MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Poeh, deftige training Dwarf! :thumbs:

Front raises kun je toch wat meer gewicht pakken dan side raises? of hou je van een strikte uitvoering?

Bij raise varianten haal je namelijk heel veel uit de negatieve beweging, dus een beetje gooi en smijtwerk mag best op die oefeningen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.643
Ik ken het probleem!
Ik denk dat ik maar eens hetzelfde ga doen, minus de koffie en plus wat thee ;)

Slaap-ze alvast!
Ik ben niet zo gevoelig voor caffeïne, dus drink graag lekker koffie! (in tegenstelling tot werk: daar doet alleen de kleur denken aan koffie, dus daar drink ik thee).
Poeh, deftige training Dwarf! :thumbs:

Front raises kun je toch wat meer gewicht pakken dan side raises? of hou je van een strikte uitvoering?

Bij raise varianten haal je namelijk heel veel uit de negatieve beweging, dus een beetje gooi en smijtwerk mag best op die oefeningen!
Jij hebt nog niet met B getraind merk ik wel... Strikte uitvoering vóór alles!

Thnx, ben nu té moe - ofwel: computer uit!

Jij hebt nog niet met B getraind merk ik wel... Strikte uitvoering vóór alles!

Thnx, ben nu té moe - ofwel: computer uit!

Strikte uitvoering vóór alles? dan ga ik niet met B trainen nee. Hier even waarom:

Cheaten word vaak gezien als iets negatiefs wat vermeden moet worden. Echter zul je bij het strikt uitvoeren van een oefening altijd falen bij de concentrische beweging, wat heel zonde is omdat je excentrisch nog een paar reps had kunnen maken. Als je bijvoorbeeld bij het uitvoeren van de military press de halter niet meer omhoog krijgt, kun je vanuit je benen de halter nog omhoog 'gooien' zodat je nog wel een paar negatieve reps kan maken.

Meer hierover in mijn artikel of spiercontractie :roflol:

Slaap lekker!

• #3.645
Strikte uitvoering vóór alles? dan ga ik niet met B trainen nee. Hier even waarom:

Meer hierover in mijn artikel of spiercontractie :roflol:

Slaap lekker!

Ja ho eens even! Die laatste paar reps ja, die mogen wel wat minder netjes. Echter: de werksets zullen toch grotendeels moeten bestaan uit nette reps. Onze dumbbells gaan in stappen van 2,5kg omhoog, dus 7,5kg raises is beginnen met gooien en smijten - dan heb ik meer aan een tergend langzame en gecontroleerde beweging volgens B.

• #3.646
Leuk voor m'n ego...
(sta nr.1 in de karmaranking!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gefeliciteerd met je 1e plek :P

en ben het deels eens met ace over het cheaten, maar bij schouderoefeningen cheat ik zo min mogelijk omdat je die zo snel vernaggelt is mijn ervaring (zeker met gooi en smijtwerk bij raises)

• #3.648
Die eerste plek gaat nergens over, maar vond het wel lachen om te zien ;)
Over dat cheaten / gooi- en smijtwerk: de laatste paar reps mogen lelijk zijn wat mij betreft, beginnen met lelijke reps is geen optie..

Whoehoe! :D

Ja ho eens even! Die laatste paar reps ja, die mogen wel wat minder netjes. Echter: de werksets zullen toch grotendeels moeten bestaan uit nette reps. Onze dumbbells gaan in stappen van 2,5kg omhoog, dus 7,5kg raises is beginnen met gooien en smijten - dan heb ik meer aan een tergend langzame en gecontroleerde beweging volgens B.

OOOoooooohhHhhhh er word dus wel degelijk deels gecheat! :)

Uiteraard cheat je niet de hele set.

Hier nog een filmpje van Jay Cutler en zijn schouder training (met uitleg van de meester himself)
http://clips.team-andro.com/watch/43d099b28dd419dbab1e/Jay-Cutler---Shouldertraining

Laatst bewerkt:
Waarom staan de berichtjes bij je profiel uit? :P

• #3.653
Waarom staan de berichtjes bij je profiel uit? :P

I wish! Teveel gezeik van mensen die vonden dat ze alles tegen me kunnen zeggen aangezien Internet lekker anoniem is. Vandaar dat ik ook geen foto's zichtbaar heb voor mensen die geen vriendjes zijn - het commentaar wat ik daar op kreeg was helemaal niet grappig... Sindsdien heb ik heel veel uitgeschakeld...

Edit: bezoekersberichten heb ik weer aangezet (ik dacht dat je wat anders bedoelde).

Laatst bewerkt:
jij bent ook aan de kleine kant, dat is dus dubbelop trainen om een mooie figuur te bereiken, klote is dat zeg maaaar je bent wel aan de goede weg.
petje af, je hebt je goed ingehouden met de verjaardag (van je dochter neem ik aan, gefeliciteerd.) je kan het ;)

• #3.655
jij bent ook aan de kleine kant, dat is dus dubbelop trainen om een mooie figuur te bereiken, klote is dat zeg maaaar je bent wel aan de goede weg.
petje af, je hebt je goed ingehouden met de verjaardag (van je dochter neem ik aan, gefeliciteerd.) je kan het ;)
Ach, het heeft ook voordelen om klein te zijn: je ziet er sneller "groot" uit (qua spieren) - en dat vind ik helemaal niet erg! :D
Verjaardag was van mijn schoonmama - maar toch bedankt.
Ik wil absoluut geen kinderen, vind ze leuk van een ander.
Ik hoef niet 'alleen maar' slank te zijn ;)
Thnx voor het compliment iig.

succes

Ik zal het best wel gemist hebben hoor, dus waarschijnlijk een spuit 11 vraag. Maarre, ben je nu ergens naar toe aan het trainen ? Een wedstrijd ?
Omdat je nu een begeleider hebt ?
Gewoon nieuwsgierig :o

Ennuh, lekker hard getraind!

je hebt een op zijn dwarfies goeie training neergezet
basic , maar daar hou ik van
flying motion zegt me effe niks ???
en dwarf gooi die kickback er nou uit;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven