AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Ach, als het in Oktober niet meer zo bevalt bel je Froger toch even.
Kan die nu al komen dan? Ons houtwerk kan wel wat verf gebruiken...
Goede tip ;)

Ja, dat is waar...het moet wel ergens bijpassen en dat doet het gelukkig.
Het is precies de kleur van m'n dressoir :)
Probleempje bij Froger: die haalt de buurman er bij om te komen schilderen - weet niet wat je daar aan hebt (volgens de tekst van 'een eigen huis, een plek onder de zon')
Dinsdag heb ik ook borst, triceps op de planning staan! Ben benieuwt naar je training :thumbs:
Ik ook! Zeker omdat B niet kan meetrainen (zieken bij z'n werk :() - dus zal willekeurige mensen vragen om te helpen met spotten...

Vandaag is de grote dag hé Dwarf.. er mag weer getraind worden!!!! :wl:

Heeft B je wel helemaal verteld wat je moet gaan training, en hoeveel sets e.d. ?

• #3.543
Vandaag is de grote dag hé Dwarf.. er mag weer getraind worden!!!! :wl:

Heeft B je wel helemaal verteld wat je moet gaan training, en hoeveel sets e.d. ?

Straks weer lekker naar de gym! :D
Hele schema stond al in m'n e-mail, straks alvast in m'n boekje schrijven en dan komt het helemaal goed...

Eten wordt nog een uitdaging: moet weer gruwelijk veel in de auto zitten vandaag, dus dat wordt voor m'n bak rijst toch een parkeerplaats opzoeken... :cool:

• #3.545
Nope, tegen 18.00u ben ik pas in de gym te vinden. Over een half uurtje moet ik de auto in duiken (omdat ik vandaag een gruwelijk eind moet rijden hoef ik pas tegen 10.00u bij de klant te zijn).

Als dat dedication is, dan ben ik waarschijnlijk gestoord! :P

Nope, tegen 18.00u ben ik pas in de gym te vinden. Over een half uurtje moet ik de auto in duiken (omdat ik vandaag een gruwelijk eind moet rijden hoef ik pas tegen 10.00u bij de klant te zijn).

Als dat dedication is, dan ben ik waarschijnlijk gestoord! :P

Dat lijkt mee te vallen als je nu nog niet in de auto zit ;)
Maar als noordeling ben ik wel iets gewend. Mijn collega's uit amsterdam klagen ook altijd steen en been als ze een x deze kant op moeten en plannen dan het overleg ook om 10 uur maar als ik die kant uit moet mag ik 5 uur wel de auto in stappen om half negen daar te kunnen zijn.
Toch blijven de afstanden deze kant op langer ???:rolleyes: heel bizar :D

• #3.547
Mwah, bijna 2 uur enkele reis... is nog best een eindje... :rolleyes:
Which reminds me: tijd om me aan te kleden: het wordt vast niet gewaardeerd wanneer ik in pyjama aankom :D

Eten wordt nog een uitdaging: moet weer gruwelijk veel in de auto zitten vandaag, dus dat wordt voor m'n bak rijst toch een parkeerplaats opzoeken... :cool:

Dit is een goed voorbeeld hoe we moeten leven ---> :thumbs:
Als je een dag echt geen tijd hebt moet je een shake nemen':
Rice and Protein (bodylab) dan krijg tenminste goed voedingswaarde naar binnen.

Gaat lekker hier!

• #3.550
Dit is een goed voorbeeld hoe we moeten leven ---> :thumbs:
Als je een dag echt geen tijd hebt moet je een shake nemen':
Rice and Protein (bodylab) dan krijg tenminste goed voedingswaarde naar binnen.

Gaat lekker hier!
Thnx Xtra! Ik neem dan DietShake van XXL, is een vergelijkbaar product - of een ProteinBlock (maar daar train ik niet zo lekker op: te zoet). Heb standaard 5 porties eten (shakes, repen, blikjes vis) in de auto liggen om nooit zonder eten te zitten. Ik zorg wel dat ik wat extra reistijd inplan om te kunnen eten ;)
Dat denk ik ook niet :D werkse vandaag ;)
Thnx! Zoals je ziet ben ik eindelijk op m'n werk: heb nog wat file mee kunnen pakken ;)

Probleempje bij Froger: die haalt de buurman er bij om te komen schilderen - weet niet wat je daar aan hebt (volgens de tekst van 'een eigen huis, een plek onder de zon')

Laat ik dat maar niet doen, die buurman van mij is zo'n zeikert.

Lekker je tupperware bakkies tegen je blower aan, in de auto vandaag :D
Train ze vanavond!

Momenteel is niks vergelijkbaar imo met rice ande protein, het is gemaakt van zilvervliesrijst;)

Momenteel is niks vergelijkbaar imo met rice ande protein, het is gemaakt van zilvervliesrijst;)

Enige jammeren daarvan vind ik dat het best veel zoetstoffen bevat om het op smaak te maken. Er gaat imo niks boven aan pan gekookte zilvervliesrijst, met eieren en vis of kip :thumbup:

Enige jammeren daarvan vind ik dat het best veel zoetstoffen bevat om het op smaak te maken. Er gaat imo niks boven aan pan gekookte zilvervliesrijst, met eieren en vis of kip :thumbup:

+1 je moet het ook alleen gebruiken als je GEEN tijd hebt om te eten;)

• #3.557
Ik plan wel wat extra tijd... ;)
Nog 2 uurtjes, dan stap ik weer lekker in de auto, richting sportschool! :D

Thnx Xtra! Ik neem dan DietShake van XXL, is een vergelijkbaar product - of een ProteinBlock (maar daar train ik niet zo lekker op: te zoet). Heb standaard 5 porties eten (shakes, repen, blikjes vis) in de auto liggen om nooit zonder eten te zitten. Ik zorg wel dat ik wat extra reistijd inplan om te kunnen eten ;)

hij bevalt me goed de dieet-shake - maar rice en nog iets , daar valt ook wat over te zeggen - misschien de volgende keer

En, en?? hoe was je workout??

• #3.560
hij bevalt me goed de dieet-shake - maar rice en nog iets , daar valt ook wat over te zeggen - misschien de volgende keer
Wellicht, ik vind dit in ieder geval mooi spul voor noodoplossing...
En, en?? hoe was je workout??
Hardcore, en op sommige punten teleurstellend. Ten eerste moest ik alleen trainen (zieken op het werk van B, dus moest hij invallen op het laatste moment)
Spotter bij incline BP was waardeloos: ik gaf aan 17,5kg niet zelf te kunnen cleanen, dus liet hij me aanprutsen (kracht verspilling!) en bij de uitvoering duwde hij mijn handen in de "juiste positie", waardoor ik het na 2 reps helemaal had gehad! Verder ging het wel lekker :)

Decline BP
15*20kg
8*30kg
12*30kg
8*40kg

Flying motion (soort fly)
15*5kg
8*10kg
12*7,5kg
6*10kg

Incline DB press
15*10kg
7*15kg
11*12,5kg
2*17,5kg (k*t-spotter!)

Machine front press gewicht per hand
15*5kg
12*7,5kg
7*10kg
6*10kg

Side raises
15*3kg
4*5kg+4*3kg
12*2,5kg
6*5kg

Front raises
15*3kg
8*5kg
12*5kg
6*5kg
>7,5kg bleek voor het laatste setje toch te zwaar... :(

Skull crushers
11*EZ+10kg
6*EZ+10kg
>Schiet niet op, lig te zwabberen...

DB kickback
15*3kg
8*5kg
12*5kg
6*5kg

Cable pushdown
15*20kg
8*30kg
12*25kg
6*35kg

• Like
Waarderingen: KEUN
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven