XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere trainnig toch wel hoor :)
heb je em op z'n kop geslagen met die 17,5kg db?

Haha ja, dat zou skinnie doen. ;)

Ik vind dat je toch netjes hebt getraind, ondanks dat B er niet was: waar een wil is, is een weg!

Je hebt negen oefeningen gedaan voor drie verschillende spiergroepen, mevrouw ... :eek:

Weet een echte Dwarf volume training haha, keurig niks op aan te merken!

Die flying motion hé.. hoe gaat die precies? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.564
Nee, had ik misschien wel moeten doen ;)
:p
Haha ja, dat zou skinnie doen. ;)

Ik vind dat je toch netjes hebt getraind, ondanks dat B er niet was: waar een wil is, is een weg!

Je hebt negen oefeningen gedaan voor drie verschillende spiergroepen, mevrouw ... :eek:
Idd, Skinnie-actie!
Was verder ook wel een prima training, alleen die spotter... :splat:

En die oefeningen staan gewoon in mijn schema hoor - op de skullcrushers na (te weinig sets & reps) heb ik gewoon gedaan wat ik moest doen...
Weet een echte Dwarf volume training haha, keurig niks op aan te merken!

Die flying motion hé.. hoe gaat die precies? ;)
Nee, dit is een B-volume training, hij heeft het hele schema bedacht!
Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).

Mooie training!! Lekker alle meewerkende spiertjes getraind. Pak die combi zelf ook, bevalt prima!

Alleen kijk uit me die front raises, je voorste schouderkopen zijn al dik afgeragd als je borst heb getraind. Ik zou persoonlijk kiezen voor een bent over raises, of een upright row. Overtrainde schouders ligt altijd in een klein hoekje.

• #3.566
Mooie training!! Lekker alle meewerkende spiertjes getraind. Pak die combi zelf ook, bevalt prima!

Alleen kijk uit me die front raises, je voorste schouderkopen zijn al dik afgeragd als je borst heb getraind. Ik zou persoonlijk kiezen voor een bent over raises, of een upright row. Overtrainde schouders ligt altijd in een klein hoekje.
Hé dankjewel!
Ik moet van B (met wie ik train) supergoed opletten op de uitvoering van de oefeningen, zodat daar geen problemen uit kunnen komen. De oefeningen kom ik niet aan, naast mijn eetschema zorgt hij ook voor het trainingsschema.

Snap eigenlijk niet echt waarom je voor een declined BP zou opteren maar goed.

En tja, de DB's cleanen, iets waar we allemaal wel mee te maken krijgen. Ain't nothing to it, but to do it :p

• #3.568
Snap eigenlijk niet echt waarom je voor een declined BP zou opteren maar goed.

En tja, de DB's cleanen, iets waar we allemaal wel mee te maken krijgen. Ain't nothing to it, but to do it :p

Als je hulp hebt, en die laat je maar aankloten (en wel roepen dat ik op moet passen voor m'n gezicht) - dan kan ik nogal giftig worden...
Pressen kan ik ze wel (een paar reps)...

Ik zal B eens vragen waarom de decline BP er in zit, wanneer ik hem morgen weer zie / met hem train.

Als je hulp hebt, en die laat je maar aankloten (en wel roepen dat ik op moet passen voor m'n gezicht) - dan kan ik nogal giftig worden...
Pressen kan ik ze wel (een paar reps)...

Ik zal B eens vragen waarom de decline BP er in zit, wanneer ik hem morgen weer zie / met hem train.

Nou nou, je moet het zelf toch ook leren. Er is niet altijd iemand om je handje vast te houden :p

• #3.570
anders kun je om van dat probleem af te zijn ook af en toe wat db cleans doen, dan wen je aan de beweging.

doe je niet teveel triceps dwarf na al dat push -werk ervoor
zo'n kickback is leuk , maar meer ook niet

• #3.573
doe je niet teveel triceps dwarf na al dat push -werk ervoor
zo'n kickback is leuk , maar meer ook niet
Ah, vast niet ;)
Zoals al eerder gezegd: ik doe alleen maar wat me verteld wordt (en voel me nog schuldig over de niet afgemaakte set skullcrushers) - trainingsschema maakt B. Spierpijn in m'n triceps heb ik niet eens, daarentegen als ik me uitrek: borst :eek:

Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).
Klinkt als een fijne oefening IMO! Wat vind je er zelf van?

• #3.575
Klinkt als een fijne oefening IMO! Wat vind je er zelf van?

Lekker!
Even wennen, dat wel... doordat je met je pink als eerste naar beneden gaat ipv je knokkels vind ik 'm wat natuurlijker aanvoelen (als ik het nu probeer voel ik alleen spierpijn), in tegenstelling tot normale flyes. Ook het blijven strekken van je arm wordt er ietsje makkelijker door.

Ah, vast niet ;)
Zoals al eerder gezegd: ik doe alleen maar wat me verteld wordt (en voel me nog schuldig over de niet afgemaakte set skullcrushers) - trainingsschema maakt B. Spierpijn in m'n triceps heb ik niet eens, daarentegen als ik me uitrek: borst :eek:

ik ga dat schema ook niet bekritiseren
maar na borst/schouders die je goed heb aangepakt
dan zijn twee triceps-oef voldoende
dat je je skulcruschers niet kon voltooien zegt al genoeg
dat is mijn bescheiden mening maar;)

• #3.577
ik ga dat schema ook niet bekritiseren
maar na borst/schouders die je goed heb aangepakt
dan zijn twee triceps-oef voldoende
dat je je skulcruschers niet kon voltooien zegt al genoeg
dat is mijn bescheiden mening maar;)
En die respecteer ik - ik vatte je opmerking verkeerd op.
Sterker nog: ik geef je gelijk!

Ik wilde ook net aangeven dat het bij de front raises al moeilijk ging: na vijf duwoefeningen (grote + kleine spiergroep) zou ik ook moeite hebben met welke tricepsoefening dan ook en is de tank bij mij ook al bijna leeg. ;)

Toch +1 dat jij er gewoon nog vier oefeningen uitperst, alhoewel die vast niet tot failure gingen ...

Het is geen kritiek hoor, want ik vind dat je het hartstikke goed doet!

• #3.579
Thnx Sigi - nee, van de tricepsoefeningen ging niks tot faillure, niet bewust trouwens. Die pushdown ging wel zwáár, maar was vol te houden.

Nauwelijks spierpijn in mijn triceps ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven