zal het wel zijn ja, hahaha...doet eerder zeer aan onze maag als er te weining eten in zit :(
Ik hoop dat je er veel spier op aanzet! :)

(Okee prima wat betreft het off-topic gebrabbel, ik zal me proberen te houden aan waar het echt over gaat :).)

Maarre je zei dat je glucosamine gebruikt. Hoe lang al? Ben voornemens het ook te gaan gebruiken.

Greetz Kaza

• #3.371
(Okee prima wat betreft het off-topic gebrabbel, ik zal me proberen te houden aan waar het echt over gaat :).)

Maarre je zei dat je glucosamine gebruikt. Hoe lang al? Ben voornemens het ook te gaan gebruiken.

Greetz Kaza

Glucosamine sinds een week pas, dus kan (helaas) nog weinig zeggen over de toegevoegde waarde van dat spul.
Het schijnt trouwens dat als je Glucosamine en Chondroitine samen neemt dat het elkaar versterkt (en de capsules die ik heb bevatten allebei).

Glucosamine sinds een week pas, dus kan (helaas) nog weinig zeggen over de toegevoegde waarde van dat spul.
Het schijnt trouwens dat als je Glucosamine en Chondroitine samen neemt dat het elkaar versterkt (en de capsules die ik heb bevatten allebei).

Welke gebruik je dan?

Schijnt dat sommige mensen bepaalde enzymen in hun darmen hebben die glucosamine afbreken. Wanneer chondroitine is toegevoegd, gebeurd dit niet.
Daarom kan iedereen sowieso beter de combi gebruiken.

Vaak merk je er niet zoveel van als je het gebruikt...pas als je stopt denk je na een week hmmm...wat voelen die gewrichtjes verrot :(

• Like
Waarderingen: kaza
ik bedoel niet je eet-schema ( waarom mag je dat niet posten - top secret ? )
maar je trainings-schema

• #3.376
ik bedoel niet je eet-schema ( waarom mag je dat niet posten - top secret ? )
maar je trainings-schema
Trainingsschema post ik zo gauw ik het heb, op dit moment doen we nog 'gewone' trainingen om te zien wat ik kan en met welke intensiteit enzo - de dropsets komen daarna pas.

Over trainen gesproken: wat heb ik een spierpijn in m'n triceps zeg! :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven