MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, dit is een B-volume training, hij heeft het hele schema bedacht!
Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).

Ach so, weer wat geleerd! ;)

Voelt het heel anders aan qua belasting of iets dergelijks?

Lekker!
Even wennen, dat wel... doordat je met je pink als eerste naar beneden gaat ipv je knokkels vind ik 'm wat natuurlijker aanvoelen (als ik het nu probeer voel ik alleen spierpijn), in tegenstelling tot normale flyes. Ook het blijven strekken van je arm wordt er ietsje makkelijker door.
Kan dat ook incline:rolleyes:??

Goedemorgen trouwens!:D Wat staat er vandaag op het programma!??:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.586
Ach so, weer wat geleerd! ;)

Voelt het heel anders aan qua belasting of iets dergelijks?
Prettigere beweging, maar niet heel anders qua belasting...
Heb trouwens nog steeds spierpijn :eek:
(en opeens een strakke lijn vanuit m'n oksel richting bicep?!)
Kan dat ook incline:rolleyes:??

Goedemorgen trouwens!:D Wat staat er vandaag op het programma!??:D
ALLES kan incline...
:eyebrow:
Goedemorgen! Benen vandaag... :D
:D same here
ben ook benieuwd Dwarf ;)
Dan ook voor jou: beentjes vandaag, kijken of het nog steeds leuk is :cool:

Wat staat er op je been programma?

• Like
Waarderingen: kaza
Ja ja ja, wat stond er op je beenprogramma!!!! Vertel!

• #3.589
Hebben jullie dat ook wel eens: dat je de hele dag aan het uitkijken bent om weer lekker te trainen, en dat dan de training gruwelijk tegen valt? Ik vandaag wel.

Heb in m'n eentje getraind, iets met alle wegen rond Amsterdam die vast staan :mad: en aangezien ik m'n training nog niet in m'n boekje had staan heb ik maar hetzelfde gedaan als vorige week. Net vol chagerijnigheid mijn bord kip, broccoli met rijst gegeten (ik heb trek in pizza!) en nu heb ik zin in een toetje! Gelukkig straks een bak kwark met een lading whey... al doe ik nu een moord voor chocolade / koekjes / cashewnoten (en ik maar denken dat ik geen emotie-eter ben...)

Also, de training. Ik heb geen idee wat voor stang ik heb gebruikt, zag er olymisch uit, maar voelde niet zo zwaar eigenlijk...
Romanian deadlift
15*10kg per kant
8*15kg per kant
12*15kg per kant
6*17,5kg per kant

Squat
15*10kg per kant
8*15kg per kant
12*15kg per kant
6*20kg per kant

Lying legcurl
15*10kg
8*10kg
12*10kg
6*15kg

Legpress
15*70kg
8*100kg
12*80kg
5*110kg (kreeg die laatste rep er écht niet meer uit!)

Seated calfraise
20*20kg
20*20kg
>vasthouden halverwege, vasthouden bovenin

Standing calfraise
18*50kg
18*50kg
>vasthouden halverwege, vasthouden bovenin
Bedoeling was 2 setjes van 20 reps, maar dat lukte niet - complete benen aan het trillen (en beroerd autorijden naderhand!)

Sorry voor m'n humeur - ik ga lekker op de bank zitten met een half litertje thee en een goed boek!

hmmm .... niks voor jou, maar jij bent ook maar een mens, gefeliciteerd daarmee!

En de training ziet er goed uit, wats problem?

Volgende keer bellen als je zo'n dip hebt!

• #3.591
Thnx... ja, ben idd maar een mens - wel een balend mens op dit moment...
Heb het gevoel dat ik beter had gekund, en baal dan meteen dat ik (dus) eigenlijk mijn training af laat hangen van een ander...

Als ik er aan denk de volgende keer zal ik je bellen!

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

..en nou lekker naar de bank met m'n boek & thee!

stevige legpress voor een meisje;)

Heb het gevoel dat ik beter had gekund, en baal dan meteen dat ik (dus) eigenlijk mijn training af laat hangen van een ander...

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Dwarf!!! Niet zo doen he..... je hebt getraind en goed ook! Klaar ermee. Niet sippen...wees toch trots, je had ook helemaal niets kunnen doen... enne er komt weer een volgende keer! Je bent al zoooooooo op de goede weg....lees ze!!!

Poeh, en dat niet alleen.. je hele training bevat volume, ga zo door topper! :thumbs:

Bevalt het een beetje nu je al een tijdje niet meer op de 30 reppers traint?

Een boek met thee doet wonderen!

Zo af en toe even balen hoort erbij, maar het geeft weer meer motivatie om volgende keer wel voluit te gaan. Geef je lichaam rust, volgens mij heb je dat nodig ;)

Ach joh, het kan altijd beter, zit er niet zo over in :D iedereen heeft wel eens mindere dagen, gaat toch goed zo?

Prettig weekend alvast meid ;)

• #3.596
Thnx Ove, ja - de gemiddelde gozer zou ik ook verteld hebben dat 110kg niks is voor slechts 5 reps ;) :P
Dwarf!!! Niet zo doen he..... je hebt getraind en goed ook! Klaar ermee. Niet sippen...wees toch trots, je had ook helemaal niets kunnen doen... enne er komt weer een volgende keer! Je bent al zoooooooo op de goede weg....lees ze!!!
Ben er een beetje slecht in dat als ik ergens op reken en het dan niet doorgaat... Spierpijn in m'n kont begint trouwens al een beetje te komen.. :rolleyes:
(was dus niet een training voor / van niks)
Poeh, en dat niet alleen.. je hele training bevat volume, ga zo door topper! :thumbs:

Bevalt het een beetje nu je al een tijdje niet meer op de 30 reppers traint?

Een boek met thee doet wonderen!

Zo af en toe even balen hoort erbij, maar het geeft weer meer motivatie om volgende keer wel voluit te gaan. Geef je lichaam rust, volgens mij heb je dat nodig ;)
Thnx Ace! Doe gewoon m'n best ;)
Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik van die 30-reppers af ben, het geeft dan wel je metabolisme een flinke boost - maar eigenlijk is het alleen in het begin lekker en begon ik er steeds meer tegenop te zien. Trainingsschema zit nu ook iets doordachter in elkaar: die squat gaat niet te diep en niet te ver omhoog om spanning te houden, die legpress is small stance om ook weer andere spiergroepen te benadrukken (weet zo niet uit m'n hoofd welke precies).

Boek met thee was wel even lekker ja - ben sinds het nieuwe jaar bezig om af en toe een boek-lees-momentje in te passen, want ik mis m'n boeken een beetje... :o
Ach joh, het kan altijd beter, zit er niet zo over in :D iedereen heeft wel eens mindere dagen, gaat toch goed zo?

Prettig weekend alvast meid ;)
Gaat eigenlijk wel lekker hoor, alles behalve de mindset gisteravond...
Jij ook alvast prettig weekend!

Hé warrior. volgende keer pak je gewoon dat toetje!

• #3.598
Je hebt weer goed je best gedaan gisteren lees ik :thumbs:
Dat gevoel in je benen na zo'n training :) herkenbaar
Wij hebben boven de kleedruimtes en dan zwabber ik voor mijn gevoel weer naar beneden haha.

Goed gedaan meid! ;)
eh en bijna weekend :D

Fijn he spierpijn! Voel je je al wat beter? Hebben het boek en thee wonderen verricht??

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven