AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

O rly

Omdat er nog steeds zaken uit de hand lopen in de logs en men de leiding hiervan de schuld probeert te geven, komen hier nog eens heel duidelijk de regels voor dit subforum:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen log!
Als je hier een log start, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor hoe die evolueert. Als iemand gaat rellen en je log dreigt uit de hand te lopen dan MOET je dit zo snel mogelijk rapporteren aan de forumleiding, zodat een moderator tijdig kan ingrijpen. Als je eerst 10 pagina's gaat meedoen met het rellen zal je log zonder pardon gesloten worden. Men kan niet verwachten dat een moderator een uur lang posts gaat filteren, deze mensen hebben nog iets anders te doen.

Een log is geen chat
Een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.
Heb altijd respect voor ieders log
Het is niet omdat jij iemand's statistieken lachwekkend vindt, dat je dat ook moet laten weten in de log van die persoon. Iedereen traint naar eigen mogelijkheden. Wie anderen gaat afkraken wordt verbannen uit het logboek.

:orly:

Nou succes dan! Kon trouwens bij de aldi hier niet dat spul vinden......grrr

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.684
Ja jammer.....maar heb andere kruiden die ook lekker zijn gelukkig!

Nou geniet van je spierpijn!

Pijn is fijn...!
/flauwe opbeur-poging

Succes met de benen morgen; ik ga vrijdag weer aan de benen, dus ik zal nog wel even komen spieken bij je oefeningen ;)

Mogguh!!

Suc6 met de beentjes vandaag Dwarefje! Let them burn!:fire:

• #3.688
Ja jammer.....maar heb andere kruiden die ook lekker zijn gelukkig!

Nou geniet van je spierpijn!
Ik heb nog steeds (:eek:) last van spierpijn in m'n triceps, en ook borst (maar niet zo overheersend als triceps)
Pijn is fijn...!
/flauwe opbeur-poging

Succes met de benen morgen; ik ga vrijdag weer aan de benen, dus ik zal nog wel even komen spieken bij je oefeningen ;)
Sgoed, en spierpijn is ook lekker hoor. Zegt helemaal niks over je spiergroei, maar is wel lekker... Je voelt in ieder geval dat je wat gedaan hebt ;)
Mogguh!!

Suc6 met de beentjes vandaag Dwarefje! Let them burn!:fire:
Kheb er alweer zin in! Morgen niet kunnen lopen = geen enkel probleem (enige lopen dat ik op mijn werk doe is naar het toilet / de koffieautomaat).

Ik heb nog steeds (:eek:) last van spierpijn in m'n triceps, en ook borst (maar niet zo overheersend als triceps)

Triceps spierpijn yumm.. samen met benen mijn favo spierpijn.. wat denk jij ervan? :p

Sgoed, en spierpijn is ook lekker hoor. Zegt helemaal niks over je spiergroei, maar is wel lekker... Je voelt in ieder geval dat je wat gedaan hebt ;)

:exactly:

Kheb er alweer zin in! Morgen niet kunnen lopen = geen enkel probleem (enige lopen dat ik op mijn werk doe is naar het toilet / de koffieautomaat).

Ik ben benieuwt naar je training! maaruuh je zou toch gisteren benen trainen of heb ik wat gemist? ???

• #3.690
Triceps spierpijn yumm.. samen met benen mijn favo spierpijn.. wat denk jij ervan? :p
Ik vind het na twee dagen wel weer genoeg ;)
Een favo spierpijn heb ik eigenlijk niet... Ergste spierpijn wel: dat was een keer een te heftige kuitentraining waarbij ik (letterlijk) de dag erna amper kon lopen: bij uit bed stappen zakte ik door m'n benen, en iedere keer na zitten moest ik weer oprekken om met m'n hakken op de grond te kunnen staan... ook lekker...

Maar nogmaals: ik vond 2 dagen wel genoeg...

Ik ben benieuwt naar je training! maaruuh je zou toch gisteren benen trainen of heb ik wat gemist? ???
Je hebt wat gemist. B kon niet, en mij kwam het ook beter uit om de beentraining naar vandaag te verplaatsen. Ofwel: zometeen eerst even eten, dan in de auto en naar de gym! :D

Ik vind het na twee dagen wel weer genoeg ;)
Een favo spierpijn heb ik eigenlijk niet... Ergste spierpijn wel: dat was een keer een te heftige kuitentraining waarbij ik (letterlijk) de dag erna amper kon lopen: bij uit bed stappen zakte ik door m'n benen, en iedere keer na zitten moest ik weer oprekken om met m'n hakken op de grond te kunnen staan... ook lekker...

Maar nogmaals: ik vond 2 dagen wel genoeg...

Mhm, borst voel ik soms wel 3 dagen.. en ik vind het vrij bevredigend :heart:

Je hebt wat gemist. B kon niet, en mij kwam het ook beter uit om de beentraining naar vandaag te verplaatsen. Ofwel: zometeen eerst even eten, dan in de auto en naar de gym! :D

Hé gatsie, één dag uit de running en ik ben meteen 'out dated'.. maar goed, vandaar dus dat het squatrack om 5 uur niet bezet was :D

• #3.695
Met een beetje geluk is het rack nog warm van mijn squatsessie van gisteren :D
Was lief dat je 'm warm hebt achtergelaten, maar wil je de volgende keer een rechte halter klaarleggen? Dat kromme ding was niet echt geweldig...

Hé thanx! Die hele thread heb ik gemist blijkbaar...

Oh, en voor de geduldige loglezers / vriendjes: heb na m'n training even een foto gemaakt van mezelf in een nieuwe broek ;)
(Je moet maar iets te doen willen hebben en dus gaan kijken...)

Oh, en voor de geduldige loglezers / vriendjes: heb na m'n training even een foto gemaakt van mezelf in een nieuwe broek ;)
(Je moet maar iets te doen willen hebben en dus gaan kijken...)

Rawr! Het glimgehalte valt trouwens nog behoorlijk mee - maar hij ziet er wel errug comfy uit!
(Alleen die shaker ziet er een beetje odd uit met dat gele spul, maar misschien komt dat door mijn meligheid)

Either way, gieb beentraining please?
Dan kan ik de mijne eventueel nog aanpassen voor morgen ;P

ik ben geen vriend , maar wel een loglezertje - dus ik beeld mij gewoon in;)

• #3.698
Romanian deadlift
15*40kg
8*60kg
12*50kg
4*65kg
>Ik twijfel een beetje aan de juiste techniek, helaas trainde ik alleen (B ziek of zoiets), ik voel 'm meer in m'n rug dan benen (onderrug)

Squat gewicht per kant, exclusief stang
15*15kg
8*20kg
12*20kg
6*25kg

Liggende legcurl
15*10kg
8*15kg
12*15kg
5*20kg

Leg extension
15*30kg
8*40kg
12*45kg
6*50kg

Seated calf raise
23*20kg
22*20kg

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Rawr! Het glimgehalte valt trouwens nog behoorlijk mee - maar hij ziet er wel errug comfy uit!
(Alleen die shaker ziet er een beetje odd uit met dat gele spul, maar misschien komt dat door mijn meligheid)

Either way, gieb beentraining please?
Dan kan ik de mijne eventueel nog aanpassen voor morgen ;P
Lekkere broek, maar voor benen de volgende keer gewoon zo'n jazzpant denk ik - dit voelt net niet lekker aan...
Die shake is EAS met water, citroensmaak - is geen whey ofzo.
Je moet je training niet aanpassen joh, gewoon doen wat je de vorige beentraining ook deed, maar dan met meer gewicht! :p

Nog geen dropsets zie ik?

En wat betreft de Romanian deadlift, daar heb ik ook mee geworsteld om de juiste techniek onder de knie te krijgen. Waar heb bij die oefening om gaat is de stretch en contractie in je hams, niet om het gewicht.

Als je recht gaat staan, je knieën licht buigt, en dan met een rechte rug voorover buigt zou je je hamstrings al moeten voelen. Voel je ze nog niet moet je -als je dus voorover hangt- je benen iets meer proberen te strekken (met rechte rug!).

Probeer dat nu eens :thumbs:

Verders nette training hoor, ik snap ook niet roze kleurtjes niet.. alsof het lage gewichten zijn :eek:

• #3.700
Roze kleurtje is weer een pr ;)
Dropsets zijn uitgesteld, eerst dit schema...
RDL ga ik eens uitproberen - hopelijk doet B volgende beentraining wel mee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven