MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankjewel! Voorbeeld? Nee joh, ik doe alleen m'n best - heb echt geen voorbeeldfunctie hier hoor!

Tocht wel hoor :) Jij hebt het karakter om het vol te houden.. bij mij is het altijd in stukken. Vaak lig ik buiten strijd door kwetsuren, ziekte... echt niet leuk :). en dan is de motivatie over.

Dus ik ben nu terug begonnen, ik wou graag een log bijhouden.. maar ik weet niet of ik wel elke dag tijd heb om hier te posten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.423
Tocht wel hoor :) Jij hebt het karakter om het vol te houden.. bij mij is het altijd in stukken. Vaak lig ik buiten strijd door kwetsuren, ziekte... echt niet leuk :). en dan is de motivatie over.

Dus ik ben nu terug begonnen, ik wou graag een log bijhouden.. maar ik weet niet of ik wel elke dag tijd heb om hier te posten
Belangrijker is dat je voor jezelf bijhoudt wat je doet (en desnoods maar 2x in de week post). Mijn (uit elkaar vallende) boekje is een deel van mijn motivatie. Ik roep vaak dat ik gruwelijk sterk ben aan het eind van het boekje, en weet je wat? Ik denk dat het nog waar is ook ;)

Hoe meer je bereikt, hoe meer je wilt... tenminste: ik dan.

Dank je voor je compliment! :D

Jawel jawel! VOorbeeldfunctie! :D

Damn lijkt me echt een pittig schema.....wel interessant.

• #3.427
Damn lijkt me echt een pittig schema.....wel interessant.
Wel leuk! Voor volgende week heb ik al opgeschreven waar ik meer gewicht bij kan gooien, want was soms zelfs te licht...

Morgen:
SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises

:eek:

(warming up voor rug = chinnen, en dat kan ik niet... :()

Belangrijker is dat je voor jezelf bijhoudt wat je doet (en desnoods maar 2x in de week post). Mijn (uit elkaar vallende) boekje is een deel van mijn motivatie. Ik roep vaak dat ik gruwelijk sterk ben aan het eind van het boekje, en weet je wat? Ik denk dat het nog waar is ook ;)

Hoe meer je bereikt, hoe meer je wilt... tenminste: ik dan.

Dank je voor je compliment! :D

He grote voorbeeld!!!

Mooi gesproken!;)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Wel leuk! Voor volgende week heb ik al opgeschreven waar ik meer gewicht bij kan gooien, want was soms zelfs te licht...

Morgen:
SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises

Ook een leuke training, onderlichaam en rug vind ik wel het leukst.

Misschien denk je dat je niet kan chinnen..............;)

Hola chica,

zonder al die ongelezen pagina's door te spitten... had je nou al je nieuwe trainings schema gepost?

...ik weet niet of ik morgen mijn armen nog kan bewegen...

Decline BP
15*20kg
8*30kg
12*30kg
6*35kg
10*35kg
8*40kg

Incline DB press
15*7,5kg
8*10kg
12*12,5kg
6*15kg
10*12,5kg
4*17,5kg

Flying motion (soort flyes)
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg
10*7,5kg
4*10kg

Shoulderpress apparaat (gewicht per kant)
15*5kg
8*5kg
12*7,5kg
6*10kg
8*10kg
4*10kg

Side raises (wat een hékel heb ik aan deze oefening!)
15*3kg
8*5kg
12*3kg
6*5kg
8*5kg
4*5kg

Skull crusher / french press (wat is het verschil? weet niet welke ik heb gedaan)
Flat bench, EZ-bar van 7,5kg
15*17,5kg
12*17,5kg

Pushdown
15*20kg
12*30kg
>Die voelde ik met name in de aanhechting van mijn triceps - die moeten blijkbaar wennen aan deze oefening.

Ok, schema is als volgt: 6 setjes per oefening met wisselende reps (en daarbij wisselend gewicht). 15-8-12-6-10-4
Zwaar & lekker.
Woensdag benen & rug - donderdag niet kunnen lopen gok ik zo... :D
Oh, en een complimentje voor de gewichten die ik druk! :D:D

Hoi Ceska,

Ja had ze al gedaan, wat vind je er van?

Afz: secratesse van Dwarf (eenmalig, heb toch weinig te doen nu)

ja ik denk dat ik na zo'n training ik een korset zou moeten lopen zodat ik mn boven lichaam niet zou kunnen bewegen :D

goeie training dwarfie
mil press/ db press zijn natuurlijk belangrijk
maar je front/side / bent over raises maken juist dat verschil in definitie
t.a.v je schouderkoppen

Even tussendoor: over een uur 'mag' ik weer eten, en heb nu al honger... (huh?!)

Goed teken, betekend dat je hard getraind hebt :thumbs:

Thnx Sigi! OP dit moment nog steeds geen spierpijn, een klein beetje voel ik m'n borst, verder niks :D
Just wait :rolleyes:

Feestje! (van m'n werk) Morgen weer training, mag van B geen 2 dagen achter elkaar trainen. Volgende keer ben ik zo ongeveer verplicht om met de 20kg DB's te spelen :eek: (ik heb geen spot nodig gehad gisteren, alleen hulp bij het in positie brengen)

Leuk feestje gehad?

De intensiteit gaat wel flink omhoog zeg, 20 kg dumbbells toe maar :eek:

Morgen: SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises :eek:

Geen 30 reps meer dus? haha, wedden dat je overmorgen (zodra de spierpijn erin hakt) niet meer recht kan lopen :hahaha:

Top, ben echt benieuwt naar je ervaring!

goeie training dwarfie mil press/ db press zijn natuurlijk belangrijk maar je front/side / bent over raises maken juist dat verschil in definitie t.a.v je schouderkoppen

+1

Morgen:

''

Lekker bezig zeg, doet je goed hé met B samen trainen?!
Chinnen is zoieso echt mega zwaar maar je word als je het genoeg doet vanzelf sterker!! word je mooi wijd van..;) en ik hoop dat je beentraining beetje gaat maar jou kennende komt dat wel goed..good luck..

• #3.435
Thnx iedereen,
net terug van m'n feestje - waar ze PEPSI light hadden... :kots:
DW heeft dus weer eens een ouderwets spa rood-feestje gehad (iets met autorijden, geen alcohol en eetschema).

Spierpijn blijft tot dusver uit, enige is een beetje vlak voor m'n oksels - ben benieuwd of het morgen erger is (goede spierpijn slaat een dag over).

Die 30-reppers zijn verleden tijd, ook de beentraining gaat op die idiote reprange (maar eigenlijk best lachen...). Trainen met B is cool, het jammere is dat ik waarschijnlijk nadat ik op weg ben geholpen niet elke training meer met hem zal trainen (ook al vond hij mij beter bevallen als trainingsbuddy dan zijn eigen buddy!).

Ik ben bang dat ik er deze week achter kom of ik een beetje kan chinnen :angstig:

• #3.436
Romanian deadlift
15*40kg
12*50kg
10*55kg
6*60kg

Liggende legcurl
10*15kg
8*10kg
10*10kg

Squat
15*40kg
10*50kg
10*50kg
6*50kg

Legpress voeten smal
15*40kg
8*70kg
10*90kg

Seated calf raise
20*20kg
16*20kg

Standing calf raise
11*90kg
14*70kg

Wel lachen dat de gozers die ik normaal gesproken 's avonds tegen kom er nu ook waren... best maf. Die stonden tijdens m'n squat ook meteen te roepen dat ik moest DOORzakken, en terug benen STREKKEN - maar dat mag ik van B helemaal niet :rolleyes:

Vrijdag weer samen trainen, en als het aan hem ligt nog wel veel vaker - ik heb dezelfde instelling qua trainen als hij, en dat bevalt 'm wel! (Ik heb vanochtend alleen de wekker vroeg gezet om m'n eerste maaltijd naar binnen te schuiven, anders was ik blijven liggen!)

Nou, die RDL is alleraardigst :p

he dwarf, die vorige benentrainingen van jou waren toch veel zwaarder? met al die 30reppers..

• #3.439
Nou, die RDL is alleraardigst :p

...en absoluut niet op m'n max :D

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

he dwarf, die vorige benentrainingen van jou waren toch veel zwaarder? met al die 30reppers..

Die waren qua reprange veel zwaarder, bij deze trainingen gaan ze in gewichten veel zwaarder (niet meteen eerste training natuurlijk).

Die waren qua reprange veel zwaarder, bij deze trainingen gaan ze in gewichten veel zwaarder (niet meteen eerste training natuurlijk).

ok, ik dacht dat je 30 reppers met 40kg maakte, dan vind ik 10x50kg niet zo zwaar namelijk :) (al zal je ze alsnog wel lekker gaan voelen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven