Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Wonderen niet, maar kijk weer even wat nuchterder tegen m'n training van gisteravond aan... en twijfel of ik vanmiddag nog ga voor rug schouders biceps (en dan maandag weer).

Zou toch best kunnen, je hebt dan zaterdag en zondag tijd om weer te herstellen. Je zit nat. nog wel met je schouder of niet?

Ik moet mezelf vandaag echt tegenhouden om niet te gaan....

• #3.603
Schouder heb ik weer helemaal geen last van.
Planning was om zondag te gaan, maar maandag trainen B en ik weer samen en de zondag (rug, schouders(back),biceps) gaat denk ik niet lekker samen met de volgende dag borst, schouders(front) triceps.

Nee, dan kan je beter vandaag gaan, anders kan je maandag niet voluit gaan denk ik. Had je anders vandaag een rustdag.

• #3.605
Idd, vandaag rustdag en morgen ook (vanavond kan ik niet gaan trainen, nu toevallig vanmiddag wel - en morgen kan ik ook niet).

Dus, wat gaat het worden??

Schouder heb ik weer helemaal geen last van.
Planning was om zondag te gaan, maar maandag trainen B en ik weer samen en de zondag (rug, schouders(back),biceps) gaat denk ik niet lekker samen met de volgende dag borst, schouders(front) triceps.

Fijn dat je toch geen schouder blessure hebt opgelopen :thumbs: zal wel gewoon beetje overbelast geweest zijn.

Als je meerdere rustdagen achter elkaar heb kun je natuurlijk wat cardio doen, dat voelt in ieder geval bevredigender dan niks toch?

Flink stuk wandelen met je iPod in, en daarna lekker een boek lezen met een kopje thee! :thumbup:

• #3.608
Ik ga morgen al shoppen ;)
Zondag ga ik denk ik wel weer een stukje hardlopen, als de wegen schoon zijn (nu weer aan het sneeuwen :eek:)

Nou train ze dan maar in je te grote sportbroek:D
Fijne verjaardag! Ik ga me zo maar klaar maken om te werken...pff geen zin en moet tot 24.00 uur.:mad:

• #3.613
ik (euhm) ben ook aan (euhm) het werk...

thuis :D

• #3.615
Fatman pullup
6*BW
4*BW
6*BW
>De stang van de smith is hier eigenlijk te dik voor (of ik heb te kleine handen... zelfs met straps amper te doen!)

BB-row
15*30kg
8*40kg
12*40kg
6*50kg

Reverse grip pulldown
15*30kg
8*45kg
12*40kg
2*50kg (scheef vast)
5*50kg

Machine row
15*10kg per hand
8*12,5kg
12*12,5kg
6*17,5kg

Bent over raise
4*12*5kg
>baggeroefening, uitvoering was (volgens mij) matig, volgende keer B naar laten kijken..

Upright row
15*EZ+10kg
8*EZ+15kg
12*EZ+15kg
6*EZ+20kg

Rotating DB curl
10*7,5kg :(
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg

Machine preacher curl
12*5kg
8*10kg
12*10kg
4*15kg

Lekkere training, ondanks dat ik zonder B trainde... Maandag trainen we weer samen... :D
Vanavond lekker stukje taart, morgen shoppen (die verrekte nieuwe trainingsbroeken moet ik toch OOIT halen?!) en zondag weer wat klussen in huis, boodschappen doen en een stukje hardlopen. Voor je het weet is het weer maandag! En maandag is trainingsdag! :D

Lekkere training, ondanks dat ik zonder B trainde... Maandag trainen we weer samen... :D
Vanavond lekker stukje taart, morgen shoppen (die verrekte nieuwe trainingsbroeken moet ik toch OOIT halen?!) en zondag weer wat klussen in huis, boodschappen doen en een stukje hardlopen. Voor je het weet is het weer maandag! En maandag is trainingsdag! :D

Yeah, weer ouderwets Dwarf volume met een vleugje B :hahaha:

Keurige training, echt helemaal niks op aan te merken! dat stukje taart het je dubbel en dwars verdient! :thumbs:

Geniet van de taart! Training ziet er weer gewoon netjes uit - keep it up, milady Warrior!
/gaat weer verder met bijlezen

Idd, vandaag rustdag en morgen ook (vanavond kan ik niet gaan trainen, nu toevallig vanmiddag wel - en morgen kan ik ook niet).

:orly:

Fatman pullup
6*BW
4*BW
6*BW
>De stang van de smith is hier eigenlijk te dik voor (of ik heb te kleine handen... zelfs met straps amper te doen!)

BB-row
15*30kg
8*40kg
12*40kg
6*50kg

Reverse grip pulldown
15*30kg
8*45kg
12*40kg
2*50kg (scheef vast)
5*50kg

Machine row
15*10kg per hand
8*12,5kg
12*12,5kg
6*17,5kg

Bent over raise
4*12*5kg
>baggeroefening, uitvoering was (volgens mij) matig, volgende keer B naar laten kijken..

Upright row
15*EZ+10kg
8*EZ+15kg
12*EZ+15kg
6*EZ+20kg

Rotating DB curl
10*7,5kg :(
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg

Machine preacher curl
12*5kg
8*10kg
12*10kg
4*15kg

:orly:

Haha, ik hou van je! :hahaha:

• #3.619
Yeah, weer ouderwets Dwarf volume met een vleugje B :hahaha:

Keurige training, echt helemaal niks op aan te merken! dat stukje taart het je dubbel en dwars verdient! :thumbs:
Thnx Ace, het zijn een stukje taart en cashewnoten geworden (kon ze niet laten staan op tafel!) - taart was trouwens véél te zoet (monchoutaart met extra toegevoegde zoetigheden :()
Geniet van de taart! Training ziet er weer gewoon netjes uit - keep it up, milady Warrior!
/gaat weer verder met bijlezen
Thnx Fannore! Was ook een érg lekkere training, al zeg ik het zelf! Vind altijd biceps weinig bevredigend, ondanks een bescheiden pr...
:yarly:
Ik ook wel van jou hoor ;)
Ach, nu heb ik twee rustdagen achter elkaar, en maandag weer een lekkere training - is ook wat voor te zeggen! :D

Thnx Ace, het zijn een stukje taart en cashewnoten geworden (kon ze niet laten staan op tafel!) - taart was trouwens véél te zoet (monchoutaart met extra toegevoegde zoetigheden :()

Wel genoten van de taart ondanks te overdreven zoetigheid?
Cashews doen het altijd goed natuurlijk, dat is geen cheaten! ;)

:yarly:
Ik ook wel van jou hoor ;)
Ach, nu heb ik twee rustdagen achter elkaar, en maandag weer een lekkere training - is ook wat voor te zeggen! :D

Nee goeie rustdag had je gisteren, kunnen vele nog wat van leren :roflol:

Nouja geniet van je echte rustdag vandaag en morgen, fijn weekend!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven