Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
Succes met je schouders en een fijn weekend!
Dankjewel, jij ook fijn weekend! (gooi het fijne weekend ook wel in jouw log ;))
geen spierpijn in je biceps hmmmm.... als dat er morgen nie is dan eu... zijn je biceps stuk!
:p

Fijn weekend!
Nee, dan zijn ze juist niet stuk genoeg! :p
Jij ook prettig weekend - may the junk be with you...

Net de eerste keer crème gesmeerd op m'n schouder (note to self: volgende keer ietsje minder pakken), ook al doet het nu geen pijn. Wil minimaal een week het spul blijven gebruiken, en dan kijk ik wel verder. 'oh, nu voel ik niks' is té makkelijk om toch ergens mee rond te blijven lopen, en da's niet slim! (ik weet wanneer ik niet eigenwijs moet zijn).
Het mooie is dat ik gisteren helemaal geen pijn heb gehad met trainen, "nadeel" is dat B zoiets had van 'blijkbaar kun jij veel zwaarder, en dat ga je volgende week ook doen ook!' :o
Ik houd m'n hart vast voor volgende week, ook al heb ik er stiekem wel zin in! :D

wil je mijn schouders ook even insmeren?

ah, dan is het goed! ik hou die insmeersessie even tegoed van je want ik moet zo naar amsterdam al!

:sad: ik zal het onthouden :mad:

Hoe gaat het met de cardio?
Ik had vanmorgen 35km gefietst op nuchtere maag maar vond het niet lekker aanvoelen.

Nou doe rustig aan met je schouder, hopelijk is ie gewoon wat overbelast.

• #3.509
Andere dag, andere aanbieding ;)
:P
Hoe gaat het met de cardio?
Ik had vanmorgen 35km gefietst op nuchtere maag maar vond het niet lekker aanvoelen.
Welke cardio?
Morgen begin ik weer met start to run, beetje conditie opbouwen met lopen.. (moet ik wel eerst de mp3's terug vinden..)
Nou doe rustig aan met je schouder, hopelijk is ie gewoon wat overbelast.
Ik hoop eigenlijk dat het gewoon niks is! :rolleyes:
Rustig aan: absoluut! En smeren...

• #3.511
Ja, vrij ernstig als je een laptop zelf hebt, eentje van je werk en 4 externe harde schijven... zoekactie dus!

• #3.514
Ik denk dat ik een slechte junker ben... kreeg er gisteren minder maaltijden in gegooid dan in mijn schema staan (wel wat 'slecht' spul), en weeg vanochtend minder dan gisteren...
Stiekem vind ik het ook makkelijk om me te houden aan een eetschema dan te bedenken 'wat ik nu weer zal eten'....

Start 2 run (deel 1) heb ik in ieder geval weer gevonden :D

Insmeer / masseersessie kunnen helaas niet meer geboekt worden! :P

Volgens mij weeg je vaak 's ochtends wat minder dan op andere momenten van de dag, maargoed ...

Lijkt me ook wel lastig om me aan zo'n strak eetschema te houden als je net ermee begint en het niet gewend bent.

Toch hulde voor de manier waarop je oppakt: jij komt er wel! :D

• #3.516
Volgens mij weeg ik me iedere keer op hetzelfde moment van de dag :rolleyes:
Ik heb meer moeite met een junkdag dan me netjes aan mijn schema te houden... (heb écht te weinig gegeten gisteren)

Net terug van een rondje lopen: les 1 Start to Run. Crisis. Tijd voor het opbouwen van hardloopconditie, want die is volledig weg, m'n polar bevestigde dat:
19.10 minuten
149 Kcal
144 avg
175 max

Morgen les 2.

lol, geen zin om ook mee te doen aan de dam tot dam loop dit jaar?
Leuk doel om voor te trainen toch :)

Ik trek junk ook niet meer zo goed, mn maag is meteen van slag. Mijn moeder had vd een heerlijke gulash gemaakt (met zuurkool oa). Eentje waar je geen nee tegen kan zeggen, maar wat een last ik daarna van mijn maag had damn...

Maar ook ik moet wat meer gaan eten, merkte het al afgelopen week.
BTW je hartslag meter met horloge, geeft die toevallig ook je afstand aan dieje loopt?

• #3.518
M'n polar geeft geen afstanden, weet ook niet hoe snel ik loop.
Ik de Damtotdam loop?! Ben eigenlijk niet zo'n hardloper - maar omdat jij het bent zal ik er in ieder geval over nadenken ;)

Ik ben ook geen hardloper, maar ik vond het juist wel leuk om het als een nieuwe uitdaging te doen. Vooral als mensen me uitlachen als ik ze het vertel :(

Denk er over na ja :)
En wie weet kunnen we samen voor een goed doel lopen.
Buiten dat is het ook gewoon een goeie cardio workout.

• #3.520
Ik ben ook geen hardloper, maar ik vond het juist wel leuk om het als een nieuwe uitdaging te doen. Vooral als mensen me uitlachen als ik ze het vertel :(

Denk er over na ja :)
En wie weet kunnen we samen voor een goed doel lopen.
Buiten dat is het ook gewoon een goeie cardio workout.

Tot dusver is dat voor mij de enige reden om te lopen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven