XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Dankjewel!
Ik zal het best wel gemist hebben hoor, dus waarschijnlijk een spuit 11 vraag. Maarre, ben je nu ergens naar toe aan het trainen ? Een wedstrijd ?
Omdat je nu een begeleider hebt ?
Gewoon nieuwsgierig :o

Ennuh, lekker hard getraind!
Dankdankdank! Een tijdje terug heb ik gepost dat ik twijfel of ik wedstrijden wil gaan doen, doordat ik nu een begeleider kan uitproberen (door mijn toewijding hoef ik niks te betalen aan hem) ga ik kijken wat er in zit - beslissen of ik dan een wedstrijd wil doen doe ik dan later wel...
:nowai:
Heb net een stukje gelezen, en het interesseert me echt geen moer wat er allemaal verteld wordt. En als ze het systeem willen resetten dan gaan ze hun gang maar weer ;)
je hebt een op zijn dwarfies goeie training neergezet
basic , maar daar hou ik van
flying motion zegt me effe niks ???
en dwarf gooi die kickback er nou uit;)
Flying motion heb ik al eerder uitgelegd:
Flying motion = Plat op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).

Ik moet die kickback erin laten van B... mochten die skullcrushers er maar uit... :sad: (ga kapót met skullcrushers!)

Het is ook bedoeling dat je stuk gaat Dwarfje! Anders breng je je begeleider maar naar mij:rolleyes: Krijg je van mij karma:o

Dwarfje is een karma sl*t!!

aha die uitleg heb gemist dan , ik kom hier ook niet elke dag over de vloer
gooi B er dan uit ;)
nee hoor , als jij vind dat ze lekker gaan - blijven doen
ik ga mij pas ernstig zorgen maken als je idd de skullcruschers eruit gooit
shame on you girl:D

Ik moet die kickback erin laten van B... mochten die skullcrushers er maar uit... :sad: (ga kapót met skullcrushers!)

Zoals het hoort :eek:

Pas als je kapot bent kan je lichaam overcompenseren, maar goed ;)

Overhead extensions zijn trouwens beter dan skull crushers omdat je Range Of Motion veel groter is. Probeer ze maar eens, branden zullen je triceps! :thumbs:

Volgens mij gaat het hier fantastisch
Ik kan zo les krijgen in alle technieken en oefeningen lees ik al :)

• #3.666
Het is ook bedoeling dat je stuk gaat Dwarfje! Anders breng je je begeleider maar naar mij:rolleyes: Krijg je van mij karma:o

Dwarfje is een karma sl*t!!
Kom jij maar hier trainen! Lijkt me lachen... (wij hebben tenminste dumbbells t/m 50kg :P) Mag je de karma laten zitten en krijg je een wheyshake met een smaak naar keuze van me (moet wel in assortiment XXL zitten).
aha die uitleg heb gemist dan , ik kom hier ook niet elke dag over de vloer
gooi B er dan uit ;)
nee hoor , als jij vind dat ze lekker gaan - blijven doen
ik ga mij pas ernstig zorgen maken als je idd de skullcruschers eruit gooit
shame on you girl:D
Ook dat mag ik van B absoluut niet ;)
Ik ga trouwens sinds ik opsta al kapot van de spierpijn, met name in mijn triceps! (al moeten m'n borstspieren absoluut niet onderschat worden!)
:eek:
Zoals het hoort :eek:

Pas als je kapot bent kan je lichaam overcompenseren, maar goed ;)

Overhead extensions zijn trouwens beter dan skull crushers omdat je Range Of Motion veel groter is. Probeer ze maar eens, branden zullen je triceps! :thumbs:
En ken die overheads, en branden was het probleem niet ;)
(Heb de eerste set skullcrushers al niet vol kunnen houden, had af en toe een spotje nodig om het begrip niet letterlijk te laten zijn!)
Volgens mij gaat het hier fantastisch
Ik kan zo les krijgen in alle technieken en oefeningen lees ik al :)
Als je tussen het off-topic geouwehoer door kunt lezen dan gaat het hier inderdaad lekker! Mij wordt af en toe de les gelezen, dus ook ik leer een hoop bij :cool:

• #3.680
(wist ik al)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven