Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.621
Wel genoten van de taart ondanks te overdreven zoetigheid?
Cashews doen het altijd goed natuurlijk, dat is geen cheaten! ;)

Nee goeie rustdag had je gisteren, kunnen vele nog wat van leren :roflol:

Nouja geniet van je echte rustdag vandaag en morgen, fijn weekend!

Volgende keer weer gewoon lekker appeltaart, geen monchoutaart met een bodem gemaakt van kokosbiscuitjes (op zich geinig idee), en custard door de kersenvlaaivulling (why?)... In principe is alles wat niet op mijn eetschema staat cheaten ;)

Ach, rustdag vrijdag - eerder een lastminute change of plans (zoals jouw beentraining?).

Volgende keer weer gewoon lekker appeltaart, geen monchoutaart met een bodem gemaakt van kokosbiscuitjes (op zich geinig idee), en custard door de kersenvlaaivulling (why?)... In principe is alles wat niet op mijn eetschema staat cheaten ;)

Ach, rustdag vrijdag - eerder een lastminute change of plans (zoals jouw beentraining?).

Goedemorgen, ja zoals mijn beentraining.. ik ken het ;)

• #3.623
De McFlurry houd ik trouwens volgende week tegoed - midden in de stad had niemand zin om bij de Mac naar binnen te gaan, dus hebben we de loempiatent onveilig gemaakt!
Trainingsbroeken gekocht trouwens, voorlopig gaat deze dwerg in van de lekkere oldskool-lelijke trainingsbroeken trainen (dat glimspul). Heb het even helemaal gehad met 'strakke damesbroeken' passen (geen enkel model gevonden dat goed zat, heb zeker 25 stuks geprobeerd!).

De McFlurry houd ik trouwens volgende week tegoed - midden in de stad had niemand zin om bij de Mac naar binnen te gaan, dus hebben we de loempiatent onveilig gemaakt!
Trainingsbroeken gekocht trouwens, voorlopig gaat deze dwerg in van de lekkere oldskool-lelijke trainingsbroeken trainen (dat glimspul). Heb het even helemaal gehad met 'strakke damesbroeken' passen (geen enkel model gevonden dat goed zat, heb zeker 25 stuks geprobeerd!).

Dan ben je er ook wel (ziek)van zeg, als ik er 2-3 gepast heb en ik kom er niet uit heb ik al geen zin meer :D

• #3.625
Ik heb het kopen van broeken al zo lang uitgesteld, het werd er nu echt tijd voor... nadat ik eerst bij de ene zaak (met aanbieding voor skisokken die ik nodig had) 3 broeken had geprobeerd die voor geen meter zaten ben ik naar een andere zaak gegaan - daar heb ik ongeveer alles wat ze hebben hangen in mijn maat aangehad. Gelukkig hadden ze wel genoeg modellen om wat te proberen ;)

Zo te lezen gaat het hier ook nog steeds lekker.
Een mindere dag hebben we allemaal wel eens en daar baalde ik zelf ook altijd van.
Inmiddels heb ik geleerd om er niet te veel bij stil te blijven staan.
Wees igg trots dat je wel bent gegaan, genoeg mensen die dagen achter elkaar alleen maar lui op de bank hangen s'avonds. (tenminste zo probeer ik nu te denken als het een dagje wat minder is gegaan)

Maak eens een foto in je nieuwe gymbroek;):o

• Like
Waarderingen: kaza
  • #3.628
Maak eens een foto in je nieuwe gymbroek;):o
Dat gaat echt geen gave foto worden hoor... Het is een oldskool-lelijke trainingsbroek geworden. Neemt niet weg dat ik vanavond toch al een camera mee heb naar de sportschool, woensdagavond afdrukken in de doka, als het geinige foto's zijn geworden maak ik ze wel digitaal ;)

:cool:

Ik heb het kopen van broeken al zo lang uitgesteld, het werd er nu echt tijd voor... nadat ik eerst bij de ene zaak (met aanbieding voor skisokken die ik nodig had) 3 broeken had geprobeerd die voor geen meter zaten ben ik naar een andere zaak gegaan - daar heb ik ongeveer alles wat ze hebben hangen in mijn maat aangehad. Gelukkig hadden ze wel genoeg modellen om wat te proberen ;)

Broeken passen... Blegh!
Ik heb ook altijd problemen met een fijne (sport)broek vinden; ik gebruik zelf vaak jogging(-ish)broeken in de sportschool.

Maar old-skool... Ik ben benieuwd naar de foto's! :D

• #3.630
Broeken passen... Blegh!
Ik heb ook altijd problemen met een fijne (sport)broek vinden; ik gebruik zelf vaak jogging(-ish)broeken in de sportschool.

Maar old-skool... Ik ben benieuwd naar de foto's! :D
Het is ook zo'n soort joggingbroek, maar dan van glimspul gemaakt...
Ik beloof nog niets over de foto's!

heerlijk van die lekkere grote trainingsbroeken! Train er veel lekkerder in dan zo'n strak laag ding.
Ben ik altijd bang dat mn bilnaad dr bovenuit komt bij squats oid :D

Het lekkerst is naakt trainen.. nee echt waar dan heb je helemaal niks, lekker luchtig en geen wrijving, weerstand e.d.

Homygym rocks! :D

heerlijk van die lekkere grote trainingsbroeken! Train er veel lekkerder in dan zo'n strak laag ding.

De overige gymbezoeker zal je niet horen klagen :rolleyes:

• #3.637
Niet vergeten te sporten dan he??? :p
Ik heb harder gesport dan gefotografeerd, met als resultaat... rolletje niet vol (en NIEMAND wilde op de foto voor me :mad: beetje jammer...) Gevolg: rolletje is nog lang niet vol, en dat ga ik ook niet meer volkrijgen. Digicam had ik niet bij me - foto's houden jullie tegoed ;)
Daar zijn mijn oude sportbroeken te groot voor - die kan ik optrekken tot m'n bh... en deze zit héérlijk! :D
Het lekkerst is naakt trainen.. nee echt waar dan heb je helemaal niks, lekker luchtig en geen wrijving, weerstand e.d.

Homygym rocks! :D

De overige gymbezoeker zal je niet horen klagen :rolleyes:
Sporten zonder kleding lijkt me helemaal niks... ofwel: ik sla een rondje over ;)

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Decline BP
15*40kg (fok! met hoogste gewicht van vorige keer beginnen!)
8*45kg
12*45kg
6*50kg

Flying motion
15*10kg
8*10kg
12*10
3*12,5kg

Incline DB press
10*12,5kg (begin aardig leeg te raken)
8*12,5kg
12*10kg
6*15kg

Machine front press
10*7,5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg

Seated side raises
12*5kg
8*5kg
12*5kg
7*5kg

Front raises
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg

Skull crushers
15*EZ+10
8*EZ+10
6*EZ+10

DB kickback
15*5kg
11*5kg (ik kan niet tellen...)
12*5kg
6*5kg

Pushdown
15*25kg
8*35kg
6*35kg + 6*25kg
5*35kg

Compleet op, gaar en moe... Borst ga ik wel voelen morgen!

Goed getraiind Dwarfje! komt vast door je nieuwe broek...ok, en een beetje door Dwarfje:D;)

Ik ben trots op je, glimwo... Erm, DW!

Training ziet er weer mooi uit :)

• #3.640
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven