MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.461
Ach gewoon rustig aan beginnen met je trainer...ben benieuwd hoe jullie uiteindelijk gaan trainen over een paar weken/maanden. Komt vast helemaal goed, daar geloof ik wel in.
Echt kicken hoor dat je nu een PT hebt haha :roflol:...ik wil ook haha kan ik extra dingen leren :) nooit verkeerd.
Het traint echt een stuk lekkerder zo - ook omdat hij zelf meetraint (wel met wat zwaardere gewichten), en omdat 'ie zelf aan het eind van het jaar weer op het podium gaat staan! :D
+1, je kunt ervan houden, maar als je het leuk vind dan train je IMO te licht...:o:D
Schouders etc. vind ik nog veel leuker, en die train ik ook niet te licht ;)
Gaat erom dat de manier van trainen je aanstaat, en deze manier bevalt me behoorlijk!

Het traint echt een stuk lekkerder zo - ook omdat hij zelf meetraint (wel met wat zwaardere gewichten), en omdat 'ie zelf aan het eind van het jaar weer op het podium gaat staan! :D

Echt heel leerzaam, zeker je oren en ogen goed openhouden, want van dat soort mensen leer je echt heel veel!

Schouders etc. vind ik nog veel leuker, en die train ik ook niet te licht ;)
Gaat erom dat de manier van trainen je aanstaat, en deze manier bevalt me behoorlijk!

Schouders vind ik ook wel lekker om te trainen. Benen trainen kan leuk zijn, maar na 4 jaar squatten is de glorie er wel vanaf.. de afterfeeling blijft wel erg verslavend :thumbup:

• #3.463
:janken:Out of the blue krijg ik opeens weer last van m'n schouder!:janken:
Zonder enige aanwijzing komt vanochtend dezelfde pijn in mijn schouder terug als 2 weken geleden. Zelfde plek, zelfde pijn - alleen nu geen direct aanwijsbare reden...

:grumble::yell::grumble:

• #3.465
Ik heb B al gemaild, morgen zie ik 'm toch - misschien weet hij wat het is...
Zuur, want ik had absoluut 0,0 procent last meer...

He K.t zeg... Ja ik snap helemaal hoe je je voelt. Heb hetzelfde met mijn polsen. Ben je net lekker bezig, krijg je dit. Misschien toch ff naar de doc. Je kan zomaar een ontsteking hebben, uit het niets (voor jou gevoel) Heb ik ook gehad.

Hoe gaat het met de beentjes verder??

Hey shit zeg...nou ik hoop voor jou dat ie net zo snel verdwijnt als dat je hem weer gekregen hebt..bah

Suc6 met je schouder...kusje erop..:o

ja... zeker balen zeg... heb daar geen verstand van, maar als dat zo maar uit het niets terugkomt... even aankijken maar als het blijft echt even naar laten kijken, niet laten sudderen! (sudderschouderlapjes :p)

• #3.472
He K.t zeg... Ja ik snap helemaal hoe je je voelt. Heb hetzelfde met mijn polsen. Ben je net lekker bezig, krijg je dit. Misschien toch ff naar de doc. Je kan zomaar een ontsteking hebben, uit het niets (voor jou gevoel) Heb ik ook gehad.

Hoe gaat het met de beentjes verder??
Morgen kijkt B er naar, mocht die het niet vertrouwen dan sta ik héél snel bij de huisarts of fysio! Schouderblessures zijn eng, en ik heb geen zin om ermee door te blijven trainen.

Mijn benen zijn GAAR! Hoe dichter m'n hakken naar m'n kont gaan, hoe harder ik ga gillen van de spierpijn... :eek:
Opstaan vanuit een stoel is trouwens ook niet echt lekker te noemen...

Hey shit zeg...nou ik hoop voor jou dat ie net zo snel verdwijnt als dat je hem weer gekregen hebt..bah
Ik hoop het ook! Is zo'n rotgevoel! Broek aan- of uittrekken gaat nogal rot (pijn!), en ik drink nogal wat water en thee op een gemiddelde dag... :rolleyes:
Suc6 met je schouder...kusje erop..:o
:o
*blush*
Thnx Marvin - voelt meteen al een stukje beter zo! :D
ja... zeker balen zeg... heb daar geen verstand van, maar als dat zo maar uit het niets terugkomt... even aankijken maar als het blijft echt even naar laten kijken, niet laten sudderen! (sudderschouderlapjes :p)
Ik snap er echt niks van, in het e-mailtje van B stond dat hij niet verwacht dat ik iets verkeerd heb gedaan tijdens de schoudertraining - daar had ik al eerder last van moeten hebben. Hij kijkt er morgen naar en dan zien we het wel...
Ik ga er in ieder geval niet mee rondlopen! Vlees sudderen doe ik zaterdag wel (aanbieding AH) - kijken of de liefde van m'n vriend nog steeds door z'n maag gaat! :D

Kijk... ook dat is een mooie bekomstigheid van een trainer!
En door jouw maag, op je junkdag moet je echt met liefde genieten! :D

• #3.474
Kijk... ook dat is een mooie bekomstigheid van een trainer!
En door jouw maag, op je junkdag moet je echt met liefde genieten! :D

Ik weet eigenlijk niet of ik al mag junken van B.. :sad:
Rundvlees staat als afwisseling daarentegen wel op m'n schema! :D

Aaaaahhh.... B-tjuh? Aaah toe?
:p
RUND! hmmm.... ja... dan moet je dat ter afwisseling ook maar doen he...
:p

Beterschap met je schouder.

Mijn benen zijn GAAR! Hoe dichter m'n hakken naar m'n kont gaan, hoe harder ik ga gillen van de spierpijn... :eek: Opstaan vanuit een stoel is trouwens ook niet echt lekker te noemen...

Ga maar eens heel langzaam zitten zonder je ergens aan vast te houden, dat is nog erger ;)

Ik hoop het ook! Is zo'n rotgevoel! Broek aan- of uittrekken gaat nogal rot (pijn!), en ik drink nogal wat water en thee op een gemiddelde dag... :rolleyes:

+1

Toevallig voel ik mijn benen ook nog gigantisch van gisteren.. het liefste zou ik willen blijven zitten en niet opstaan :roflol:

De trap op is het ergste :mad:

Vlees sudderen doe ik zaterdag wel (aanbieding AH) - kijken of de liefde van m'n vriend nog steeds door z'n maag gaat! :D

Héé! inderdaad.. de AH heeft rundvlees en kip in de bonus, thnx voor de tip! :thumbs:

Vorige week was biefstuk in de aanbieding bij de C1000.. Ik had voor een goeie 10 euro ruim een kilo :D

Ik weet eigenlijk niet of ik al mag junken van B.. :sad:

Af en toe junken kan zelfs goed voor je metabolisme zijn! Als je lichaam gewend is aan schone voeding, en dan plots troep te verwerken krijgt zal je metabolisme ook een opdonder krijgen :thumbup:

Rundvlees staat als afwisseling daarentegen wel op m'n schema! :D

Wist je dat rundvlees een hogere biologische waarde heeft dan kip? :rolleyes:

• #3.478
Ga maar eens heel langzaam zitten zonder je ergens aan vast te houden, dat is nog erger ;)

Toevallig voel ik mijn benen ook nog gigantisch van gisteren.. het liefste zou ik willen blijven zitten en niet opstaan :roflol:

De trap op is het ergste :mad:

Héé! inderdaad.. de AH heeft rundvlees en kip in de bonus, thnx voor de tip! :thumbs:

Vorige week was biefstuk in de aanbieding bij de C1000.. Ik had voor een goeie 10 euro ruim een kilo :D

Af en toe junken kan zelfs goed voor je metabolisme zijn! Als je lichaam gewend is aan schone voeding, en dan plots troep te verwerken krijgt zal je metabolisme ook een opdonder krijgen :thumbup:

Wist je dat rundvlees een hogere biologische waarde heeft dan kip? :rolleyes:
spierpijn is alleen erg wanneer ik m'n benen naar me toe trek - squatbeweging heb ik helemaal geen last van :P
Pijn in mijn schouder heb ik maar een beetje (raar blijft dat toch), vooral bij broeken aan- en uittrekken... gelukkig doe ik dat maar 12x op een dag ofzo :rolleyes: - toch eens aan Jerney vragen wat een nieuwe schouder kost :D
In de AH van deze maand staat een lekker chili-recept (en zoals je wellicht weet hoort chili con carne eigenlijk met suddervlees, en niet met gehakt!), met een beetje aanpassingen past het prachtig in mijn dieet!
Junken mag dan wel goed zijn, maar kan me voorstellen dat met de giga-hoeveelheden calorieën die ik binnen krijg het nu nog niet zo slim is om te gaan junken. Het enige waar ik nu qua junk trek in heb is een koekje, of een stukje chocolade (80%+ geen bezwaar).

spierpijn is alleen erg wanneer ik m'n benen naar me toe trek - squatbeweging heb ik helemaal geen last van :P
Pijn in mijn schouder heb ik maar een beetje (raar blijft dat toch), vooral bij broeken aan- en uittrekken... gelukkig doe ik dat maar 12x op een dag ofzo :rolleyes: - toch eens aan Jerney vragen wat een nieuwe schouder kost :D
In de AH van deze maand staat een lekker chili-recept (en zoals je wellicht weet hoort chili con carne eigenlijk met suddervlees, en niet met gehakt!), met een beetje aanpassingen past het prachtig in mijn dieet!
Junken mag dan wel goed zijn, maar kan me voorstellen dat met de giga-hoeveelheden calorieën die ik binnen krijg het nu nog niet zo slim is om te gaan junken. Het enige waar ik nu qua junk trek in heb is een koekje, of een stukje chocolade (80%+ geen bezwaar).

Oh 12 keer maar :roflol:

Klinkt goed die chili con carne, even opzoeken! :)

En wat betreft de chocolade, hier wat leuk nieuws!

rund hogere biologische waarde? En vetgehalte dan?

nou toch maar aan de jurk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven