- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
En die respecteer ik - ik vatte je opmerking verkeerd op.
Sterker nog: ik geef je gelijk!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die respecteer ik - ik vatte je opmerking verkeerd op.
Sterker nog: ik geef je gelijk!

Nee, dit is een B-volume training, hij heeft het hele schema bedacht!
Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).

Kan dat ook inclineLekker!
Even wennen, dat wel... doordat je met je pink als eerste naar beneden gaat ipv je knokkels vind ik 'm wat natuurlijker aanvoelen (als ik het nu probeer voel ik alleen spierpijn), in tegenstelling tot normale flyes. Ook het blijven strekken van je arm wordt er ietsje makkelijker door.
??
Wat staat er vandaag op het programma!??
Kan dat ook incline??
Goedemorgen trouwens!Wat staat er vandaag op het programma!??
![]()
same here
Prettigere beweging, maar niet heel anders qua belasting...Ach so, weer wat geleerd!
Voelt het heel anders aan qua belasting of iets dergelijks?

ALLES kan incline...Kan dat ook incline??
Goedemorgen trouwens!Wat staat er vandaag op het programma!??
![]()

Dan ook voor jou: beentjes vandaag, kijken of het nog steeds leuk is

en aangezien ik m'n training nog niet in m'n boekje had staan heb ik maar hetzelfde gedaan als vorige week. Net vol chagerijnigheid mijn bord kip, broccoli met rijst gegeten (ik heb trek in pizza!) en nu heb ik zin in een toetje! Gelukkig straks een bak kwark met een lading whey... al doe ik nu een moord voor chocolade / koekjes / cashewnoten (en ik maar denken dat ik geen emotie-eter ben...)Thnx... ja, ben idd maar een mens - wel een balend mens op dit moment...
Heb het gevoel dat ik beter had gekund, en baal dan meteen dat ik (dus) eigenlijk mijn training af laat hangen van een ander...
Als ik er aan denk de volgende keer zal ik je bellen!
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------
..en nou lekker naar de bank met m'n boek & thee!
Thnx... ja, ben idd maar een mens - wel een balend mens op dit moment...
Heb het gevoel dat ik beter had gekund, en baal dan meteen dat ik (dus) eigenlijk mijn training af laat hangen van een ander...
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Thnx... ja, ben idd maar een mens - wel een balend mens op dit moment...
iedereen heeft wel eens mindere dagen, gaat toch goed zo? 
Thnx Ove, ja - de gemiddelde gozer zou ik ook verteld hebben dat 110kg niks is voor slechts 5 reps

Ben er een beetje slecht in dat als ik ergens op reken en het dan niet doorgaat... Spierpijn in m'n kont begint trouwens al een beetje te komen..Dwarf!!! Niet zo doen he..... je hebt getraind en goed ook! Klaar ermee. Niet sippen...wees toch trots, je had ook helemaal niets kunnen doen... enne er komt weer een volgende keer! Je bent al zoooooooo op de goede weg....lees ze!!!

Thnx Ace! Doe gewoon m'n bestPoeh, en dat niet alleen.. je hele training bevat volume, ga zo door topper!
Bevalt het een beetje nu je al een tijdje niet meer op de 30 reppers traint?
Een boek met thee doet wonderen!
Zo af en toe even balen hoort erbij, maar het geeft weer meer motivatie om volgende keer wel voluit te gaan. Geef je lichaam rust, volgens mij heb je dat nodig![]()

Gaat eigenlijk wel lekker hoor, alles behalve de mindset gisteravond...Ach joh, het kan altijd beter, zit er niet zo over iniedereen heeft wel eens mindere dagen, gaat toch goed zo?
Prettig weekend alvast meid![]()
Hé warrior. volgende keer pak je gewoon dat toetje!