- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schouder heb ik weer helemaal geen last van.
Planning was om zondag te gaan, maar maandag trainen B en ik weer samen en de zondag (rug, schouders(back),biceps) gaat denk ik niet lekker samen met de volgende dag borst, schouders(front) triceps.
weer trainingsbroeken nodigIk ga morgen al shoppen
Zondag ga ik denk ik wel weer een stukje hardlopen, als de wegen schoon zijn (nu weer aan het sneeuwen)
?

Lekkere training, ondanks dat ik zonder B trainde... Maandag trainen we weer samen...
Vanavond lekker stukje taart, morgen shoppen (die verrekte nieuwe trainingsbroeken moet ik toch OOIT halen?!) en zondag weer wat klussen in huis, boodschappen doen en een stukje hardlopen. Voor je het weet is het weer maandag! En maandag is trainingsdag!![]()

Idd, vandaag rustdag en morgen ook (vanavond kan ik niet gaan trainen, nu toevallig vanmiddag wel - en morgen kan ik ook niet).

Fatman pullup
6*BW
4*BW
6*BW
>De stang van de smith is hier eigenlijk te dik voor (of ik heb te kleine handen... zelfs met straps amper te doen!)
BB-row
15*30kg
8*40kg
12*40kg
6*50kg
Reverse grip pulldown
15*30kg
8*45kg
12*40kg
2*50kg (scheef vast)
5*50kg
Machine row
15*10kg per hand
8*12,5kg
12*12,5kg
6*17,5kg
Bent over raise
4*12*5kg
>baggeroefening, uitvoering was (volgens mij) matig, volgende keer B naar laten kijken..
Upright row
15*EZ+10kg
8*EZ+15kg
12*EZ+15kg
6*EZ+20kg
Rotating DB curl
10*7,5kg
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg
Machine preacher curl
12*5kg
8*10kg
12*10kg
4*15kg

Thnx Ace, het zijn een stukje taart en cashewnoten geworden (kon ze niet laten staan op tafel!) - taart was trouwens véél te zoet (monchoutaart met extra toegevoegde zoetighedenYeah, weer ouderwets Dwarf volume met een vleugje B
Keurige training, echt helemaal niks op aan te merken! dat stukje taart het je dubbel en dwars verdient!![]()
)Thnx Fannore! Was ook een érg lekkere training, al zeg ik het zelf! Vind altijd biceps weinig bevredigend, ondanks een bescheiden pr...Geniet van de taart! Training ziet er weer gewoon netjes uit - keep it up, milady Warrior!
/gaat weer verder met bijlezen

Thnx Ace, het zijn een stukje taart en cashewnoten geworden (kon ze niet laten staan op tafel!) - taart was trouwens véél te zoet (monchoutaart met extra toegevoegde zoetigheden)

Ik ook wel van jou hoor
Ach, nu heb ik twee rustdagen achter elkaar, en maandag weer een lekkere training - is ook wat voor te zeggen!![]()