- Waardering
- 1.339
supersetje bb curls, db curls en hammer curls... gegarandeerd spierpijn![]()
Dropsetje doen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
supersetje bb curls, db curls en hammer curls... gegarandeerd spierpijn![]()

Dan moet het wel héél erg goed zijn...Eenmaal aan de drop sets en je wil niet meer anders geloof me!
De 'after-feeling' is bijna bevredigender dan coïtus
coïtus![]()

Hij gaat hard vandaag ja, had nog wat huiswerk van een cursus wat af moest...Ben benieuwd Dwarf hoe het allemaal uit gaat pakken
Maar jeetje, ik zit even een paar uurtjes niet hier en meteen weer een paar pagina's om door te lezen![]()

Ik heb nooit ergens vermeld dat dit een puur eet- & trainlog zou worden... toch?

Pas maar op: vriendlief en ik zijn een lang weekend Rotterdam aan het plannen - voor je het weet sta ik weer bij Flexx!NOu kom maar een keer langs met die biceps
In Rotterdam weten we er wel raad mee![]()

NOu kom maar een keer langs met die biceps
In Rotterdam weten we er wel raad mee![]()

Dan zou ik skinnie ook uitnodigen voor de gelegenheid: dan krijg je pas een 'vette' training.![]()

drop coïtus??
Ben gek op drop en op ......
Drop is wel slecht voor je test aanmaak - klote hoor
o heb ik al verteld dat ik een brilletje nodig heb![]()
drop coïtus??
Ben gek op drop en op ......
Drop is wel slecht voor je test aanmaak - klote hoor

Niet cross-posten Marvin! Zit net te antwoorden in jouw log!Heb geen zin om helemaal bij te lezen..lui als ik ben! Maar waarom neem je nu ineens zo 'veel' kcals? Wel hele nette verhoudingen btw! 50-30-20 lukt mij niet hoor!
whoehoe!Dan moet het wel héél erg goed zijn...
Beter dan coïtus?!
Hij gaat hard vandaag ja, had nog wat huiswerk van een cursus wat af moest...
Ik heb nooit ergens vermeld dat dit een puur eet- & trainlog zou worden... toch?
Pas maar op: vriendlief en ik zijn een lang weekend Rotterdam aan het plannen - voor je het weet sta ik weer bij Flexx!![]()
Nou dan hoor ik het natuurlijk wel... Dan zou ik skinnie ook uitnodigen voor de gelegenheid: dan krijg je pas een 'vette' training.![]()
sterker nog: hemelsbreed nog geen 200 meter bij mij vandaan! Heb 'm alleen nog nie gespot...
Ja, hebben nog niks definitief, zijn even aan het kijken wanneer we kunnen, wat we dan gaan doen - dat soort dingen. Uiteraard een dagje Bleiswijk (sauna!), en op de koffie bij z'n tante... wordt zoals ik zei een LANG weekendwhoehoe!Nou dan hoor ik het natuurlijk wel...
sterker nog: hemelsbreed nog geen 200 meter bij mij vandaan! Heb 'm alleen nog nie gespot...