- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere trainnig toch wel hoor
heb je em op z'n kop geslagen met die 17,5kg db?

Nee, had ik misschien wel moeten doenlekkere trainnig toch wel hoor
heb je em op z'n kop geslagen met die 17,5kg db?

Idd, Skinnie-actie!Haha ja, dat zou skinnie doen.
Ik vind dat je toch netjes hebt getraind, ondanks dat B er niet was: waar een wil is, is een weg!
Je hebt negen oefeningen gedaan voor drie verschillende spiergroepen, mevrouw ...![]()

Nee, dit is een B-volume training, hij heeft het hele schema bedacht!Weet een echte Dwarf volume training haha, keurig niks op aan te merken!
Die flying motion hé.. hoe gaat die precies?![]()
Hé dankjewel!Mooie training!! Lekker alle meewerkende spiertjes getraind. Pak die combi zelf ook, bevalt prima!
Alleen kijk uit me die front raises, je voorste schouderkopen zijn al dik afgeragd als je borst heb getraind. Ik zou persoonlijk kiezen voor een bent over raises, of een upright row. Overtrainde schouders ligt altijd in een klein hoekje.
Snap eigenlijk niet echt waarom je voor een declined BP zou opteren maar goed.
En tja, de DB's cleanen, iets waar we allemaal wel mee te maken krijgen. Ain't nothing to it, but to do it![]()
Als je hulp hebt, en die laat je maar aankloten (en wel roepen dat ik op moet passen voor m'n gezicht) - dan kan ik nogal giftig worden...
Pressen kan ik ze wel (een paar reps)...
Ik zal B eens vragen waarom de decline BP er in zit, wanneer ik hem morgen weer zie / met hem train.

15kg doe ik ook lekker zelf - en dit was pas de tweede keer dat ik de 17,5kg vast had... Niet te snel hoor!Nou nou, je moet het zelf toch ook leren. Er is niet altijd iemand om je handje vast te houden![]()

Ah, vast nietdoe je niet teveel triceps dwarf na al dat push -werk ervoor
zo'n kickback is leuk , maar meer ook niet

Klinkt als een fijne oefening IMO! Wat vind je er zelf van?Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).
Klinkt als een fijne oefening IMO! Wat vind je er zelf van?
Ah, vast niet
Zoals al eerder gezegd: ik doe alleen maar wat me verteld wordt (en voel me nog schuldig over de niet afgemaakte set skullcrushers) - trainingsschema maakt B. Spierpijn in m'n triceps heb ik niet eens, daarentegen als ik me uitrek: borst![]()

En die respecteer ik - ik vatte je opmerking verkeerd op.ik ga dat schema ook niet bekritiseren
maar na borst/schouders die je goed heb aangepakt
dan zijn twee triceps-oef voldoende
dat je je skulcruschers niet kon voltooien zegt al genoeg
dat is mijn bescheiden mening maar![]()

Thnx Sigi - nee, van de tricepsoefeningen ging niks tot faillure, niet bewust trouwens. Die pushdown ging wel zwáár, maar was vol te houden.
Nauwelijks spierpijn in mijn triceps![]()