- Waardering
- 1.339
Dankjewel!
Dankdankdank! Een tijdje terug heb ik gepost dat ik twijfel of ik wedstrijden wil gaan doen, doordat ik nu een begeleider kan uitproberen (door mijn toewijding hoef ik niks te betalen aan hem) ga ik kijken wat er in zit - beslissen of ik dan een wedstrijd wil doen doe ik dan later wel...Ik zal het best wel gemist hebben hoor, dus waarschijnlijk een spuit 11 vraag. Maarre, ben je nu ergens naar toe aan het trainen ? Een wedstrijd ?
Omdat je nu een begeleider hebt ?
Gewoon nieuwsgierig
Ennuh, lekker hard getraind!
hey dwarffie, kan je even reageren?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/vrouwen-leiding-karma-ranking-233883/

Heb net een stukje gelezen, en het interesseert me echt geen moer wat er allemaal verteld wordt. En als ze het systeem willen resetten dan gaan ze hun gang maar weer

Flying motion heb ik al eerder uitgelegd:je hebt een op zijn dwarfies goeie training neergezet
basic , maar daar hou ik van
flying motion zegt me effe niks
en dwarf gooi die kickback er nou uit![]()
Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).
Ik moet die kickback erin laten van B... mochten die skullcrushers er maar uit...
(ga kapót met skullcrushers!)

Krijg je van mij karma

) Mag je de karma laten zitten en krijg je een wheyshake met een smaak naar keuze van me (moet wel in assortiment XXL zitten).