AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.441
ok, ik dacht dat je 30 reppers met 40kg maakte, dan vind ik 10x50kg niet zo zwaar namelijk :) (al zal je ze alsnog wel lekker gaan voelen)

Je hebt gelijk, zowel dat ze niet zo zwaar waren als dat ik ze zal gaan voelen ;)
Voelde ook wel dat er nog veel meer in zit...

Goede training Dwarf! Weer heel wat anders als die 30-reppers! Maar zeker een mooi volume met mooie gewichten erdoorheen gejaagd!:D

Nette training weer, Dwarfie: de complimenten!

En laat die gozers maar kletsen, B gaat jou tot de top begeleiden ... :D

Wel lachen dat de gozers die ik normaal gesproken 's avonds tegen kom er nu ook waren... best maf. Die stonden tijdens m'n squat ook meteen te roepen dat ik moest DOORzakken, en terug benen STREKKEN - maar dat mag ik van B helemaal niet :rolleyes:

Benen inderdaad beter niet strekken, spanning erop houden :thumbs:

Keurige training Dwarf, die ga je voelen!

• #3.447
Au! Waar is dat nou voor nodig?!
Nette training weer, Dwarfie: de complimenten!

En laat die gozers maar kletsen, B gaat jou tot de top begeleiden ... :D
Dat lijkt me wel wat ja ;)
Ik ga graag de discussie aan, en heb al uitgelegd dat ik niet giga-bovenbenen hoef te hebben. Discussie is leuk: begrijpen we elkaar tenminste :)
Benen inderdaad beter niet strekken, spanning erop houden :thumbs:

Keurige training Dwarf, die ga je voelen!
Ik ben benieuwd! Heb op dit moment alleen maar honger... Gek eigenlijk: gisteren met moeite bak leeg gegeten om 17.00u, om 19.30u was ik echt weer aan het rammelen van de honger - en 's avonds (weer terug thuis) blij dat ik nog een bak kwark 'mocht'.

Zat ff voor de gein te kijken naar al je posts, dus ook je eerste....groot verschil zeg met wat je nu hebt bereikt ook qua kennis.

Nou ik ga zo trainen. Heb afgesproken met een vriend (is ook pt en breed) Hoop van hem wat te leren.

Nou later!

Wel lachen dat de gozers die ik normaal gesproken 's avonds tegen kom er nu ook waren... best maf. Die stonden tijdens m'n squat ook meteen te roepen dat ik moest DOORzakken, en terug benen STREKKEN - maar dat mag ik van B helemaal niet :rolleyes:

Vrijdag weer samen trainen, en als het aan hem ligt nog wel veel vaker - ik heb dezelfde instelling qua trainen als hij, en dat bevalt 'm wel! (Ik heb vanochtend alleen de wekker vroeg gezet om m'n eerste maaltijd naar binnen te schuiven, anders was ik blijven liggen!)

Iedereen heeft wel een bepaalde visie over het trainen (en voeding ook).Of het een waar is of niet...het gaat er om wat voor effect heeft bij jou.

En jij bent de enige die dat kan bepalen.Hoe meer 'interne' motivatie je hebt,hoe minder onzeker je eigenlijk wordt. En hoe meer je zelf dingen probeert,des te beter leer je je lichaam kennen.

• Like
Waarderingen: kaza
Au! Waar is dat nou voor nodig?!

Dat lijkt me wel wat ja ;)
Ik ga graag de discussie aan, en heb al uitgelegd dat ik niet giga-bovenbenen hoef te hebben. Discussie is leuk: begrijpen we elkaar tenminste :)

Ik ben benieuwd! Heb op dit moment alleen maar honger... Gek eigenlijk: gisteren met moeite bak leeg gegeten om 17.00u, om 19.30u was ik echt weer aan het rammelen van de honger - en 's avonds (weer terug thuis) blij dat ik nog een bak kwark 'mocht'.

Miss Figure wilde je worden toch? (Nou ja, misschien nog niet officieel, voorlopig heb je nog geen wedstrijden gepland...) Of wil je gewoon een gespierd bovenlijf en strakke benen?

• #3.451
Miss Figure wilde je worden toch? (Nou ja, misschien nog niet officieel, voorlopig heb je nog geen wedstrijden gepland...) Of wil je gewoon een gespierd bovenlijf en strakke benen?

Gespierd boven- en onderlijf, maar hoef geen 'blokken' van bovenbenen (zou ook niet passen bij de rest van m'n lijf), zo hoef ik ook geen blokken van kuiten. Gewoon mooi gespierd.

haha ik zie het al voor me, je bent niet al te lang en dan van die mega benen er onder :D
zal er grappig uit zien ;)

weet je zeker dat je een blokken wil...? mooie gepolijste blokjes :D... ik wel... :D ook op de kuiten...

• #3.454
weet je zeker dat je een blokken wil...? mooie gepolijste blokjes :D... ik wel... :D ook op de kuiten...

Je hebt blokken en blokken natuurlijk ;)
Volgens B moet ik me op dit moment op andere delen richten, en vooral geen bredere kont ambiëren dan ik nu al heb...

Ach, ik geloof 'm en vind de trainingen lekker - en is toch lekker 'uitproberen' zo'n begeleider :D

altijd lekker om de begeleider uit te proberen inderdaad...:rolleyes:

• #3.456
altijd lekker om de begeleider uit te proberen inderdaad...:rolleyes:

:P

Zó, dat belooft nog wat voor vandaag! Gisteravond hebben mijn benen de hele avond 'vol' gezeten, vanochtend voel ik al een hoop spieren in mijn benen... Ben benieuwd hoe zich dat gedurende de dag ontwikkelt...
En was ik na die 30-reppers de dag erna altijd een kilo zwaarder (vocht vasthouden), vanochtend schrok ik ook meteen maar even van 1,5 kilo!
:eek:

Ach gewoon rustig aan beginnen met je trainer...ben benieuwd hoe jullie uiteindelijk gaan trainen over een paar weken/maanden. Komt vast helemaal goed, daar geloof ik wel in.
Echt kicken hoor dat je nu een PT hebt haha :roflol:...ik wil ook haha kan ik extra dingen leren :) nooit verkeerd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven