Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja ik werd de crosstrainer een beetje zat. En toen ging ik maar eens rennen, en ik merkte dat ik op de cross een betere conditie had dat op de loopband. Dus ik dacht laat ik meer gaan hardlopen, en weer lekker buiten rennen als het mooi weer is. Maar dan ik wou het graag ergens voor doen. En het leek me gewoon een keer uber stoer de Dam tot Dam loop te doen!

Wellicht ook een keer de High heels PC hoofd sprint :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.522
Die high-heels klinkt wel weer geinig ;-)
Op de crosstrainer heb ik ook een veel betere conditie...

Wat staat er op de planning qua training Dwarf? ;)

rustdagen zijn pas lekker als je voelt dat je lichaam rust nodig heeft... mja... soms is komt het gewoon praktisch zo uit he :p

• #3.527
Die highheels wedstrijd lijkt me ook wel vet grappig, niet om de hoofdprijs want dat kan me gestolen worden haha, maar eerder gewoon al die gillende vrouwen bij elkaar die op hun hakken als een wous een stuk gaan rennen :roflol: :roflol:

Dinsdag pas weer trainen :sad:?
Maar ik begrijp je ;), irritant als je je rust MOET nemen maar niet het gevoel hebt dat nodig te hebben.

Ach ja, goed nieuws is...morgen mag je weer ;) Suc6.

• #3.531
Gisteren weer een deel van de woonkamer geschilderd - begint echt mooi te worden! (bij de koop van het huis hebben we de woonkamer heel licht geel geschilderd, en vonden er na een paar maanden al niks meer aan, nu zijn de wanden cappuccinokleurig, en dat staat erg mooi bij wit hout)

Bwah... ik heb gewoon zin om weer te gaan trainen! :fire:

Gisteren weer een deel van de woonkamer geschilderd - begint echt mooi te worden! (bij de koop van het huis hebben we de woonkamer heel licht geel geschilderd, en vonden er na een paar maanden al niks meer aan, nu zijn de wanden cappuccinokleurig, en dat staat erg mooi bij wit hout)

Bwah... ik heb gewoon zin om weer te gaan trainen! :fire:

Jij geen zin om te gaan trainen :eek:
Oh das vast mooi die kleur op een muurtje, toevallig heb ik het weekend ook aan schilderen gedacht. Onze slaapkamer moet nodig een x opknapbeurt hebben. Moet alleen nog even wat inspiratie hebben.

• #3.533
Ik juist WEL zin om weer te gaan trainen! Ter compensatie straks les 2 lopen van Start 2 Run.

Onze woonkamer: zwart-bruin dressoir van de Ikea, cappuccinokleurige muren, wit hout (nou ja, in wording) en zwart bankstel (wel uitgezocht, staat er nog niet). Kleurencombo leuk ook voor jullie slaapkamer?

Ik juist WEL zin om weer te gaan trainen! Ter compensatie straks les 2 lopen van Start 2 Run.

Onze woonkamer: zwart-bruin dressoir van de Ikea, cappuccinokleurige muren, wit hout (nou ja, in wording) en zwart bankstel (wel uitgezocht, staat er nog niet). Kleurencombo leuk ook voor jullie slaapkamer?

Ja dat zijn wel onze kleuren.
We hebben beneden alles zwart/room en glazen tafels etc en de gordijnen en kussentjes noem maar op ini het donker bruin. Wel zo'n beetje dezelfde kleurencombi zeg maar ;) Boven hetzelfde verhaal maar heb wel zin in nieuwe zwarte gordijnen en achter het bed zo'n muur waar je de verlichting achter verstopt en her en der wat door laat schijnen ofzo iets. Heb ooit ergens zoiets gezien maar vind het maar weer es terug :mad:.
Slaapkamer is vaak wel een kamertje dat er altijd maar wat bij blijft. Terwijl je daar ook best veel tijd doorbrengt ;)

• #3.535
Slaapkamer staat bij ons op de iets langere termijn doelstelling...
Eerst nou maar eens de woonkamer afmaken, en de zolder (dan kan het spul tenminste weer worden opgeruimd naar boven!), en dan komen allerlei "kleinere" klusjes. Leuk hoor, zo'n uitgewoond huis kopen...

Wij zijn juist bezig met het houtwerk vanille te schilderen, hopelijk vinden we dat na een half jaar nog wel mooi :D

• #3.538
Wij zijn juist bezig met het houtwerk vanille te schilderen, hopelijk vinden we dat na een half jaar nog wel mooi :D
Vast wel ;)
De muren bleken ook gewoon nergens bij te passen qua kleur, en dan wil je toch wel snel wat anders...

Dinsdag heb ik ook borst, triceps op de planning staan! Ben benieuwt naar je training :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven