- Waardering
- 1.339
Dankjewel! Voorbeeld? Nee joh, ik doe alleen m'n best - heb echt geen voorbeeldfunctie hier hoor!Je bent echt goed bezig als ik het zo hoor !
We zouden een voorbeeld van je moeten nemen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Voorbeeld? Nee joh, ik doe alleen m'n best - heb echt geen voorbeeldfunctie hier hoor!Je bent echt goed bezig als ik het zo hoor !
We zouden een voorbeeld van je moeten nemen![]()
Dankjewel! Voorbeeld? Nee joh, ik doe alleen m'n best - heb echt geen voorbeeldfunctie hier hoor!
Jij hebt het karakter om het vol te houden.. bij mij is het altijd in stukken. Vaak lig ik buiten strijd door kwetsuren, ziekte... echt niet leuk
. en dan is de motivatie over.Belangrijker is dat je voor jezelf bijhoudt wat je doet (en desnoods maar 2x in de week post). Mijn (uit elkaar vallende) boekje is een deel van mijn motivatie. Ik roep vaak dat ik gruwelijk sterk ben aan het eind van het boekje, en weet je wat? Ik denk dat het nog waar is ookTocht wel hoorJij hebt het karakter om het vol te houden.. bij mij is het altijd in stukken. Vaak lig ik buiten strijd door kwetsuren, ziekte... echt niet leuk
. en dan is de motivatie over.
Dus ik ben nu terug begonnen, ik wou graag een log bijhouden.. maar ik weet niet of ik wel elke dag tijd heb om hier te posten

...zei een voorbeeld van me... *huh?!*
Wel leuk! Voor volgende week heb ik al opgeschreven waar ik meer gewicht bij kan gooien, want was soms zelfs te licht...Damn lijkt me echt een pittig schema.....wel interessant.

)Belangrijker is dat je voor jezelf bijhoudt wat je doet (en desnoods maar 2x in de week post). Mijn (uit elkaar vallende) boekje is een deel van mijn motivatie. Ik roep vaak dat ik gruwelijk sterk ben aan het eind van het boekje, en weet je wat? Ik denk dat het nog waar is ook
Hoe meer je bereikt, hoe meer je wilt... tenminste: ik dan.
Dank je voor je compliment!![]()

Wel leuk! Voor volgende week heb ik al opgeschreven waar ik meer gewicht bij kan gooien, want was soms zelfs te licht...
Morgen:
SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises
(warming up voor rug = chinnen, en dat kan ik niet...)

...ik weet niet of ik morgen mijn armen nog kan bewegen...
Decline BP
15*20kg
8*30kg
12*30kg
6*35kg
10*35kg
8*40kg
Incline DB press
15*7,5kg
8*10kg
12*12,5kg
6*15kg
10*12,5kg
4*17,5kg
Flying motion (soort flyes)
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg
10*7,5kg
4*10kg
Shoulderpress apparaat (gewicht per kant)
15*5kg
8*5kg
12*7,5kg
6*10kg
8*10kg
4*10kg
Side raises (wat een hékel heb ik aan deze oefening!)
15*3kg
8*5kg
12*3kg
6*5kg
8*5kg
4*5kg
Skull crusher / french press (wat is het verschil? weet niet welke ik heb gedaan)
Flat bench, EZ-bar van 7,5kg
15*17,5kg
12*17,5kg
Pushdown
15*20kg
12*30kg
>Die voelde ik met name in de aanhechting van mijn triceps - die moeten blijkbaar wennen aan deze oefening.
Ok, schema is als volgt: 6 setjes per oefening met wisselende reps (en daarbij wisselend gewicht). 15-8-12-6-10-4
Zwaar & lekker.
Woensdag benen & rug - donderdag niet kunnen lopen gok ik zo...
Oh, en een complimentje voor de gewichten die ik druk!![]()
Even tussendoor: over een uur 'mag' ik weer eten, en heb nu al honger... (huh?!)
Just waitThnx Sigi! OP dit moment nog steeds geen spierpijn, een klein beetje voel ik m'n borst, verder niks![]()

Feestje! (van m'n werk) Morgen weer training, mag van B geen 2 dagen achter elkaar trainen. Volgende keer ben ik zo ongeveer verplicht om met de 20kg DB's te spelen(ik heb geen spot nodig gehad gisteren, alleen hulp bij het in positie brengen)

Morgen: SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises![]()

goeie training dwarfie mil press/ db press zijn natuurlijk belangrijk maar je front/side / bent over raises maken juist dat verschil in definitie t.a.v je schouderkoppen
''Wel leuk! Voor volgende week heb ik al opgeschreven waar ik meer gewicht bij kan gooien, want was soms zelfs te licht...
Morgen:
SLDL, lying leg curl, squats, leg extensions, hacksquats, seated & standing calf-raises
(warming up voor rug = chinnen, en dat kan ik niet...)
en ik hoop dat je beentraining beetje gaat maar jou kennende komt dat wel goed..good luck..

he dwarf, die vorige benentrainingen van jou waren toch veel zwaarder? met al die 30reppers..
Die waren qua reprange veel zwaarder, bij deze trainingen gaan ze in gewichten veel zwaarder (niet meteen eerste training natuurlijk).
(al zal je ze alsnog wel lekker gaan voelen)